*Ellysa P.O.V*
Ma trezesc intr-o camera frumos mobilata si incerc sa imi aduc aminte cum am ajuns aici.In timp ce ma gandeam cineva intra in camera.
-Buna dimineata Ellysa.
- Buna dimineata dar cine esti?!Ne cunoastem?!
-Eu sunt Seba ,un prieten de-al lui Marco.
-Marco nu mi-a povestit de tine.
-Pai ne-am certat si nu mai vorbim.
-Aha,dar ce caut aici?!
-Hai ca pui cam multe intrebari.Sa nu te prind ca vrei sa evadezi ca v-a fi foarte rau pentru tine.
-Bine.Seba iese din camera si il aud cum incuie usa.Ma duc la geam si observ ca sunt intr-o padure,ma duc la balcon dar si acesta este incuiat.Incep sa caut prin camera ceva cu care sa scap si imi gasesc telefonul.
*Marco P.O.V*
O caut pe Ellysa de 12 ore si nu am gasit nimic.Incerc sa il sun pe Dennis dar cineva ma suna.
*Convorbire telefonica*
-Unde dracu esti Seba?!De ce ai rapit-o pe Ellysa?!
-Usor Marco sunt eu Ellysa.Nu cred ca avem mult timp la dispozitie dar stiu ca sunt intr-o padure.
-Ti-a facut cineva ceva?!
-Sunt bine Marco.
-Tine telefonul aprins si pitestel in camera vom incerca sa te localizam.
-Ok!Plec cu telefonul la pista pentru a putea afla locatia Ellysei.
*Ellysa P.O.V.*
Pun telefonul sub pat si incep sa ma invart prin camera.
-Te mai plimbi mult prin camera?!Se aude de la parter cum nu stai locului!Cred ca ai facut si gaura in covor?!
-Haha ce amuzanti suntem noi toti azi!Unu ma fura,tu ai chef de glume,ce mai urmeaza?!
-O sa afli acum ce se mai intampla.Tipu vine spre mine si imi pune batista pe fata apoi negru.
*Dupa 2 ore*
Ma trezesc legata de scaun iar Seba stand in fata mea.
-Buna dimineata din nou!
-Lasa politetea de ce sunt legata de scaun?!
-Iar pui intrebari?!
-Tu nu stii ca atunci cand primesti o intrebare trebuie sa raspunzi la ea apoi sa spui o alta intrebare?!
-Doamne cat poti sa ma stresezi.
-Atunci am o idee!Daca nu mai fi rapit acum eram acasa cu prieteni mei si nu te mai stresam.
-Ca tot am ajuns la prieteni.Ce stii despre Marco Jones!
-Pai stiu ca are 17 ani,este in scoala cu mine si face curse.
-Asta stiu si eu tembelo.Alceva ce nu stiu?!
-In primul rand asta e tot ce stiu despre Marco deoarece sunt noua in oras,in al doilea rand eu nu stiu ce stii tu.
-Hai ca acum iti bati joc de mine pe fata.
-Atunci intoarcete cu spatele!
-Gata destul!Daca nu vrei sa vorbesti de vorba buna atunci te vom tortura!
-Dar omule nu este corect!Seba vine langa bine si incepe sa ma taie pe maini si picioare cu o lama apoi incepe sa imi dea pumni in fata si in burta.
*Marco P.O.V*
Dupa ce am aflat ce Ellysa se afla la 1h distanta de noi am uract in masina eu si gasca:Dennis,Max,Dilan si Matt.Cand am ajuns in fata casei nu se auzea nimic.
-Baieti uitati planul:Eu ,Dennis si Max intram prin spate iar voi prin fata.
-Ok !Mergem in spatele casei si observam ca garajul este deschis si o pot observa pe Ellysa cum sta pe scaun si este torturata.II spun lui Max sa ii anunte pe Dilan si Matt sa se duca la masini iar noi intram casa.
-Iti sugerez sa lasi pistolul sau prietena ta o v-a incurca.
-Esti foarte amuzant dar am venit sa iau fata fara sa omor vreun om de-al tau.
-Vino si lupta ca un barbat Jones.Doar noi 2 si pistoalele.-Bine dar te asigur ca nu ma opresc pana nu mori.
In timp ce ma luptam cu Seba baieti au luat-o pe Ellysa si au dus-o in masina iar eu l-am impuscat pe Seba in umar si am fugit la masina.
Dupa 1h de condus am ajuns acasa si am bandajat-o pe Ellysa.-Dennis sun-o pe Anna si spune-i ca am gasit-o pe Ellysa si sa vina la ea acasa.
Ma asez langa Ellysa pe canapea,o iau in brate si adorm cateva minute.
***
Observ sa se foieste si ma dau jos de pe canapea pentru a deschide usa Annei.
-Ce face Elly?Unde ati gasit-o?Cum se simpte?!E bine?!
-Da Anna acum sunt bine.intorc capul si observ ca s-a trezit
-Dar ce s-a intamplat?!spune Anna si se uita la mine
-Uitati fetelor o sa va povestesc tot ce s-a intamplat dar nu aveti voie sa spuneti la nimeni,ok?!
-Ok.
-Deci eu si baietii stiti ca in liceu formam o gasca, dar noi de fapt ne ocupam cu arme ilegale, curse ilegale dar câteodată ne luptam cum a fost și cazul de azi.
-Cine mai știe de chestia asta?!
-Eu, Max, Dennis, Dilan, Matt și tata care a fost fondatorul găști.
-De ce m-au rapit?!
-Seba a fost si el membru al gastii dar ne-am certat deoarece voia sa ma dea afara si ne-am jurat reciproc ca suntem pe cont propriu si ne vom face rau unul celuilalt.El a aflat ca te ....esc si a vrut sa imi faca rau.
-Ce a aflat?!Poti sa mai repeti odata ca nu am inteles?!
-Eu te ...
-Marco vino repede te suna sefu!
-Vin acum!Vorbim mai incolo Elly.
De ce nu am putut sa ii spun ca o plac?De ce??Noroc cu Max ca altfel nu stiu ce faceam.*Heyyyy!!Inca un capitol.Trebuia sa il public ieri dar am avut o problema cu aplicatia.Scuzati-ma pentru greseli,sper sa va placa si votati.*
CITEȘTI
Golanul perfect
Teen FictionEl-golanul din liceu , popularul scoli, bad-boy. Ea-fata timida ,noua in liceu care trecea neobservata. Oare destinul ii va apropria?Oare vor fii impreuna?! Citește cartea și vei afla! ❗ Cartea nu este corectată❗