Capitolul 21

5K 182 5
                                    

Noi strangem patura,luam cosul si urcam in masina.Marco porneste masina si da drumul la radio.La radio se auzea melodia Him and i iar Marco incepe sa cante.

-"Cross my heart,hope to die
To my lover,I'd never lie"
-"He said be true,I swer I'll try
In the end, it;s him and I"
-"He's out his head.I'm out my mind
We got that love,the crazy kind"
-"I am his,and his is mine
In the end,it's him and I, him and I"

Am inceput sa cantam toata melodia iar cand s-a termiant ne-am uitat unul la altul si am ras.
-Ce voce frumoasa ai Marco.
-Corectie:Ce frumos se aud vocile noastre impreuna.Dar si vocea ta este frumoasa.
In 10 minute am ajuns acasa si observ toate luminile aprinse.
-Cred ca e cineva in casa Marco.
-Eu iau pistolul si o sa vad daca e cineva okey?!
-Eu ce fac?!Sper ca nu ma lasi singura in masina.
-Tu iei bata asta de baseball si vii dupa mine.
-De ce ai o bata de baseball in masina?!
-Asta te intereseaza acum?!
-Nu ,hai in casa.

Ne dam jos din masina si mergem incet in casa.Marco deschide usa si indreapta pistolul spre canapeaua din sufragerie.
-De ce dracu ai intrat in casa Ellysei Max?!
-Pot sa explic,bine doar lasa pistolul jos si Elly ce faci cu bata de baseball?!
-Elly ce bine ca esti bine!spune Ana si vine sa ma ia in brate. Am crezut ca ți s-a intamplat ceva.
-Ana sunt bine. Acum cine are chef de o cursa?
-Apropo Elly cum de esti buna la curse daca conduci de 1 luna?ma i treaba Max
-Paiii..... Daca va spun promiteti ca nu spuneti la nimeni?!
-Promitem! spun toți 3
-Inainte sa ma mut aici faceam curse. Iar un prieten ma întrebat dacă vreau sa fiu regina curselor. Nu vi sa părut suspect ca eu am făcut o cursa cu regina apoi i-am luat locul?! Asta a fost a 3 cursa cu ea. Primele 2 le-am făcut în Los Angeles și a fost egalitate și a spus ca daca următoarea cursa o voi câștiga ii voi lua titlul de regina.
-Are sens. spune Marco
-Dar de cine te ascunzi de spui ca nu putem spune nimanui?!
-La curse mereu aveam o casca in cap ca sa nu ma recunoasca cineva dar intr-o zi un tip a vrut sa imi afle identitatea si am facut un pariu:Daca pierd cursa ii spun cine sunt,dar daca el pierde nu imi v-a afla identitatea.Inainte sa incepem cursa cineva din echipa lui mi-a umblat la rezorvorul si franele masini si am pierdut.
-Si a aflat cine esti?!
-Dupa ce am terminat cursa am facut un drift si am plecat repede.El se tot tinea dupa mine si atunci am sunat pe cineva sa imi acopere urmele dar si acum ma cauta acea persoana.
-Dar de ce vrea sa stie cine esti?!
-Pentru ca vrea sa ma omoare deoarece a vrut sa fie cel mai bin din oras.
-Secretul tau este in siguranta.spun toti
-Deci acum facem sau nu o cursa?!
-Hai la masini.

Merg in garaj sa imi iau masina.Este vorba despre un Lamborghini Murcielago negru.Ana pleca cu Max in masina iar Marco singur.In 10 minute ajungem la pista iar acolo ne intalnim cu Denis.
-Sunte-ti gate de o cursa?!spune Dennis
-Daa!toti in cor
Ne asezam toti masinile la linia de start iar in boxe se aude numaratoarea inversa.
-3.....2.....1.....Start!!!
Toti pornim in viteza dar ajung inaintea lor Marco fiind in urma mea.Trec de primele 2 curbe perfect dar la untima curba Marco ma depaste.Incerc sa il depasesc dar am terminat cursa si suntem la egalitate.
-De ce mereu cand concuram suntem la egalitate?!
-Hai sa ne uitam la proba foto.

Noi mergem la seful pistei si ii cerem proba fota.Dupa 10 minute minute vine cu rezultatul.
-Felicitari Elly ai castigat cursa!spune sefu
-Cum?!Vreau sa vad poza.
Sefu ii arata poza lui Marco si vede cum am fost inaintea lui cu 3mm.Noi iesim din birou si ne indreptam spre masini.
-Te-ai suparat Marco?!
-Nu iubito!
-Sunteti impreuna?spun Prieteni nostri
-Da!spune Marco si imi da un mic sarut.
-Ce dragut!spune Anna
-Bun,acum ce facem?!intreaba Dennis
-Maine avem scoala deci acasa!spun si toti se uita la mine
-Trebuie?!spun toti
-Inca o cursa si dupa!spune Marco
-Atunci hai la masini!

Noi ne indreptam la masini si incepem cea de-a 2 cursa.Dupa 30 de minute ne indreptam fiecare spre casa lui.

*Hey.Sper sa va placa acest capitol.Spor la citit si votati!Pwp!*

Golanul perfectUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum