Capitolul 17

5.6K 203 5
                                    

E deja 8:00 dimineata si m-am trezit cu o durere de cap. <Data vitoare nu mai dormi pe canapea.> Poti sa taci din gura?!<Tinand cont ca sunt constinta ta nu pot sa tac din gura.> Atunci iti dau ignor.

-Neata Elly ce faci?!

-Neata Ana ,acum m-am trezit si de ce esti pe jos aseara parca eram in pat?

-Bine spus "parca". Ce facem azi?!

-Nu stiu.Stam in casa si facem maraton de seriale,ce parere ai?

-Mai bine mergem la pista azi am cursa la ora 15:00.

-Nu.....Adicca da!

-Ok ce sa intamplat?!

-Marco m-a intrebat ieri daca vreau sa fiu iubita lui si nu i-am raspuns pentru ca nu stiu si a venit Max si au plecat.

-Am inteles dar puteai sa ii spui ca nu vrei sa fiti impreuna si gata sau e de la sarutul de ieri??

-Cred ca e si de la sarut si mai e si de la pariul pe care l-am facut atunci pe pista.

-Atunci planul B il ignori si stai numai langa mine.Si apropo azi ai cursa cu fosta regina a cursei.

-Ce!!Nu puteai sa imi spui si mie mai devreme?

-Ba da dar daca iti spuneam acum 3 zile puteai sa refuzi cursa deci pregatestete ca la ora 20:00 ai cursa la cascada.

-Ok dar pana atunci maraton de seriale.

-Eu aleg serialul.Deci mhm..... Teen Wolf.L-ai vazut?!

-Atunci hai sa ne uitam.


****


Dupa 4 ore in care ne-am uitat la serial am hotarat sa mergem la pista sper sa nu dau de Marco dar Ana a promis ca el nu se v-a apropria de mine deci sunt salvata.In 10 minute ajungem acolo iar Ana se pregateste sa participe dar nu stie cu cine concureaza.

-Ana dute si vorbeste si tu cineva care stie cu cine concurezi.

-Ma eu stiu cu cine concurez dar nu a venit.

-Cu cine concurezi?!

-Cu un baiat de 17 ani, nu il cunosti.

Langa noi vine o masina neagra cu geamuri fumuri si nu pot sa observ cine este dar cred ca este baiatul de care mi-a spus Ana deoarece a fugit la masina.Ma duc la linia de start si astept sa inceapa cursa.

-3...2.....1....Start!

Ambele masini au pornit cu viteza dar nu imi dau seama cine este primul.Il observ pe Marco si Max care vin spre mine.Ce fac acum?Nu te panica nu are cum sa te intrebe din nou aici daca vreau sa fiu iubita lui?

-Hey Elly .

-Hey ce faceti baieti?!

-Ne uitam la cursa tu?!

-La fel.Cine e baiatul cu care concureaza Ana?!

- Nu este din oras este din New York ,17 ani,par negru,ochi caprui si il cheama...

-Iustin.

-De unde sti?!ma intreaba Max.

-Eu..aa...pai eu am locuit acolo ati uitat?!

-A nu am uitat iubito, dar te-ai mai gandit la propunerea mea?!imi spune Marco la ureche

-A castigat Ana !spune Max si rup contactul vizual cu Marco

O sa ii multumesc lui Max intr-o zi dar acum prietena mea a castigat iar Iustin a pierdut.Oare ma mai cunoaste?!Ma duc la Ana sa o felicit iar baietii sunt pe urmele mele.

-Felicitari Ana !spunem toti 

-Mersi.Elly hai sa iti arat cu cine am concurat ca erai curioasa.

-Nu mai trebuie ca deja......

-Elly?!ma striga cineva si nu mai pot sa raspund la intrebare.Cand ma intorc era Iustin care nu mai arata asa cum arata acum 3 ani cand a plecat din NY.E mult mai inalt si  vede ca a fost la sala si acei ochi caprui care ii ador si acum.

-Iustin?!

-Ce faci nu te-am mai vazut de mult?

-Bine ce sa fac cu noi mei prieteni.Si chiar ti-a fost dor de mine ?!

-Da pustoaico.si vine langa mine si ma ia in brate.Observ privirea lui Marco care este cam gelos. Hmm interesant pentru un baiat care se foloseste de fete.

-Hai sa iti prezint prieteni mei. Baieti voi il stiti pe el deci Iustin ei sunt Ana si Max iar el este Marco...

-Iubitul ei.

-Marco nu sunt iubita ta.

-Nu inca papusa.

-Tocmai mi-ai spus "papusa"?!

-Da de ce ai vreo problema cu porecla asta?! 

-Alta porecla nu ai gasit?!

-Helo nu va mai certati iar tu Elly dute , ia-ti costumul ca a venit fosta regina a pistei!spune Ana la noi 

-Elly tu de cand participi la asa ceva ?!

-Poveste lunga care ti-o v-a spune Ana pa. 

Ma duc sa ma echipez si sin 10 minute sunt la linia de start cu o fata de 20 de ani.

-Porniti motoarele!Pe locuri!Fiti gata!START!!

Deja s-a dat startul si am un mic avantaj si sper sa ramana asa pana la finalul cursei.Sunt 4 curbe si o rampa. Prima curba o iau cu un drift perfect si o vad pe Ana care face galerie.Tipa m-a ajuns iar la a 2 curba are avantaj.SUPER! La ultima curba aproape am ajuns-o din urma si suntem la acelasi nivel.Vad cum ne apropriem de rampa iar tipa ramane in spatele meu si trec prima de rampa dar si de linia de  finish si castig cursa.

-Felicitari pustoaico.spune Iustin si ma ridica pe umerii lui.Imi dau casca jos din cap si ma duc sa iau locul pe pancarda cu regi si regine ai pistei.Tipa pleaca nervoasa de la masa sefilor dar nu inainte de a-mi da coroana.


*Hey inca un capitol.Scuze pentru asteptare si eventualele greseli.Spor la citit si votati.*

Golanul perfectUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum