Capitolul 32

2.9K 135 15
                                    

Alarma incepe sa sune si ma dau jos din pat.Au trecut 3 saptamani de cand Seba este cu noi in liceu si incepem sa avem toti incredere in el.Azi este vineri iar dupa scoala si antrenamente vom merge toti in club sa ne distram.Nu are ce sa mearga rau din asta,nu?!Am inceput sa ma pregatesc pentru liceu iar in 30 de minute eram gata.Am auzit niste sunete la parter si am coborat sa vad ce se intampla.
-Mama,tata?!spun uimita, Nu trebuia sa veniti saptama urmatoare?!
-Elly ne-a fost dor de tine!spune mama si ma imbratiseaza
-Oh,scumpo ne-a dat mai devreme concediu ca sa petrecem Craciunul impreuna ,ca o familie.
-Vorbim cand vin de la scoala a venit Marco!Pa!
-Pa scumpo!

M-am incaltat cu ghetele mele negre si am plecat din casa si m-am dus spre masina.
-Neata iubitule!spun si il sarut
-Neata iubito!spune si imi raspunde si el la sarut.
A pornit masina si in cateva minute am ajuns la scoala. Am coborat din masina si am intrat direct in liceu mergand spre clasa noastra.
-Buna fetelor!spun si ma asez in banca mea
-Buna Elly!spun fetele
-Azi meregem in club da!Si nu accept niciun refuz!spune Maria
-Se vede ca esti ruda cu Marco.Tot ce iti doresti se indeplineste.spune Ana si incepem sa radem

......

Am terminat pana si ultima ora care credeam ca nu se v-a mai tremina.Acum ne indreptam spre sala de sport pentru antrenamente.
-Azi nu facem antrenamente fetelor asa ca paa!spune Rebeka
-"Paa"!o imita Maria pe Rebeka si incepem sa radem
-Asculta aici rasfatato nimeni nu ma imita pe mine!tipa Rebeka
-Tocmai am facut-o ai ceva de spus acum?ii raspunde Maria
-Da chiar am ceva de spus!spune Rebeka si se aproprie de Maria
-Pastraza-ti comentariile pentru alcineva Rebeka noi am plecat de aici!Haide Maria!spune Marco si o ia pe Maria ca pe un sac de cartofi.
-Versisoare imi dai drumul acum?!
Marco ii da drumul si iesim din liceu.Marco l-a sunat pe Seba si i-a spus ca la ora 20:45 ne intalnim in fata clubului .Marco m-a lasat acasa acasa si a zis ca vine sa ma ia la 20:35.

Dupa 3 ore in care am stat cu parinti mei si am povestit m-am duc in camera si am inceput sa ma pregatesc.Am facut un dus rapid si m-am imbracat cu o rochie neagra pana la geninchi ,mulata. Am ales sa imi fac niste bucle lejere si ca machiaj mi-am dat cu putin rimel si un ruj rosu.Am auzit un claxon si am coborat repede la parter.

-Pa mami,pa tati!
-Pa scumpo sa ne suni daca se intampla ceva.
-Ok.

Am iesit din casa si am urcat in masina lui Marco urmatoarea destinatie fiind clubul.Am ajuns in 10 minute iar toti ne asteptau.
-In sfarsit ati venit!spune Ana si intram in club
In club plutea mirosul de alcol si tutun dar am ales sa stam la o masa mai retrasa care avea si separeu.
-Ce doriti fetelor?!spune Derek
-Tequila!spune Ana si Maria
-Coca cola!
-Pe bune Elly!Esti in club!spune Derek
-Bine atunci!Tequila sa fie!
Derek a plecat cu comanda noastra si noi am asteptat pe canapea.
-Hai sa dansam iubito!
-Dar eu nu stiu sa dansez!
-Stai linistita iti arat eu!
Marco m-a luat de mana si ne-am indreptat spre ringul de dans.El mi-a aratat niste miscari si am incercat sa il imit.Dupa 1 ora spre norocul meu a urmat o melodie lenta.S pus o mainile pe talia mea iar eu mi-am pus mainile pe dupa gatul lui.Asa am dansat toata melodia pana cand a venit Max si am mers la masa noastra.
-Trebuie sa mergem de urgenta la depozit.O sa vina niste tipi sa ne ia armele si......!!
-Bine atunci!Fetelor imi pare nu avem timp sa va ducem acasa!
-O sa mergem toate cu masina mea!spune Maria si iesim din club
-Sa aveti grija baieti!spun si il sarut pe Marco

Am urcat in masina Mariei si nu a oprit pana la casa Anei.
-Maria si eu cobor aici!
-Dar casa ta e mai incolo!
-Stiu dar merg pe jos!Pe bune ce mi s-ar intampla nu e departe casa mea!
-Bine atunci vorbim maine fetelor pa!spune Maria si pleaca.
Am imbratisat-o pe Ana si am pornit spre casa mea.Am simtit ca sunt urmarita si m-am uitat in spate.Nu era nimeni.Am continuat sa merg si am auzit niste pasi si am inceput sa fug tinand cont ca eram aproape de casa mea.Am intrat pe aleea mea si m-am aprit din alergat.Am vrut sa urc scarile dar am fost impinsa si am cazut pe pamant.Cineva s-a asezat pe mine si am inceput sa tip si sa dau din maini.
-Ajutor!Mama,tata!tip si tipul cu masca de schii imi da o palma
-Taci dracu din gura!Nu te v-a salva nimeni,iubitul tau este la periferia orasului iar parinti tai dorm.
Nu pot sa cred!Cunosteam vocea acea groasa.
-Seba tu esti?!Da-mi drumul!
-Uite aici gresesti.Data trecuta cand te-am rapit a trebuit sa stai mai mult la mine dar iubitelul tau m-a batut!
-Dar ai zis ca te-ai schimbat!?

-Am mintit!Acum taci ca vreau sa te violez!!
-Dar.......nu apuc sa termin ca imi da o palma.
Mi-a luat maine si mi le-a pus deasupra capuluisi a inceput sa ma sarute pe fata si pe gat.Mi-a rup rochia de pe mine si a inceput ma pipaie pe abdomen.Am inceput sa tip dar degeaba nimeni nu ma auzea.La un moment dat i-am dat un cap in fata si mi-a dat o palma facandu-ma sa ametesc umpic.Am inceput sa plang si mi-a dat drumul la maini ca sa isi dea pantaloni jos. Nu am avut timp sa ma ridic deoarece mi-a mai dat o palma si m-am lovit cu capul de pamant.L-am vazut ca vrea sa intre in mine si am inchis ochi de frica dar nu i-am mai simtit corpul pe mine.Am deschis ochii si l-am vazut pe tata cum il loveste,iar mama a venit cu o patura si am pus-o pe mine ca sa ma acopar.

Tata l-a gonit pe Seba si noi am intrat in casa.Nu am vrut sa le spun nimic si m-am dus sa fac o baie ca sa scap de mirosul lui.Dupa 30 de minute am iesit din baie si am adormit plangand.

*Hey!Am terminat si capitolul 32 si sper sa va placa.Scrieti in comentari cum vi s-a parut,cititi si votati!*

Golanul perfectUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum