Dupa ce am facut cumparaturi pentru petrecerea de diseara am mers acasa ca sa aranjam totul.
-Ana la cat vin baietii?
-Pai le-am zis sa vine in 3 ore.Tinand cont ca ceasul este 17:30 vor veni intr-o ora jumatate.
-Ok eu ma duc sa fac un dus si apoi sunt gata!Daca vrei sa faci si tu un dus la parter prima usa pe stanga.
-Ok.
**Dupa 1 ora **
-Elly vino si ajuta-ma cu placa de par!!!spune Ana tipand
-Okey vin imediat.
Dupa 15 minute in care am incercat sa ii indrept parul Anei se aude soneria.
-Buna Elisa!spun 4 baieti din gasca lui Marco
-Buna iubito.spune Marco
-Buna.Intrati!
Max se duce la Ana si ii da un sarut si un buchet de trandafiri albi.Aww ce draguti sunt impreuna.
-Asa vom fi si noi peste cateva luni!spune Marco si isi pune mana pe talia mea
-Am uitat sa iti spun ca nu te iubesc.spun plecand de langa el dar ma prinde de mana
-Stiu ca ma iubesti dar acum esti in faza de negare.spune si imi da un pupic pe obraz.
M-am dus in sufragerie si ii observ pe toti pe canapea si ma asez pe fotoliu.
-Ce ar fi sa ne prezentam pentru ca eu sunt noua.Incep eu, ok?
-Ok.spun toti la unison
-Pai ma cheama Elisa Smith, am 16 ani si m-am mutat in New York pentru ca mama a primit o promovare.
-Pe mine ma stie tot cartierul datorita curselor.Sunt Marco Jones, am 17 ani si sunt bad-boy-ul liceului.
-Eu sunt Max Cooper,mana dreapta a lui Marco ,am 17 ani si sunt indragostit nebuneste de Ana.
-Eu sunt Ana Goldens,am 16 ani si am iubit!
-Eu sunt Denis Goldens,am 17 ani si sunt fratele nebunei asteia.si face semn spre Ana.
-Hey nu sunt nebuna!
-Incetati cu cearta hai sa continuam.
-Eu Derek Allison , am 17 ani si sunt capitanul echipei de fotbal.
-Eu sunt Matt Jayson ,am 18 ani si sunt cel mai mare din grup.
-Acum ca am terminat si prezentarile hai sa ne jucam Adevar si Provocare.spune Marco.
-Hai!tipam toti.
-Eu incep.spune Marco.Adevar sau provocare Elisa
-Adevar!
-Puteam sa jur ca esti prea lasa sa alegi provocare
-M-ai facut cumva lasa?Bine atunci aleg provocare!
-Te provoc sa ma saruti.
-Poftim?
-Sau esti asa de lasa incat......
Nu il mai las sa termine de zis ca ma duc la el si il sarut.
-Sa nu mai faci lasa ok?
-S-a facut iubito.
Doamne cum a fost sarutul asta.A fost primul sarut din viata mea. A fost magic.Am simtit niste furnicaturi.Cred ca ma indragostesc.El ma place?Nu cred ca ma place.Dar daca doar ma foloseste ?!Nu o sa ii spun nimic despre asta.O sa stiu doar eu si posibil Ana.
Dupa ce am jucat adevar si provocare timp de o ora am hotarat sa infulecam mancarea.
-Ana vino la bucatarie.
-De ce?!
-Sa te vad.spun sarcastica.De ce te-as chema intr-o bucatarie?
-Elisa vezi ca strici un moment romantic. spune Max
Cand am auzit cuvintele lui Max m-am dus in sufragerie si am inceput sa o lovesc pe Ana cu perna.
-Ana nu vreau sa incepi procesul de inmultire pe canapeaua mea.....
Nu apuc sa termin pentru ca a inceput un razboi .Bataia cu perne.Am inceput sa ne batem ca nebunele dar baieti il loc sa potoleasca cearta s-au alaturat.Si a iceput o adevarata bataie ca in filme in care fulgi sareau peste tot.Intr-un moment de neatentie sunt impinsa dar in loc sa fac contact cu podeaua Marco ma prinde la timp si ma saruta.Nu pot sa cred e deja al 2 sarut pe ziua de azi.
-Elisa Smith vrei sa fi iubita mea?!
What?!Nici nu stiu ce sa-i zic.Efectiv m-a blocat.Trebuie sa scap din situatia asta stanjenitoare.Dar cum???
-Marco stiu ca iti stric momentul dar ne-au sunat de la pista.
Multumesc Universule pentru ca ma-i scapat din situatia asta ,si multumesc si Max!
-Ce sa intamplat cu pista ?!
-Pai in seara asta ai cursa ai uitat tembelule.
-In primul rand nu am uitat iar in al 2-lea rand nimeni nu ma face tembel.Acum hai la pista.Pa fetelor!
-Pa.
-Pa Elisa si scuza-i pe porci astia care ti-au facut dezordine. spune Matt
-Nu-i nimic o sa curete Ana tot.
-Te dai cumva la iubita mea?spune Marco vizibil nervos
-Marco dar nu ti-am spus ca suntem impreuna....
-Vorbim mai incolo iubito acum hai Matt la masina.
-Pa!
-Pa!
Dupa ce au plecat baieti am inceput sa facem curat si am vorbit cu Ana.Dupa o ora in care am facut curat si am mai vorbit ca fetele ne-am uitat la televizor pana am adormit.
*Heyy. Sper sa va placa acest capitol.Ne vedem data viitoare.Byee *
CITEȘTI
Golanul perfect
Teen FictionEl-golanul din liceu , popularul scoli, bad-boy. Ea-fata timida ,noua in liceu care trecea neobservata. Oare destinul ii va apropria?Oare vor fii impreuna?! Citește cartea și vei afla! ❗ Cartea nu este corectată❗