Vacanta de vara a sosit iar baieti au hotarat sa facem o plimbare pana in Chicago cu scopul de a scapa de urmaririle lui Seba.
-Crezi ca Seba nu v-a veni dupa noi?!intreaba Maria
-Sa speram ca nu!Vreau sa petrec si eu cateva zile cu iubita si prieteni mei!!
-Azi dupa ora 9 seara ne intalnim in parcul de langa scoala pregatiti pentru o saptamana in Chicago!spune Max cu ochi pe hartaSi asa am si facut.La ora 9 eram in fata casei si il asteptam pe Marco.
-Sa ne suni daca e ceva scumpo ok?!soune mama si ma saruta pe frunte
-Daca Marco iti face ceva rau ma suni si vin cu pistolul ne-am inteles?!
-Uite,a ajuns paa!!
Marco coboara din masina ,imi saluta parinti,imi pune bagajul in portbagaj si plecam.
Pana am ajuns in parc drumul a fost tacut,niciunul nu a vorbit doar radioul.Ajunsi in parc,coboram din masina si ii asteptam si pe Max si Ana.
In timp ce vorbeam cu Derek,Dennis,Maria si Matt telefonul lui Marco suna iar dupa 2 minute se aproprie de noi.
-M-a sunat Max!M-ia zis ca era aproape de parc si a vazut o masina ca il urmarea.A cunoscut masina ,era Seba!!Oricum,Max e baiat destept iar Seba ii v-a piarde urma, dar pana atunci noi mergem in Chicago asa cum ne-a fost planul!!
Urcam in masini iar drumul pana in Chicago il parcurgem fara urmariri.In 2 ore am ajuns la hotel iar Marco primeste iar un telefon.
-Vesti bune!!Max a scapat de Seba iar in 30 de minute ajunge aici cu Ana!
-Pana atunci hai la receptive sa luam camerele iar pe ei ii asteptam in receptie!spune Derek si Matt se duce sa vorbeasca cu receptionera iar noi mergem sa ne luam bagajele.Am lasat bagajele in camere apoi am mers la receptive si am comandat 3 fresh-uri de portocale iar baieti si-au luat cate un J&B.
-Ia uite cine a venit!!spune Marco si ne uitam la usa.Sunt Max si Ana!!baieti incep sa aplaude iar eu cu Maria ne uitam la ei,cred ca J&B era vechi!
-Multumim baieti pentru aceasta primire ,chiar nu trebuia!!
-Uite amice cheia de la camera!Sa nu faceti nebuni ca sunt pereti subtiri!!spune Matt iar Ana se imbujoreaza
-Iar acum realizez ca bautura ori este veche ,ori v-ati imbatat!spune Max ia cheia si pleaca in camera
-Nu ramaneti si voi putin?Eu si Elly nu vom putea sa ii ducem pe astia in camere!spune si arata spre ei.
-Bine ramanem!spun si se aseaza langa noi
-Cum as arata cu mustata?!spune Dennis iar Derek scoate un marker si ii face o mustata
-Acum vreau si eu o mustata!spune Derek iar acum e randul lui Dennis sa deseneze o mustata
-Eh,acum suntem si mai frumosi!!spun si bat palma
-Hai ca sunteti penibili baieti daca nu imi faceti si mie niste fulgere pe frunte!
-Iti fac eu !spune Marco incepe sa faca 2 fulgere pe frunte
-Cei 4 Fantastici sunt aici!!Uraa!!Marco tu nu esti desenat!
-Eu prefer sa fiu cel simplu.Fara mustata!Fara barba!Fara fulgere!Dupa cateva minute i-am luat pe cei 4 Fantastici si am incercat sa ii ducem in camere.
-Eu voi zbura pana in camera!
-Dennis nu poti sa zbori!spune Marai
-Noi ne vom teleporta!spun Matt si Derek
- Nu puteti sa va teleportati!spune Max
-Eu voi super-fugi!spune Marco dar ajungem in fata camerei noastre.Uite ce repede am ajuns!
Pe astia nu ii mai lasam sa bea!Niciodata!spune Ana si intra in camera***
Ma trezesc intr-o camera total diferita fata de cea in care am adormit.Marco era langa mine si dormea linistit pe perna iar cand ma ridic in pat observ ca suntem toti in aceasta camera.Ma duc la Ana si Maria sa le trezesc iar cand ajung in dreptul geamului observ ca nu suntem nicimacar in hotel.
-Fetelor avem o problema!spun si amandoua se trezesc
-Iar a adormit Denis in.....asta nu e camera mea!spune Maria si se uita in toata camera
-Trebuie sa ii trezim pe baieti poate in timp ce dormeam ne-au dus in alta camera!spune Ana si il trezeste pe Max
-M-am trezit iubito ce cauta in camera asta!?
-Speram ca tu sa stii!Incepem sa ii trezim si pe restul si primim acelasi raspuns:"Cum am ajuns in camera asta?"
Baieti scot niste pistoale din genti ,ne da si noua cate un pistol si ne indreptam spre singura usa din camera.
-Sa-mi bag....
-Iubito vorbeste frumos!spune Marco
-Buna dimineata !Cafeaua si clatitele sunt gata!Luati loc!!
-Seba ce dracu cautam aici?!
**Heyy!Sper sa va placa capitolul 41.Cititi si votati!**
CITEȘTI
Golanul perfect
Genç KurguEl-golanul din liceu , popularul scoli, bad-boy. Ea-fata timida ,noua in liceu care trecea neobservata. Oare destinul ii va apropria?Oare vor fii impreuna?! Citește cartea și vei afla! ❗ Cartea nu este corectată❗