Capitolul 47

1.9K 92 3
                                    

*Max P. O. V. *

Ellysa era la spital  de câteva zile si nu dădea vreun semn ca își revine. Era a treia zi în care stătea în spital și noi deja nu mai rezistam. Oare mai știe ce sa întâmplat? Sunt scos din gândurile mele de către Marco care se tot cearta cu medici.
-Cum adică nu știi când își revine? Ești doctor ce dreacu!
-Domnule calmați-vă, totul v-a fii bine! A pierdut mult sânge dar operația a fost un succes!
Maria apare în peisaj și încearcă sa îl calmeze pe Marco dar degeaba.

Mă ridic de pe scaun și caut un laborator. Cuvintele Ellysei mi-au rămas în cap și am hotărât să fac un test ADN. Daca e sa fim frați v-a fii umpic ciudat pentru amândoi. Un doctor aleargă spre salonul Elysei și am duc spre ei lăsând testul ADN pentru mai târziu.
-Ce se întâmplă?!spun și mă uit la Marco
-Am intrat să văd ce Elly și un aparat tot bipăia! spune Marco și oprește o asistenta care iese din salonul Elysei
-Ce se întâmplă acolo??
-Domnisoara Smith e bine ,doar o mica eroare la tubul de oxigen! spune asistenta și pleacă

Toată lumea ia loc pe scaun iar eu îmi reiau drumul spre un cabinet pentru teste ADN. Urc la etajul 3 și găsesc un laborator.
-Buna ziua, as vrea sa fac un test ADN!
-Buna ziua! Ați adus niște probe?
-Câteva fire de par sunt bune?!
-Sunt bune! Lăsați-le aici iar în 12 ore veți afla rezultatul.
-Mai repede nu se poate?!
-Nu! Acum lăsați un număr de telefon in caz de sunt gata mai repede!

Ii las numărul meu de telefon și ma îndrept spre salonul Elysei .Ajuns acolo Maria si Ana stateau de paza iar Marco lipsea.

*Ziua urmatoare*

Sunt in fata laboratorului de teste ADN si astept sa vina randul meu ca sa iau rezultatul.In fata mea sunt inca 2 persoane si totul se misca foarte greu aici.Dupa 30 de minute de asteptare vine rândul meu,iau rezultatele si merg spre salonul Ellysei.

*Ellysa P.O.V*

O durere de cap ma învăluie si deschid ușor ochii. Eram într-un spital iar prieteni mei erau in salon .
-Ce se întâmplă?!spun și toți se uită la mine
-Ai fost împușcată de către Seba în stomac ,te-ai dezechilibrat si ai cazut cu capul de masă apoi ai leșinat!spune Maria 
-Seba unde e acum?
-Dupa ce am plecat noi la spital a aparut politia si ambulanta și l-au luat pe Seba.spune Marco si se apropie de mine si mă sărută în pe frunte
-Păi cine a sunat la poliție?
-O vecină a auzit focuri de armă și a sunat.

O asistentă ne întrerupe discuția și îi scoate pe toți din salon pentru a mă verifica.După 15 minute pleacă din salon si apare Max cu un plic alb în mână.
-Hey ,cum te simți?spune Max si se asează pe fotoliul de lângă mine
-Mă simt bine acum.Ce este in plic?!spun și se uită spre plic
-Ai spus că s-ar putea sa fim frați,așa ca am făcut un test ADN.Uite deschide-l tu!spune și îl întinde spre mine.
Deschid ușor plicul și observ doar o foaie .Iau foaia si încep să citesc.Nu pot să cred!Rezultatul testului era afirmativ deci eram frați!Îi dau si lui foaia cu rezultatul și rămâne șocat.
-Deci suntem frații?spune și se uită la mine la fel de șocat
-Așa se pare frate!spun și îl lovesc cu pumnul ușor în umăr 
-Deci tot ce mi-ai povestit despre părinși tăi a fost adevarat!Wow!Am rămas fără cuvinte!Nici nu pot să cred!spune mirat
-Când plecăm din spital?!
-Dacă e totul în regulă vom pleca diseară,iar la miezul nopti avem avion!
-Atunci mâine vom vorbi cu părinții mei ca să lămurim totul!

*Hey!După săptămânii de absență am aparut în peisaj si sunt pornită sa finalizez cartea cât mai repede.Spor la citit si votați!*

Golanul perfectUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum