Dupa 2 săptămâni în care m-am apropiat de Anna și băieții am început să facem curse în fiecare zi.
Într-o dimineață când am vrut sa ies din casa un bărbat stătea în balansoarul de pe prispa.-Buna! Poți să îmi spui și mie unde locuiește Elissa Smith?
-Pai eu sunt. S-a întâmplat ceva?
-Vroiam sa îți arat acest răsărit de soare. Privește ce frumos este!
-Stiu ca e frumos dar dar cine esti si ce cauti aici?!
-Hai ca pui prea multe intrebari!In secunda urmatoare tipul vine spre mine si imi pune o batista pe fata apoi negru.....
*Ana P.O.V*
Incerc sa o sun pe Elly de 2 ore dar tot ce aud este casuta vocala.Ma duc la ea ea acasa ,ciocan la usa dar nimic.Pun mana pe clanta si observ ca e deschis.Intru in casa si incep sa o strig pe Elly dar nu imi raspunde. Ma duc la scoala si il caut pe Dennis.
-Ai vazut-o pe Ellysa azi?!
-Nu de ce?!
-M-am dus la ea acasa si am vazut ca e deschis asa ca am intrat iar Ellysa nu era acolo.Daca a rapit-o cineva?!
-Hai ma Ana potolestete!Cine ar rapi-o pe Ellysa? E noua in oras nu o cunoaste nimeni!
-Hey bro de ce tipi ?! spune Marco
-Ana a zis ca Ellysa lipseste si crede ca cineva a rapito.
-Daca a rapit-o Seba?!
-Cine?!
-Ana ma duc sa o caut pe Ellysa daca o gasesc te anunt.*Marco P.O.V*
Dupa ce mi-a spus Ana de disparitia lui Elly an luat gasca si am mers la pista sa vorbim in liniste.
-Baieti mi-a spus Ana ca Elly a disparut si cred ca stiu cine e de vina!
-Seba!spun baietii in grupSeba este dusmanul meu.Eu si gasca mea ne ocupam cu curse ilegale si jafuri de la oameni rai. Il cunosc pe Seba de 3 ani de cand am inceput cursele.Intr-o zi ne-am certat si am jurat reciproc ca de acum in colo suntem pe cont propriu iar de atunci ne tot facem rau unul altuia.
-Dar de ce a luat-o pe ea?Nici macar nu o cunoaste? spune Dylan
-Ca sa imi faca mie rau!A aflat de la cineva ca imi place de ea si a crezut ca daca o v-a lua pe ea voi renunta la tot ca mi-o dea inapoi.
-Realizezi ca Elly v-a vrea o explicatie pentru ce se v-a intampla?!
-O sa gasim o explicatie sau ii spunem adevarul ei si Anei.
-De ce si Anei?spune Dennis
-Pentru ca trebuie sa stie amandoua.Ana cred ca deja pune intrebari si ai grija sa nu ii spui inca nimic Dennis ai inteles!!
-Am inteles.
-Acum baieti sa incepem cautarile!Nu ne vom opri pana nu o vom gasi!S-a inteles?!
-Da!!*Hey!! Inca un capitol.Scuze pentru greseli si asteptare. Spor la citit si votati!*
CITEȘTI
Golanul perfect
JugendliteraturEl-golanul din liceu , popularul scoli, bad-boy. Ea-fata timida ,noua in liceu care trecea neobservata. Oare destinul ii va apropria?Oare vor fii impreuna?! Citește cartea și vei afla! ❗ Cartea nu este corectată❗