*Elly P.O.V.*
Ma trezesc cu o durere mare de cap din cauza alarmei care suna de vreo câteva secunde. Azi s-a făcut o săptămână de la despărțirea cu Marco si o saptamana de cand am inceput sa cant la localul lui Archie Mikels.
*Flashback*Intru in liceu si ma grabesc sa ajung in clasa.Din neatentie cineva se loveste de mine si imi scap cartile.Ridic capul sa vad cine si raman blocata.Era Marco!
-Mersi mult Marco pentru cartile de pe jos!
-Tocilara si-a indoit cartile?!
M-am ridicat de jos cu cartile in mana si m-am uitat in ochi lui.
-Nesuferitule!!
-Nesuferito!!
Alarma incepe sa sune si ma indrept spre clasa.*End of flashback*
Asa se intampla in fiecare zi cand ne intalnim pe holurile liceului dar azi simt ca v-a fi altfel.Inchi usa casei si ma duc spre Ana.Maria ne astepta in curtea scoli si mergem toate 3 spre clasa.Ne asezam in banci si nici urma de Marco.
-Maria l-ai vazut pe Marco in dimineata asta?!
-Vrei sa vorbesti cu el Elly?se baga Ana in discutie
-Nu doar ca....-Marco vine azi!spune Max
-De ce a patit ceva?spune Maria ingrijorata
-Nu te ingrijora.Marco a...... a mers ieri in club si nu s-a trezit!Eu trebuie sa plec.Pa fetelor!spune Max apoi o saruta pe Ana si pleaca
-Minte!spunem toate in cor
-Stati ca il sun!spune Maria si il apelaza
Dupa 5 minute apare Maria putin confuza.-S-a intamplat ceva?!
-Marco mi-a spus ca a baut cam mult aseara si nu se simte bine.
-Atunci de ce esti confuza?!-El nu se trezeste de dimineata cand nu se simte bine.Vocea la telefon parea ca si cum ar fi beat!
*dupa cateva ore*
Am iesit de la scoala si am hotarat mers cu fetele la cafenea.In timp ce ne apropriam de cafenea am vazut pe cineva care semana cu Marco in spatele unui bloc.
-Fetelor mergeti inainte am putina treaba.Ne intalnim acolo.
-Ok Elly!
M-am dus spre blocul acela si era Marco cu un tip.Dupa 5 minute tipul a plecat si m-am dus la Marco.
-Ce faci aici?!spun si el se intoarce cu fata la mine
-Ce te intereseaza pe tine?!
-De ce ai ochii rosi si pupile dilatate?!Te-ai drogat?
-Nu e treaba ta!!Acum pleca!
-Nu plec pana nu imi spui!
-Nu mai suntem impreuna deci nu trebuie sa iti spun!
-Bine atunci nu imi spune !!tip la el si plec spre cafenea
Ajunsa acolo caut fetele si ma duc la masa.
-Nu o sa va vina sa credeti cu cine m-am intalnit!
-Cu cine?!
-Cu Marco!Si era drogat!
-Ceee!?spun amandoua
-Dar el nu se drogeaza!spune Maria
-Acum era drogat!
-Hai sa schimbam subiectul asta.Ce comandam?!Eu vreau o cafea!ne intreaba Ana
-Eu vreau un cappucino!
-Tot o cafea!
In timp ce vorbeam telefonul incepe sa sune.Era Archie!*CONVERSATIE TELEFONICA*
-Alo?
-Buna Elly!In seara asta sa stii ca la ora 20:30 o sa canti!
-Ok.Ce melodie?!
-Rihanna & Zayn~Angel!
-Ok!La revedere!
-Paa!*CONVERSATIE TELEFONICA INCHEIATA*
-La ce ora canti?!spune Ana
-La ora 20:30!Veniti ?
-Mai intrebi?Sigur ca vom veni!
-Mai ai doar 3 ore?
-Cat?Trebuie sa ma duc acasa sa ma pregatesc.Ne vedem la local paa!
-Paa!!Am plecat de la cafenea si m-am dus direct acasa.Am facut repede un dus apoi m-am machiat si imbracat cu rochia mea neagra si lunga.Mi-am luat cheile de la masina si in 5 minute am ajuns acolo.
-Buna Elly am crezut ca nu mai ajungi!
-Am spus ca vin, am venit!
-In 10 minute v-a trebui sa urci pe scena.In seara asta canti doar o piesa.
-Ok!
Am inceput sa imi caut prieteni dar era prea multa lume aici.
-Elly!imi aud numele si ma intorc
-Fetelor!Pe voi va cautam.
-Am crezut ca nu o sa ajungi!
-Acum v-a rog sa o aplaudati pe solista noastra Ellysa Smith!!spune Archie
-Trebuie sa cand!Vorbim dupa!
El imi da microfonul si ma urc pe scena.
-Buna seara!
Cand sa incep si a doua strofa o voce cunoscuta mi-a luat-o inainte.Era Marco?
-I need an angel
To save me from myselfHolding my saviourTo keep my heart upon shelfDo you remember?The things we saidThe things we'd feltCalling foreverFor every passing moment leftI need an angelTo save me from my fateTo let the sky's along the wayI need an angel..
Cand s-a terminat melodia el s-a apropriat de mine si m-a sarutat.Era un sarut in care cred ca si-a pus toata emotia in el.Am simtit ca ii pare rau pentru tot ce s-a intamplat intre noi.Am terminat sarutul,am parasit scena si am mers intr-un loc mai retras.
-Elly vreau sa-ti spun ca immi pare rau pentru tot raul pe care ti l-am facut.Am incercat sa iti aduc flori dar mi-ai inchis usa in nas,am incercat sa imi cer scuze dar nu m-ai bagat in seama iar acum am incercat sa iti spun tot ce simt prin melodie.
-Deci tu ai planit totul?!Ai vorbit cu Archie sa imi dea melodia asta ca sa iti ceri scuze?!
-Da!Deci ma ierti??!
-Da te iert!Dar daca mai faci asta o data nu stiu ce iti fac!spun si ma saruta
Intram in local iar toti prieteni ne aplauda.-Voi stiati de asta?!
-Am aflat acum cateva minute!spun fetele si ne imbratisam-Acum hai sa petrecem daca tot suntem aici!spune Max si incepem sa dansam.
*Heyy!Dupa saptamani in care nu am postat nimic am revenit cu capitolul 36.Am postat si primele 5 capitole la "Tocilara sub acoperire",daca vreti cititi si acea carte.Cititi si votati!Noapte buna!*
CITEȘTI
Golanul perfect
Teen FictionEl-golanul din liceu , popularul scoli, bad-boy. Ea-fata timida ,noua in liceu care trecea neobservata. Oare destinul ii va apropria?Oare vor fii impreuna?! Citește cartea și vei afla! ❗ Cartea nu este corectată❗