Capitolul 4# Ora de tehnologica

10K 316 26
                                    

In timp ce eu dormeam profund alarma de la telefon incepuse sa sune iar eu si Ana ne-am trezit am mancat ne-am schimbat si am plecat la scoala. Cand ajungem acolo Marco si Max ne vazuse si au venit la noi. Max o ia pe Ana si pleca in clasa iar eu raman cu Marco iar el imi sopteste la ureche "vei fi a mea" apoi pleaca. Pana ajung in clasa ma tot gandesc la cuvintele lui iar Ana cand ma vede imi spune:
-Ce  ai patit?
-Nu am patit nimic!ii spun eu Anei.
Dupa ce ne asezam in banca noastra vin si populari scoli care se aseaza cum sau asezat ieri. Max o saruta pe Ana iar Marco imi face iar cu ochiul. Dupa ce vin ei in clasa vine si profesoara de tehnologie si ne spune ca azi ne va da o tema foarte importanta . Ne-a spus ca tema asta o va nota si o va trece in catalog . 
-Dragi elevi tema voastra este (si face o pauza ) casute pentru pasari si le ve-ti pune in curtea scolii.
-Copii am uitat sa va spun ,spune profa cu un zambet larg o sa faceti tema in echipe de cate 2 elevi si ca de fiecare data eu aleg echipa.
Eu si Ana ne rugam sa fim amandoua in echipa dar nu terminam bine rugaciunea ca profa ne spune echipele.
-Elly tu vei lui face echipa cu(si face iar pauza) cu Marco iar tu Ana vei face echipa cu Max!
Ana sa intors si a vb cu Max despre tema iar Marco ma bate pe spate si imi sopteste la ureche "dupa scoala vin si te iau si mergem la mine sa facem tema".

Orele sau terminat foarte repede deorece am mai avut ora de muzica si de desen.Eu ies din scoala iar la poarta  ma asteapta........

Gata si cu capitolul asta. Daca vreti sa vedeti ce se intampla mai departe cititi in continuare si votati!

Golanul perfectUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum