Fáradtan kászálódtam ki a jó meleg ágyamból, valahogy nem tett boldoggá a tudat, hogy fél évkor én leszek az új diák a suliban. Semmi kedvem nem volt iskolába menni, boldog voltam abban az egy hétben amit magántanulással tölthettem. Nem voltak szabályok, nem kellet már reggel fél hétkor ébren lennem, hogy időben beérjek az iskolába csak ültem otthon bámultam a könyveimet és, ha megéheztem ehettem normális kaját hisz a menzán valami förtelmes ebédet adnak, végül az ágyamba bújva folytathattam a tanulást. Próbáltam győzködni a szüleimet, hogy itt, Forksban is, had folytassam a magántanulói életemet, de nemet kaptam...többször is.
Magamra rángattam egy fekete szaggatott nadrágot és egy ugyanolyan színű, a méretemtől kicsit nagyobb rövid ujjú pólót, majd lesiettem a konyhába. Anya hagyott egy üzenetet a hűtőn amit elolvasva boldogan nyúltam bele az előbb említett tárgyba, hogy a szüleim által megcsinált szendvicseimet bele tegyem a táskámba. Reggelivel nem nagyon törődtem hisz ébredés után nem szoktam éhes lenni ezért utamat a fürdő felé irányítottam amit egy gyors fogmosás után el is hagytam.- Hát akkor vágjunk bele a napba. - súgtam magam elé idegesen álldogálva az iskola kapujában egészen addig amíg hátulról fel nem lökött valaki. Tenyeremre és térdemre érkeztem ami a nadrágomon lévő lyuk miatt most igen csak fájni kezdett. Lehajtott fejemet felemelve hat fiú távolodó alakját láttam meg. Mindegyikük dzsekijének hátán egy furcsa szimbólum volt.
Egy ördögöt ábrázolt amint fogaknak nem nevezhető agyaraival díszített szájában egy kobra farkát tartja, az állat a lény feje tetején két szarva között foglalt helyet. A kígyó különleges ismertető jele a csuklya is jól látszót és, ha ez nem lett volna elég rémisztő akkor villás nyelve és vad fenyegető tekintete biztos megtette a kellő hatást. A hat fiú összes tagja jól szórakozott a társuk tettén aminek én voltam az alanya és ez nem kicsit zavart. Viszont megfogadtam, hogy az első napomon elnéző leszek mindenkivel és én leszek a kedves új diák aki annak ellenére, hogy jól tanul nem fogja megírni mások leckéjét. Felálltam mintha nem történt volna semmi, majd amilyen magabiztosan csak tudtam besétáltam az iskola udvarára és kerestem egy olyan helyet ami messze van a titokzatos hatostól és a lehető legtöbb embertől.
- Szia. Minden rendben? - kérdezte tőlem egy vékony hang mire csak kérdőn néztem fel. Egy alacsony barna hajú lány állt előttem mosolyogva, rózsaszín pólóban fekete rövid nadrágban. Látszott rajta, hogy nem amerikai hiába beszélte jól a nyelvet.
- Szia. Am...igen, persze minden a legnyagyobb rendben, én csak umm...gondoltam, gondoltam kipihenem az előbbi...incidenst. - mutatok a kapu felé, nem törödőm stílusban, majd érdeklődve nézek a még mindig ismeretlen, mosolygós lányra.
- Hogy hívnak? - váltott át hirtelen koreaira amikor feltűnt neki, hogy elég béna az angolom. Eddigi komor arcomat felváltotta egy boldog mosoly hisz, ha már így bánnak velem nem leszek olyan mint egy hetven éves öreg fasz aki botjával kergeti az öt éves gyerekeket csak, mert azok hangosabbak mertek lenni.
- Jeongguk,a barátaim, illetve a szüleim Jungkooknak szólítanak. - feleltem vidáman és még a mindig előttem álldogáló lány szemébe néztem. - Téged?
- Jennie. Jennie Kim. Láttam amikor a Kígyók fellöktek. Jobban mondva csak Taehyung volt, de biztos nem ismered őket még.
