Capitolul 26

3.7K 161 5
                                    

-Ana m-a sunat si mi-a zis ca Max este la spital si trebuie sa plec!
-Vin si eu!spun si ma ridic
-Stai aici domnisoara!spune tata si se uita la mine
-Tata imi pare rau dar Max si Ana sunt prieteni mei si trebuie sa merg.
Ne ridicam de la masa si mergem la usa pentru a ne incalta si imi iau geaca pe mine apoi ies din casa si ma indrept spre masina.Urcam in masina iar in cateva minute ajungem la spital.

 Coboram din masina si urcam la etajul unu unde ii vedem pe Denis ,Derek , Matt si Ana care plange pe un scaun.
-Ce s-a intamplat Ana?spun si o iau in brate iar Marco se aproprie de ea
-E.....vina.....mea!Din c...cauza mea e Max acolo!spune si plange mai tare
-Poti sa ne spui ce s-a intamplat?!spune Marco
-Deci eu si Max eram in masian lui mergeam spre casa mea dar 3masini ne-au inconjurat si au inceput sa ne impuste eu m-am aruncat pe bancheta din spate si am luat 2 pistoale unul pentru mine si unu pentru el si am inceput sa le sparg rotile.Cand am terminat cu cele 3 masini am realizat ca el a fost impuscat in umar.Am verificat zona si am coborat amandoi din masina apoi........( incepe Ana sa planga )apoi unul din echipa lor a venit si a dat cu masina peste el si pe mine m-au impuscat in picior.
-Dar nu este vina ta calmeaza-te.
-Ba da!Eu i-am spus sa ne dam jos din masina si sa conduc eu pana la spital ca sa ne bandajeze.
Un doctor iese din camera lui si vine la noi.
-Domnule doctor cum se simte Max?!
-Sunteti ruda cu el?
-Sunt iubita lui acum spune-ti?!
-Pai am reusit sa ii scoatem glontul dar....
-Aoleu dupa "dar"mereu e ceva rau!
-Ana lasa doctorul sa vorbeasca!spune Denis si o ia in brate
-Dar acum v-a trebui sa intre in operatie.
-Nuuu!spune Ana si incepe sa planga din nou iar doctorul pleaca.
-Se v-a face bine Ana!Este puternic!spune Marco si se aseaza pe scaun

*Dupa 1h*

Max a intrat in operatie iar noi stam pe scaun si asteptam sa vina doctorul sa ne dea vreo veste.
-Domnule doctor ce se intampla?!
-Pacientul are nevoie neaparat de sange .Acum care dintre voi are grupa de sange "A"?!spune doctorul
- Eu!spune Marco si se ridica
-Atunci veniti cu mine!
Marco pleaca cu doctorul si peste 15 minute se intoarce si ia loc pe scaun.
Asteptam aici de aproape 1 ora de cand a plecat doctorul ultima data iar noua nu ne-a mai spus nimeni nimic.Dupa inca30 de minute se aproprie doctorul de noi fericit
-Pacientul este bine acum este in camera lui.spune apoi o asistenta ii sopteste ceva si pleaca. Copii pacientul a intrat in coma.
-Pai ati spus ca este bine?!spune Ana furioasa
-Voi reveni cu alte informati.doctorul pleaca si ne lasa pe toti fara cuvinte.
-Copii s-a facut tarziu trebuie sa plecati!spune o asistena
-Eu voi ramane aici pana se v-a trezi!spune Ana hotarata
-Bine atunci noi vom placa.Ana ma suni daca e ceva ok?spun si o imbratisez
-Te voi suna promit!
Parasim spitatul iar Marco ma duce acasa.

A trecut aproape o saptamana de cand Max este inca in coma iar noi il vizitam in fiecare zi.Acum sunt cu Ana la spital iar doctorul ne-a lasat sa intram.Ana se aproprie de el si il ia de mana.
-Haide iubitule trezeste-te!Nu mai rezist sa te vad aici!Hai deschide ochii tai verzi ca nu i-am mai vazut de mult si haide sa parasim camera asta de spital!

*Max P.O.V.*

Sunt intr-o camera alba si ma plimb pe aici incercand sa ies din ia.Deschid o usa si ajung pe o pajiste plina cu flori si imi vad parinti imbracati in alb.
-Mama?!Tata?!Voi sunteti?
-Da puiule noi suntem!
-Ce caut aici?Si ce cautati si voi aici?!Parca erati morti?!
-Fiule nu iti aduci aminte ?!spune mama
-Nu.
-Erai cu iubita ta in masina si au aparut 3 masini dar ati scapat de ele doar tu fiind impuscat in umar.Ana ti-a spus sa faceti schimb de locuri ca sa conduca ea dar o masina a dat peste tine.Glontul ti la scos,dar ai intrat in operatie deoarece lovitura ti-a afectat umpic picioarele iar acum esti aici.spune mama si deschide o usa in care intram in camera de spital unde eram eu intins si Ana era langa si plangea.M-am apropriat de ea dar nu am putut sa o ating.
-De ce nu pot sa o ating?Nici macar nu ma aude?!
-Fiule esti la granita intre viata si moarte.
-Dar vreau sa ma intorc la toti prieteni mei si la iubita mea.
-Bine dar v-a trebui sa alegi dintre a avea o tija in piciorul stang sau sa ai amnezie deoarece ai cazut cu capul de asfalt.
-Aleg..................

*Elly P.O.V.*

Dupa ce Ana i-a spus lui Max sa se trezeasca au venit si baieti in camera.
-Priviti!spune Ana si arata la mana lui Max care se misca

-Derek cheama doctorul!spune Marco si acesta fuge din camera. .

-Doamne cat ma bucur ca esti in viata!spune Ana si il saruta dar apare doctorul iar Max nu mai spune nimic
-Copii va rog sa parasiti camera vreau sa consult pacientul.
Noi plecam din camera si asteptam sa termine consultul ca sa ne spuna doctorul cum se simte.Dupa cateva minute iese doctorul din camera lui.
-Cum se simte?!spune Ana repede

-Din pacate piciorul stang nu v-a putea sa il miste o perioada si are o tija de metal in interiorul piciorului.

-Cand poate pleca?
-Chiar acum dar mai intai v-a merge la parter sa  semneze fisa de externare.

Intram toti in camera lui si il vedem cum se joaca pe telefon.
-Nici pe patul de spital nu lasi telefonul in pace?!spune Marco si incepem sa radem
-Hey nu este vina mea ca am stat fara el 2 zile.spune Max
-Vrei sa zici o saptamana.spune Denis iar Max se uita mirat
-Cat?!Doamne e prea mult timp petrecut fara telefon si fara iubita mea.spune iar Ana se duce sa il ia in brate
-Cand plec acasa?!M-am plictisit sa stau in camera asta alba si in mirosul de pastile.
-Acum!spunem toti si il ajutam sa se ridice apoi plecam din spital nu inainte de a semna fisa.


*Heyy!!Inca un capitol!Sper sa va placa si scuze pentru eventualele greseli.Cititi si votati!*

Golanul perfectUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum