Abia iesisea pe usile hotelului , cand se vazura asaltati de catre presa. Un reporter intinse un microfon spre Nic.
- Domnule Sabbatini, vestea logodnei si inimentei dumneavoastra casatorii cu domnisoara Sommerville ne-a luat pe toti prin surprindere. Aveti vreun comentariu de facut despre aceasta relatie?
Nic schita un zambet, insa Olivia stia ca fierbea pe dinauntru din cauza furiei.
- Domnisoara Sommerville si eu ne cunoastem de multi ani. Familia sa, si familia mea mentin o veche prietenie. Intr-un final am decis sa fim mai mult decat prieteni si avem de gand sa ne casatorim luna urmatoare. Acum, va rog, daca sunteti amabili ne-ar placea sa ne sarbatorim logodna in privat.
Unul dintre ziaristii mai veterani se apropie de Olivia si ii baga microfonul in fata , inainte ca Nic sa apuce sa il impiedice.
- Domnisoara Sommerville, dumneavoastra a-ti avut o aventura amoroasa acum cateva luni in urma cu Richard McCormack, sotul uneaia dintre prietenele dumneavoastra. Credeti dumneavoastra ca vestea logodnei cu Nic Sabbatini va presupune o reimpacare cu Julianne McCromack?
Olivia simti mana lui Nic strangand-o cu forta de incheietura.
- Nu am nici un comentariu de facut despre viata mea persoanala, in afara de faptul ca ma simt foarte fericita cu aceasta logodna. E cel mai bun lucru care mi s-a intamplat in viata. Ma simt...
- Scuzati-ne - spuse Nic prelunad controlul situatiei, si facandu-si loc printre ziaristi, cu Olivia de mana. Ti-am spus sa ma lasi pe mine sa raspund intrebarilor ziaristilor - ii spuse el cu o voce joasa, si cu un zambet astfel incat cei din presa sa nu isi dea seama de situatia tensionata dintre ei.
- E vorba de un succes important. Ar fi crezut ca se intampla ceva ciudat intre noi daca nu as fi spus nimic - replica ea.
Ajunsera in cateva minute la unul dintre restaurantele care se afla pe patea aceea a Marelui Canal. Un ospatar ii primi si ii conduse intr-un separeu foarte luxos. Un candelabru mare de cristal atarna din tavan. Scaunele erau tapitate cu catifea, si toate geamurile erau acoperite de cortine grele de o frunoasa culoare stacojie. Pe perteti se puteau vedea masti venetiene, fiecare dintre ele era o adevarata opera de arta. Se respira un aer foarte intim, iar olivia se intreba cu cate femei fusese Nic in acest restaurant luand cina, inainte de a le duce in apartamentul hotelului pentru a se bucura de ele. Se foi incomoda pe scaun, la gandul ca incepea sa fie geloasa. Dar de ce ar trebui sa fie geloasa? Nic intodeauna a fost inconjurat de femei frumoase, si va fi in continuare inconjurat. Asa era el si niciodata nu se va putea schimba. Nu era facut pentru o relatie serioasa si de durata cu o femeie. Era un playboy inrait, cu un doctorat in arta seductiei. Putea sa aiba orice femeie isi dorea. Un ospatar le lasase un meniu, si un minunt mai tarziu aparu cu o sticla de sampanie intr-o cuva de argint. Olivia il privi cu o anumita suspiciune. Bause la hotel mai mult decat o facea in mod normal. Dar, sa fie in preajma lui Nic ii producea aceiasi senzatie ca si alcoolul. Capul i se invartea si o facea sa il vada pe Nic in chiloti prin hotel. Incercase sa fie cat mai nerusinata posibil, imbracandu-se in fata lui, pentru ai arata exact asa cum presa o descria, dar totul fusese foarte diferit cand fusese el cel care se imbracase in fata ei. Incercase sa nu priveasca acel corp sculptat si musculos. Vazuse multe corpuri masculine la plaja sau in sala de gimnastica, unele stralucind de perfectie, insa in schimb, exista ceva la Nic care o facea sa se infioare, facand-o sa isi piarda controlul. Dar ea era cea care se juca de-a soarecele si pisica cu barbatii, nu invers. Si nu ii placea ideea ca Nic sa aiba atata putere asupra ei.
Ospatarul umplu cupele cu sampanie , apoi se retrase in mod discret pentru a le lasa intimitate.
- Pentru primul noastru an de casnicie! - spuse Nic , ridicand cupa si apropiind-o de ce a lui Olivia.