- Hogy érted, hogy a Kígyók egyik tagja? Ez valami banda név, vagy csak ti hívjátok őket így? - kérdeztem nem kicsit meglepődve az időközben mellém telepedett Jennietől.Kérdésem hallatán a lány szeme meglepettséget sugárzott amit nem tudtam hová tenni.
- Az a hat fiú ott, nem más mint a Suicide Snakes a vezetőjük pedig Kim Taehyung, aki fellökött téged. Elég vad egy csapat, de általában, ha nem piszkálod őket, akkor ők sem fognak téged. Habár az újakat álltalában megvédikha azok nem fordulnak ellenük, nem értem téged miért bámt így. Egyébként sok sztori kering róluk, egyesek szerint egy egyszerű tizenévesekből álló motoros banda, de már hallottam azt is róluk, ha kell akkor ölnek és jó pénzért drogot is szállítanak.
- Mintha egy maffiáról beszélnél - suttogtam magam elé hitetlenül. A lány mondatai után tuti nem megyek a srácok közelébe. - Suiciede Snakes ez honann jött? Miért pont öngyilkos kígyók?
- Mert olyan veszélyesnek és gyönyörűnek tartják magukat mint a kígyók és, mert ha ölésre szánják el magukat akkor a kígyókból lefejt mérget használják fegyvernek. Az öngyilkos részét még mi sem tudjuk. Sokak szerint azért ez nevük, mert ilyen veszélyes dolgokat csak az csinál nyíltan aki öngyilkos akar lenni. Volt már rá példa, hogy Jimin megfenyegetett egy srácot, hogy megfogja ölni a végtagjait pedig levágja és különböző helyekre fogja elszórni. Másnap a srác eltűnt és még aznap este megtalálta valaki kezek és lábak nélkül.-teljesen lefagyva hallgattam a lány suttogását és próbáltam valamilyen szinten feldolgozni a hallottakat. Ha jól értettem akkor egy gyilkosokkal teli suliba kerültem akiket még a rendőrség se tartóztat le, mert nyilvánvaló, hogy rettegnek a fiúktól. Az iskolából sem csapják ki őket hiszen, ha már a rendőrség is fél egy ilyen elmebeteg csapattól akik Öngyilkos Kígyóknak nevezik magukat akkor belese merek gondolni mit érezhetnek a tanárok tanítás közben.
Gondolataimból egy hangos nevetés szakított ki ami Jennietől származott. A lány hasát fogva röhögött és fogadni merek, hogy az ijedt arcom váltotta ki belőle a szűnni nem akaró nevetést.
- Most min nevetsz? - kérdeztem kicsit durcásan mire kérdőn nézett rám, majd újból nevetésben tört ki.
- Látnod kellett volna a fejedet.-nyögte ki könnyeit törölgetve - Ugye nem hitted el, hogy Jimin megölte a srácot?
- De igenis elhittem. Simán kinézem belőlük, hogy kitépjék az emberek kezét és lábát csak, mert szólni, mert pár rossz szót ellenük. Abból a rózsaszín pulcsis hercegnőből nem,de a többiek kicsit sem nyerték el a tetszésemet.
- Pont a legveszélyesebb srácból nem néznéd ki az ölést és a drog árusítást? Sajnálom Jungkook, de te akkor már rég halott lennél. Viszont most mennem kell, később, ha akarod még mesélhetek róluk, de most várnak a többiek. - mondta és válaszom nélkül elfutott három lány felé.Az érzés amikor egyedül vagy otthon megnézed a Kör című filmet és írás közben elmegy az áram aztán valami neki repül a fülednek amiről kiderül, hogy egy kicseszett molylepke volt. Nem a legjobb élményeim közé sorolnám, de egyszer ezt is át kell élni nem igaz? Remélem tetszik az új rész még akkor is, ha egy semmit érő lapos valami lett.
KAMU SEDANG MEMBACA
Suicide Snakes(Vkook ff)
Fiksi Penggemar-Van valami amit nem tudsz a kígyókról.-mondta a fiú mélyen szemeimbe nézve.-Ha nem lépsz rájuk nem harapnak. -Mit akarsz ezzel mondani? -Azt, hogy ne állj az utunkba főleg ne az enyémbe, mert az én harapásom rosszabb és fájdalmasabb mint egy kobr...