*Dimineata*
Soarele deja imi invadase camera si alarma incepuse sa sune. M-am dat jos din pat injurand alarma si vazand ca ceasul este 07:10. Am inceput sa fug pana la baie pentru ca eram in intarziere, am facut un dus de 10 minute ,am deschis sifonierul pentru a ma imbraca, apoi am mancat. Dupa ce am mancat m-am dus sa ma intalnesc cu Ana.
Drumul pana la scoala a fost destul de interesant deoarece Ana se impiedica de asfalt (chiar e posibil😂😂). Cand am ajuns la scoala, Max avea un trandafir curcubeu(fiecare petala avea culoare diferita). Max venise spre noi iar eu am plecat fara ca Ana sa ma observe.
-Iubito,asezandu-se in genunchi,imi pare foarte rau de intamplarea de vineri seara. Am fost drogat de catre fratele curvei aleia. Te rog iarta-ma ,am fost un prost si cretin si accepta-mi scuzele.
Max ii da trandafirul,iar aceasta il miroase. Dupa cateva minute de liniste Ana ii spune:
-Te iert, dar asta este ultima ta sansa. Nu mă face sa cred ca ti-am dat-o degeaba!Max se ridica si o saruta scurt pe buze si intra in clasa.
Imi pare bine ca sau impacat. Fac un cuplu foarte drăguț. Am intrat amândouă in clasa și prima ora am avut istorie. Nu sunt fană a orei de istorie dar mă pricep. După 45 de minute in care m-am chinuit sa nu adorm la ora sa sunat insfârșit de pauză și am mers cu Ana la cantină. Marco și gașca lui stăteau la masa popularilor și se pot vedea cum o mulțime de fete stăteau pe lângă ei.
-Ce sa întâmplat Ana?!
-Nu e nimic acum hai să mâncăm că mai avem încă 5 ore.
Ne-am luat ceva de mâncare și am mers in clasa. După 2 minute sa sunat și a început cea de-a 2 oră.
***Mai sunt aproximativ câteva secunde sa se sune de încheierea orelor iar Ana aproape nu mai poate rezista.
Când am auzit soneria Ana ma tras repede de mână și mi-a spus că în 5 minute ne vedem in curtea școlii.
In 5 minute am ajuns in curtea scolii iar Ana se săruta cu Max făcând un întreg spectacol : băieții din echipa de fotbal fluierau și făceau gălăgie.
Max pleaca lăsând-o pe Ana roșie în obraji . Ana mă vede și vine spre mine.
-Buna Elly, sper că nu ai văzut nimic.
-Buna și ție dar am văzut tot!
Noi începem să râdem și ea mă trage de mana.
-Ana unde mergem?!
-Vreau să-ți arăt locul meu special.
-De ce vrei sa mi-l arăți mie?!
-Pentru că ești cea mai buna prietena a mea in ciuda faptului că te cunosc de câteva zile.
Ana mă duce spre masina ei iar eu mă așez pe scaunul pasagerului.
După 5 minute de mers ajungem la intrarea in pădure unde vad o mica pistă de curse și un garaj.
-Ana ce e locul ăsta?!
-Aici e locul meu special.
-Asta știu mi-ai spus mai devreme.
-Ti-am zis că eu sunt cu Max de un an împreună?
-Da mi-ai spus.
-Ei bine Marco și Max fac curse iar eu si Max ne-am intalnit prima data acum 1 an vara si l-am batut la cursa. El a ramas surprins si de atunci am inceptut sa ne vedem in fiecare zi la pista.Cand am inceput scoala am ramas surpinsa cand am vazut ca e in aceasi clasa cu mine. Deci acum stii cum m-am intalnit cu Max . Si acum nu vrei sa facem o cursă?! mă întreabă Ana cu un zâmbet larg
-Eu zic pas dar dacă vrei o să vin cu tine in mașina și te ajut.
-Bine hai la mașină.
-Pai suntem lângă mașină.
-Nu fac curse cu mașina asta hai la garaj.
Ana mă trage de mana și în câteva secunde ajungem la garaj și pot spune că m-am îndrăgostit de masina ei de curse. Era un Audi R8 gri-metalizat.
-Elly ai de gând să nu mai salivezi după mașina mea?!
-Dar nu salivam!
Noi începem să râdem apoi ne așezăm în mașina iar Ana pornește spre pistă. În câteva minute cineva dă startul iar Ana pornește făcând numai fum in spate. Cealaltă mașina care concura împotriva noastră era un Lexus negru.La prima curba ne-a ajuns dar Ana sa asigurat ca o sa ramana in spate asa ca accelerat si la al doilea viraj ea a facut in drift perfect. Am trecut primele linia de finish iar baietii ne-au felicitat.
-Cum ti sa parut cursa?!
-Ana n-am cuvinte.A fost super!
-Vrei sa te invat sa conduci?!
-Da defapt nu nu stiu. Eu nici macar nu am dat pentru permis .
-Si cand vrei sa dai ?!
-Pai saptamana viitoare vineri dupa ziua mea.
-Pana atunci hai sa te invat cateva chesti ca sa iei examenul cu 10!
Timp de 3 ore Ana ma invatat cum pornesc masina ,cum parchez si alte chesti.Noi am ajuns acasa si am realizat caceasul e 20:30 iar maine avem scoala. Ana a ramas la mine pentru ca vroia sa facem o noapte alba dar eu am refuzat pentru ca maine avem scoala si o vad bine e Ana daca acum nu dormim si ne uitam la filme. Am facut repede ceva de mancat si am adormit.
*Hey gata si capitolul asta. Stiu ca e cam lung mai exact 835 de cuvinte. Spor la citit si votati.*
CITEȘTI
Golanul perfect
Roman pour AdolescentsEl-golanul din liceu , popularul scoli, bad-boy. Ea-fata timida ,noua in liceu care trecea neobservata. Oare destinul ii va apropria?Oare vor fii impreuna?! Citește cartea și vei afla! ❗ Cartea nu este corectată❗