Alarma incepe sa sune si ma dau jos din pat.Ma duc sa imi fac rutina de dimineata si plec la liceu.In 30 de minute sunt gata si o vad pe Ana cum ma asteapta in fata casei.Imi iau adidasi,geanta si plec din casa.
-Neata!
-Neata Ana ce faci?!spun si ma asez in masina ei
-De la foarte bine in sus.
In 10 minute ajungem la scoala dar vad gasca lui Marco cum ne asteapta.
-Ana vezi ce vad si eu?!
-Da sunt baieti.Cred ca dupa incidentul cu rapirea asa vor face in fiecare zi.-Neata fetelor!spun baietii
-Neata!spunem noi
-Ana haide cu mine!spune Max si pleaca eu ramanand cu Marco
Noi intram in scoala iar toti elevii se uitau la noi.
-Elly dupa ce termini orele ne vedem pe banca din fata scolii.-Ok pa!
-Pa!*Dupa 5 ore*
Imi pun toate cartile in geanta si ii spun Anei sa nu ma astepte.Ma duc pe banca din fata scoli si il astept pe Marco.Dupa 5 minute cineva ma clanxoneaza si observ ca e Marco.
-Haide urca!
El vine si imi deschide portiera masini,asteapta sa urc si o inchide.
-Unde mergem?!
-Ai sa vezi.
-De ce nu imi spui?!-E o surpriza.
-Ok.
Observ ca ajungem intr-o padure cam la 10 minute de periferia orasului.Marco deschide porbagajul si ia de acollo un cos si o patura.-Tu iti fie frica.Nu te voi viola in padure.Cred!
-Ceee?!
-Glumeam Elly.Te-am adus sa facem un picnic in padure.
-Ok!Noi intindem patura si asezam cosul pe iarba.Doamne ce frumos este aici!
-Iti place aici?!
-Doamne Marco mai intrebi?E uimitor aici!De cand stii de locul asta?!
-In fiecare weekend veneam aici cu parinti dar dupa ce au plecat in alte tari am venit aici mai rar. Locul asta imi aduce aminte de copilarie.Tu ai vreun loc care sa-ti aduca aminte de copilarie?!
- Da. In Los Angeles era un far parasit si mereu urcam in el noaptea ca sa vad peisajul,iar mama mereu imi spunea sa imi urmez visele indiferent decat de greu este.Iar cand coboram din far mergeam si ma dadea in leagam atat de tare incat credeam ca ajung la cer.
-Dar tatal tau nu zicea nimic?!
-Tata m-a parasit pe mine si pe mama de la nastere.Nici nu stiu cine este sau cum arata.spun si imi apare o lacrima pe obraz iar Marco o sterge-Hei nu mai plange nu am stiut iarta-ma.
-Nu e vina ta.
-Hai sa mancam clatite si nu mai plange.Am venit aici cu tine ca sa ne simtim bine.spune si imi intinde o clatita cu Nutella.Mmm preferatele mele.Dupa 1h in care am mancat si am ras ne-am ridicat si am inceput sa ne plimbam.Incepe sa apuna soarele iar cerul a capatat o nuanta de portocaliu.Am ajuns la o cascada iar Marco se pune in fata mea.
-Ce s-a intamplat?!
-Nimic ,doar ca voiam sa te intreb daca vrei ca locul asta sa fie locul nostrul?!
-De ce mai intreba asta?!
-De asta!Marco se aproprie de iar cu o mana ma prinde de talie iar cu cealalta ma tine de spate apropriindu-ma de el(chiar nu stiu cum sa explic asta,poate ati inteles voi).Cred ca m-am indragostit si mai rau de el acum,dar e bine ca ma tine ca altfel cred ca picam
-Doamne Ellysa Smith te iubesc de cand ne-am intalnit prina data,dar n-am avut curaj sa iti spun.
-Tu Marco Jones,rebelul scolii nu ai avut curaj sa imi spui mie,tocilara scolii, ca ma placi?!Wow asta nu auzi in fiecare zi.-De ce crezi ca te-a rapit Seba? Inainte sa plece din gasca a zis ca imi v-a lua tot ce iubesc pe lumea asta.El a aflat ca te plac si de asta te-a rapit.
-Tu chiar vorbesti serios?!
-Da Elly de ce crezi ca te-am adus in padure?!Si nu te-am adus ca sa ne manance ursi,am vrut sa avem prima noastra intalnire aici.Ce zici vrei sa fii iubita mea?!
-Mie frica sa nu ma ranesti Marco, ai vazut cum stau toate fufele dupa tine.
-Promit ca voi avea grija de tine si nu te voi rani.
-Bine Marco am incredere in tine dar stii de ce ?!
-Mmm!
-Si eu te plac!
-Haide acasa.Cred ca prietenii nostri sunt cam curiosi unde am fost toata ziua.
-Daca erau curiosi ne sunau.
-Pai nu avem semnal aici.
-Aa!Atunci haide acasa.Strangem patura si urcam in masina.Asta a fost cea mai frumoasa zi din viata mea.Am avut parte de primul sarut si prima intalnire.
**Heyyy!Inca un capitol.Sper sa va placa si sorry pentru greseli.Spor la citit si votati!**
CITEȘTI
Golanul perfect
Teen FictionEl-golanul din liceu , popularul scoli, bad-boy. Ea-fata timida ,noua in liceu care trecea neobservata. Oare destinul ii va apropria?Oare vor fii impreuna?! Citește cartea și vei afla! ❗ Cartea nu este corectată❗