Daca Marco a crezut ca vom scapa de Seba plecand de la cabana ei bine s-a inselat.De 1 ora se tine dupa noi si se pare ca nu vom scapa de el prea curand.
-Iubito cauta pistolul acum!!
-Imediat!!incep sa caut pistolul si il gasesc in torpedou
-Condu tu pana ii sparg cauciucurile!
-Ma asez la volan iar Marco incepe sa impuste ,Max si Dennis facand acelasi lucru iar Derek incearca sa il scoata de pe sosea.
Seba incepe sa incetineasca masina iar Derek se indeparteaza de el dar cand nu suntem atenti o impusca pe Ana intoarce masina si pleaca .
-Trebuie sa ajungem la spital,Ana a fost impuscata iar piciorul tau s-a infectat.Lasa-ma pe mine sa conduc acum tu odihneste-te!
***
Ajunsi la spital o asistenta ne conduce pe mine si Ana intr-o camera.
-Buna ziua!ne saluta doctorul
-Buna ziua!spunem toti in cor
-Din cate am inteles de la colega mea tu ai fost impuscata in piept si trebuie sa scoatem glontul urgent!se uita la Ana iar ea afirma.Iar tu,se uita spre mine,v-a trebui sa astepti pana v-a veni asistenta mea.
Ne da pe toti afara din salon iar o asistenta vine spre mine si ma colduce spre salonul vecin pentru a-mi dezinfecta piciorul.
Daca la mine a durad 10 minute ,ei bine Ana este in salon cu doctorul de 30 de minute iar Max cred ca innebuneste daca mai asteapta.-Deci eu intru acolo!Nu mai pot sa astept!
-Usor prietene!Max se pregateste sa intre dar norocul nostru este ca iese doctorul din salon.Max nu mai asteapta sa asculte ce are de spus doctorul si intra in salon.
-Cum te simti iubito?!spune Max si o saruta
-Sunt bine acum!Cat trebuie sa stau aici-Daca te simti bine poti pleca!spune doctorul din tocul usi
***
Craciunul a trecut.Revelionul a trecut si el foarte repede,iar vacanta noastra la fel!Acum suntem la scoala si asteptam sa se sune.Dupa cateva minute alarma a sunat de pauza iar noi ne indreptam spre iesire.In timp ce apropriam de iesirea din scoala Marco ma ia de mana si incepem sa fugim.
-Iubitule ce se intampla?!
-Seba!
Cu acest cuvant practic m-a blocat!Ma uit in spate si vad ca Max si Dennis fac acelasi lucru cu iubite lor.Matt si Derek sunt in fata masinilor si ne asteapta.-Hai,hai mai repede se aproprie!!spune Derek si se urca in masina
Ne uracm in masini si plecam imediat spre ...nicaieri!-Unde mergem acum?!
-Departe de el!
-Adica?!
-Unde nu ar cauta niciodata Seba?!La politie!-O sa faci sa fim arestati?!
-Alta idee mai buna ai?
- Seba stie de depozitul vostru?!
-Nu!
-Atunci hai acolo!
Marco incepe sa accelereze iar cand nu il mai vedem pe Seba o luam prin padure ca sa ajungem la depozit neurmariti.
-Acum ce facem?!O sa astam aici ascunsi pentru eternitate?!incepe Maria sa se planga
-Liniste incerc sa ma gandesc la un plan!Daca ne schimbam identitatea?!
-Nu v-a merge!Seba are oameni pe peste tot!
-Daca parasim tara?!
-Ne prinde la granita!
-Daca ne inscenam moartea?!
-Seba v-a avea nevoie de dovezi!La naiba Marco nu vom scapa de el!
-Bine atunci vom merge in continuare la liceu.
-Asta e cea mai proasta idee!!spune Max nervos
-Are dreptate!ma bag si eu in discutie.Seba v-a crede ca suntem pregatiti de orice si poate nu v-a veni!
-Aaa psihologia inversa!Imi place!spune Derek
-Atunci facem cum ai spus tu iubito!Urmatoarea zi eram la liceu si ne comportam ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat pana cand a aparut EL!
-Ce cauti aici?!spune Marco aproape calm
-Nu vreau sa cauzez iar cearta amice!
-Noi nu suntem amici,clar?!Acum de ce ai venit aici?!
-Vroiam sa ma asigur de ceva!Acum plec pa!!
-Nu pleci pana nu imi spui de ce ai venit aici,clar!!spune nervos
-Am venit sa vad daca mai sunteti impreuna!spune si se uita la mine si Marco.Acum ca am vazut plec ,ciao!!
-Ce bine ca ai venit Matt vreau sa il urmaresti pe Seba!
-Bine dar imi cunoaste masina!
-Uite cheile de la masina dar ai grija de ea!spun si ii dau cheile
-Ok pa!
Matt pleaca spre parcare ca sa il urmareasca pe Seba iar langa noi se alatura si restul gasti.
-De ce a venit Seba?!spune Max
-Sa vada daca mai sunt impreuna cu Elly!Oricum l-am trimis pe Matt sa il urmareasca!
-Sa speram ca afla ceva!
*Heyy!!Capitolul 40 este pregatit ca voi sa il cititi.Spor la citit si votati!*
CITEȘTI
Golanul perfect
Roman pour AdolescentsEl-golanul din liceu , popularul scoli, bad-boy. Ea-fata timida ,noua in liceu care trecea neobservata. Oare destinul ii va apropria?Oare vor fii impreuna?! Citește cartea și vei afla! ❗ Cartea nu este corectată❗