Capitolul 5#Tema

8.4K 295 15
                                    

Orele sau terminat foarte repede deoarece am mai avut o ora de muzica si de desen.Eu ies din scoala iar la poarta ma asteapta mama.

- Buna mama ce faci aici?

-Am venit sa-ti spun ca saptamana asta o sa stai singura . Seful mia spus ca timp de o saptamana trebuie sa ma duc in Los Angeles.

-Pai ce faci in New York ai zis ca nu o sa ne mai intoarcem acolo?

-Stiu draga dar seful mia spus ca am de stat o saptamana acolo si dupa ma voi intoarce.

-Bine mama.

-Elly hai ca te sun cand ajung pa!

-Pa mama!

Ia calca acceleratia si pleca lasand in spate numai fum de la masina.Ma uit in stanga si in dreapta dar Marco nu era asa ca am hotarat sa merg acasa. Ajung in casa imi fac ceva de mancat  si observ ca cineva e la usa.

-M..Marco ce f..faci aici?

-Am venit sa facem proiectul la tehnologie daca tu nu mai astepat la scoala.

-Te-am asteptat la scoala si am vazut ca nu ai venit asa ca am venit acasa.

-Aha .Daca tot suntem la tine hai sa facem proiectul ce parere ai?!

-D...Da intra .

Marco intra in casa si se face comod pe canapea. Noi am inceput sa facem casa pentru pasari iar Marco facea numai glume seci. Dintr-o dată îmi sună telefonul și observ că era Ana.

*Convorbire telefonica*

-Alo?!
-Ce faci ai facut tema?
-Nu acum o fac de ce ?
-Te intrebam doar.
-Aa , ok atunci vorbim maine la scoala.
-Ok , pa!

* Convorbire telefonica incheiata*

Asta a fost ciudat. In fine. Peste 4 ore terminam proiectu . Vad ca ceasul era deja 19:55. Marco imi spune ca trebuie sa plece acasa si ca maine sa il astept in fata casei. Eu ma duc la bucătărie pentru a manca ceva apoi fac un dus și mă bag la somn.

Golanul perfectUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum