Dupa 4 zile in care Ana m-a invatat tot ce trebuie sa stiu despre sofat am realizat ca maine e vineri si peste o saptamana fix trebuie sa dau examenul pentru a lua carnetul. Ana a venit la mine si in noaptea asta pentru o seara a filmelor dar cand a venit la mine si am pornit filmul am adormit dupa 30 de minute de film.
*DIMINEATA*
Alarma incepe sa sune si deja o vad pe Ana cum sare din pat si se duce repede la baie pentru a face un dus.Dupa 30 de minute suntem amandoua gata si iesim din casa nu innainte de a incuia casa apoi ma duc la masina Anei in locul pasagerului.Dupa 5 minute am ajuns in curtea scolii iar toate privirile erau atintite pe noi. Ana imi face sa nu ii bag in seama iar cand nu am fost atenta m-am ciocnit de un baiat.Cand ma uit era Marco cu un zambet larg pe fata.
-Da-mi mana sa te ajut . si imi intinde mana
-Multumesc!iar cand ma ridica imi da un sarut.
-De ce ai facut asta?
-Pentru ca esti frumoasa cand inrosesti.
Nu pot sa cred ca m-a sarutat dar faza e ca m-am si facut rosie in obraji si eu nici macar nu am observat. Offf a naibi dragoste apari in cele mai proaste momente uneori.dar nu il plac!Sau poate il plac? Ana se aproprie de mine si ma sperie si scap ruxacul pe jos cazand tot ce era in el.
-Ely esti ce s-a intamplat?
-Ana ,tu esti doamne mai speriat!
-Haide in clasa ca trebuie sa inceapa ora.
Noi ne indreptam spre clasa dar il vad pe Marco cum se aproprie si grabesc pasul dar am uitat ca suntem in aceasi clasa.Aleg sa-l las pe Marco in spate si ne bagandu-l in seama dar e prea tarziu deoarece e in fata mea.
-De ce fugi de mine?ma intreaba Marco de parca ar fi uitat tot ce s-a intamplat acum 5 minute in curtea scolii.
-Nu fug de tine doar ca am vrut sa ajung in clasa.
-Mbine...Fie cum zici tu nu am chef de o cearta acum de dimineata cu iubita mea.
-Ce iubita visezi tu?!Nu suntem impreuna si nici nu voi fi impreuna cu un baiat asa enervant ca tine.Ai inteles?!
-Doamne ce e inneregula cu tine?Tu stii cate fete vor sa fie in locul tau, sa fie iubitele mele?
-Atunci dute la ele si lasa-ma pe mine in pace!
Cu ultima replica pe cara i-am intorso am plecat in clasa iar spre norocul meu profesoara nu a venit inca in clasa.Dupa cateva minute bune in care am vorbit cu Ana a venit si Marco cu gasca lui dar profesoara de limba romana.
*Dupa 6 ore*
Am terminat si scoala pe ziua de azi si am un sentiment ca weekend-ul asta nu v-a fi linistit.Ana imi face semn sa plecam spre masina ei ca azi nu ne vom antrena si vom merge in club.Si cum am zis nu o sa fie un weekend linistit.Ana a hotarat sa mergem in mall sa isi ia si ea o rochie pentru diseara. 3 ore am stat intr-un Mall pentru Ana si pentru o rochie alba mulata. Noi am plecat din Mall dar telefonul a sunat
*CONVORBIRE TELEFONICA*
-Alo?
-Buna Elly sunt mama ce faci?
-Bine am hotarat sa dau de permis ce parere ai?
-Bravo Elly, sunt mandra de tine. Cine te ajuta?
-Ma ajuta Ana. Tu ce faci ?
-Eu fac bine m-am gandit sa te sun ca acum am pauza care in 2 minute se va duce.Te sun maine Elly pa!
-Pa mama.
*CONVORBIRE TELEFONICA INCHEIATA*
Cat timp am vorbit cu mama la telefon am observat ca am ajuns cu Ana acasa.
-Ana v-a veni si Max diseara in club sau doar noi 2?
-Vine si Max si Marco si restul gastii. De ce ?
-Doar te intrebam.
-Iti place cumva de Marco?
-N..Nu!Nu imi place de el! Si ca sa fiu foarte clara:Nuuuuuuu!
-Dar de ce te-ai inrosit cand ti-am zis de el.
Shit!Iar m-am inrosit.
"Fa tembelo te inrosesti pentru ca iti place de el!"spune constinta dar o las sa vorbeasca pentru ca mie nu imi place de Marco.
-Elly sa stii ca si tacerea e un raspuns. spune Ana si incepe sa rada.
Noi incepem sa ne pregatim pentru club .
*Gata si capitolul asta .Astept si pareri si votati*
CITEȘTI
Golanul perfect
Teen FictionEl-golanul din liceu , popularul scoli, bad-boy. Ea-fata timida ,noua in liceu care trecea neobservata. Oare destinul ii va apropria?Oare vor fii impreuna?! Citește cartea și vei afla! ❗ Cartea nu este corectată❗