Ma trezesc la 10:00 cu o mare durere de cap.Grozav, am inceput ziua bine.Peste 30 de minute trebuie sa ma intalnesc cu Ana pentru a merge la cascada pentru a ma antrena pentru cursa de diseara cu Marco.Trebuie sa il bat neaparat pentru ca nu am chef de o relatie cu Marco.Imi place unpic de el si am simtit niste furnicaturi pe piele dar nu, nu o sa am o relatie cu el.Imi fac rutina de dimineata si ma duc la bucatarie pentru a manca ceva. Dupa ce termin îmi iau costumul și casca și plec spre Ana.
-Neata!
-Neata incepatoareo.
-Serios Ana serios am deja cativa nervi si nu vreau sa mi amplifici tu ok?
-Ok ,ok acum urca in masina ca avem la dispozitie 4 ore sa te antrenezi.
-Bine dar mai intai hai sa luam ceva de mancare ca sa avem pentru mai incolo.
Ana a pornit in viteza iar in 5 minute am ajuns la un market sa luam ceva de mancate apoi am plecat la cascada.OMG!Nu pot sa cred ca sa cred! Unde a fost cascada asta pana acum. Și ce e lângă cascada?
-Ana mai e cineva la cascada?
-Nu aia e mașina ta.
-Ce? Mi-ai luat o mașină?
-Defapt nu. Am vorbit cu părinți tai și cum știau ca ai carnet de conducere dar nu și mașina ti-au luat.
-Acum potolește cu holbatul, ia cheile și antreneaza-te!
-Bine șefa am înțeles.
***
După 3 ore în care m-am antrenat și am învățat traseul am hotărât sa îmi îmbrac costumul pentru ca trebuia sa vina Marco.
In timp ce mai vorbeam cu Ana despre mașina Marco și gașca lui își fac apariția. Marco avea un BMW negru👇-Ce faci începătoareo? Ești gata sa pierzi?!
-Nu știu care v-a pierde dintre voi 2!spune Ana
-Gata cu discuțiile hai sa vedem ce poți face cu mașina Anei.
-Pai cine a zis ca voi concura cu mașina Anei!?
-Pai alta mașina nu mai e doar dacă tu vezi mașini imaginare.
-Hei fost rege al pistei uitate aici! tipa Ana din mașina mea nou-nouță
-Aia e mașina ta!? Ce tare! spune unul din gașca lui Marco
-Gata cu discuțiile hai pe pista. spune Marco vizibil nervos.
Noi mergem pe pista iar Ana începe sa numere.
-3......2........1.....Start!
Noi pornim în viteza iar Marco deja e în fata mea. După prima curbă îl prind din urma iar acesta începe sa mărească viteza. La a doua curbă fac un drift perfect și il întrec pe Marco iar Ana începe sa facă gălăgie. Încă sunt în fata lui dar la ultima curbă suntem amândoi la același nivel și încerc sa măresc viteza dar degeaba ca am ajuns la linia de finish.
-Acum cine trebuie sa fie iubita cui? spune Marco cu zâmbetul pe buze
-Mai fă-ți un control la ochi ca eu am trecut prima linia de finish.
-Wow-wow mai încet amândoi ați câștigat.-Ceeeee!spun eu și Marco la unisol
-Pai ce facem cu pariul?
-Simplu! Tu devi regina pistei și iubita mea.
-Nu sunt de acord! Mai simplu mai dam o data cursa
-Tembelo! Trebuia sa se intamle ceva în cursa ca de exemplu un sabotaj ca să refaceți cursa.spune Ana
-Ce păcat iubire dar nu mai fii supărata ca ești urata.
-Tu sa taci Marco ca nu te-a întrebat nimeni nimic.
Eu și Ana urcam în mașini și plecam de la cascada. În 10 minute am ajuns în fata casei mele și am povestit ca fetele și ne-am uitat la filme pana sau uitat filmele la noi.(adică am adormit înainte de a se termina filmul)
*Gata și capitolu acesta. Sper ca v-a plăcut și votați 🌟
CITEȘTI
Golanul perfect
Teen FictionEl-golanul din liceu , popularul scoli, bad-boy. Ea-fata timida ,noua in liceu care trecea neobservata. Oare destinul ii va apropria?Oare vor fii impreuna?! Citește cartea și vei afla! ❗ Cartea nu este corectată❗