Capitolul 37

2.5K 99 3
                                    

Alarma incepe sa sune si ma dau jos din pat.Trag draperiile si vad zapada. Iau telefonul si observ ca suntem in luna decembrie.Ce repede a trcut timpul!Incep sa ma pregatesc de liceu iar in 30 de minute sunt gata si cobor din camera.In timp ce ma incaltam aud claxonul de la masina lui Marco si ies din casa.Il vad ca sta remat de masina si se concentreaza la telefon asa ca fac un bulgare de zapada si arunc in el.

-Neata si tie iubito!spune si scutura de zapada
-Neata iubitule!ma duc spre el si il sarut
Urcam in masina si mergem spre liceu in liniste pe fundal auzindu-se radioul.Ajungem in 5 minute iar cand iesim din masina gasca incepe sa arunce cu zapada in noi.
-Hey!Nu este corect suntem 2 la 6!!! spun suparata
-Elly ai stricat momentul!Hai in clasa acum ca e frig!spune Ana

-Sunteti gata de ultima zi de scoala?!spune Denis fericit

-Suntem mereu pregatiti!!raspunde Max si il bate pe umar.

***

Iesim toti din clasa fericiti si ne indreptam spre masini.
-Acum unde mergem?!spune Derek

-Intrebarea este ce facem de revelion?!se baga si Maria in discutie

-Mai avem timp sa ne gandim!spune Marco si ii face cu ochiul lui Max

-O saptamana!
-Maria avem destul timp!Voi planifica ceva singur si o sa vezi!!spune Marco
-Hai sa ne calmam acum si sa mergem la depozit?spune si Max
-Buna idee!

Ne-am toti in masini si am mers la depozitul baietilor.Am stat acolo si am vorbit cam 4 ore apoi am mers acasa deoarece se intunecase.Intru in sufragerie si imi vad parinti cum impodobesc pomul de Craciun.
-Vreau si eu sa impodobesc pomul!

-In pod mai este o cutie cu globuri!
Urc scarile pana in pod,aprind becul si incep sa caut cutia.Gasesc o rama cu poza bunicilor mei iar cand o ridic de joc pica un plic.Desfac plicul si incep sa citesc scrisoarea.

"Draga Ellysa eu si bunica ta am vrut sa iti spunem asta cand vei implini 17 ani dar se pare ca Dumnezeu ne-a vrut in cer.O sa fiu scurt si la obiect.Ellysa mai ai un frate!Eu si bunica ta am incercat sa il cautam dar tot ce am aflat este ca el locuieste acum in New York si este cu un an mai mare ca tine.Incearca sa vorbesti si cu parinti tai poate acum iti vor spune tot ce vrei sa sti despre fratele tau.Bafta!"

Incep sa citesc scrisoarea de 2 ori ca sa realizez ce scrie.Deci am un frate mai mare.Trebuie sa vorbesc cu mama si tata!Ma ridic de jos incep sa caut cutia cu globuri si cobor.

-Am crezut ca nu mai vii scumpo!spune tata si ia cutia din bratele mele.
-Mama,tata pot sa vorbesc cu voi ceva?!
-S-a intamplat ceva rau?!
-Doar cititi scrisoarea asta!spun si le intind scrisoarea.
Incep sa citeasca scrisoarea iar mama incepe sa planga.

-De unde ai scrisoarea asta?!spune tata

-Era intr-o poza a bunicilor.Am un frate?!Este real ce scrie acolo?!

-Elly promit ca iti voi povesti totul.Inainte cu un an sa te nasc pe tine am mai fost insarcinata.Totul a decurs bine si mi-am vazut baiatul doar pentru 10 minute.Dupa ce l-am hranit o asistenta a venit si l-a dus intr-o alta camera.Ziua urmatoare am vrut sa imi vad copilul iar asistenta acea a spus ca a murit!spune mama si incepe sa planga si mai tare iar tata o ia in brate.
-Dar corpul lui l-ati vazut dupa ce a murit?!
-Asistentele nu ne-au lasat sa il vedem.spune tata

-Dar in scrisoare scrie ca traieste?l-ati cautat?!

-Am incercat sa il cautam dat tot ce am gasit a fost ca il cheama Mike,Miles,Maximus sau Moose.
-Dar vreo poza cu el?
-Imi aduci geanta scumpule?spune mama iar tata ii aduce geanta

-Uite Elly poza.spune mama si scoate o poza din portofel
Ei pleaca la bucatarie si imi scot telefonul pentru a face o poza la poza cu fratele meu.

-Te voi gasi!Iti promit!!

*Heyy!Dupa lungi asteptari am revenit cu capitolul 37.Sper sa va placa!Cititi si votati!*

Golanul perfectUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum