Olivia nu isi mai putu retine lacrimile si izbucni in plans. Nic ii demonstra respectul si dorinta de a o proteja. Era ceva ce niciodata nu se asteptase de la un barbat, nici macar de la el.
- De ce plangi , iubito? - o intreba Nic.
- Pentru ca... Crezi ca eu sunt o...? - intreba ea printre suspine.
Nic se apropie de ea si o incojura cu bratele, sprijinindu-si barbia de crestetul ei.
- Ce prostii spui! - spuse el bland. Bineinteles ca nu. Cum sa fii asa ceva?
Olivia isi ridica privirea pentru al privi in ochi.
- Nu e ceea ce crezi tu ,Nic. Nu mam culcat niciodata nici cu Tim si nici cu majoritatea barbatiilor cu care au incercat sa ma relationeze revistele de scandal. Am lasat ca toata lumea sa creada ca sunt o usuratica, dar in fond uram acea eticheta. As da orice ca sa o pot dezlipi .
Nic scoase o batista din buzunar, si ii sterse cu blandete lacrimile de pe obraz.
- Exista de asemenea lucruri in trecutul meu pe care as vrea sa le uit. Presupun ca toata lumea le are. Ceea ce trebuie sa faci este sa fi tare si sa infrunti viata cu tot ce vine ea. Daca odata te mai intalnesti cu cineva din acel trecut, treci pe langa, fara sa il bagi in seama, si fara sa ii adresezi vreun cuvant. Nu te cobori la nivelul lui, pentru ca asta e ceea ce vreau ei. Intodeauna tine capul sus, iubito. Fa-te respectata. Esti o femeie frumoasa, inteligenta, foarte iubitoare si intelegatoare.
Olivia ii puse mainile pe obraji.
- Lumea ar fi minunata daca ar exista mai multi barbati ca si tine.
- Nu ai spune asta daca ai stii ce gandesc acum - replica el cu un zambet.
- La ce te gandesti? - intreba ea cu timiditate.
Nic o lipi de el pentru ai simti erectia dintre coapse.
- Iti da asta o pista? - exclama el cu un zambet senzual.
- Asa si asa - spse ea, frecandu-si corpul de-al lui , vazand cu satisfactie efectul pe care il provoca.
Nic o saruta cu pasiune. Olivia ii simti buzele ca si flacarile focului. Limbiile lor stabilira un duel sexual plin de pasiune si dorinta. Isi simti tot corpul arzand si isi dori cu ardoare sa poata umple acel gol al feminitatii ei cu duritatea si virilitatea lui.
Nic o ridica in brate ca pe o pana, si urca cu ea scarile spre dormitorul principal. O aseza pe pat, si apoi se dezbraca fara sa isi i-a ochii de pe ea nici macar o secunda.
Olivia isi simti sangele curgandu-i prin vene ca un torent de primavara vazandu-i corpul gol si fabuloasa erectie. Isi trecu limba peste buze, se ridica in genunchi si isi scoase hainele. Voia sa isi scoata si colierul pe care Nic il daruise, insa acesta o opri.
- Vreau sa fac dragoste cu tine purtand doar acest diamant- spuse el sarutandu-i valea dintre sani de sus in jos, unde stralucea acea minunata bijuterie.
Se simti pentru prima data ca o printesa, si nu ca usuratica care se prefacuse a fi in trecut.
Nic incepu sa ii mangaie unul dintre sani cu limba pana cand ea isi lasa capul pe spate, arcuindu-si spatele de placere. Schimba apoi limba cu dintii , muscand cu blandete pana trezi in ea dorinta posesiei finale. Cobori incet cu sarutarile pana ajunse la buricul ei, jucandu-se cu limba in jurul lui, apoi cobori spre feminitatea ei. O gusta ca si cum ar fi nectarul unei flori. Olivia simti cum un curent electric ii traverseaza tot corpul. Cu respiratia intretaiata si cu inima batandu-i nebuneste, simti acele continue si binecuvantate miscari ale limbii lui care o apropiau din ce in ce mai mult de climax-ul eliberator pe care il dorea atat de mult. Isi infipse degetelein parul lui cu intentia de a se mentine la suprafata in acea mare de senzatii neinfranate care amenintau sa o scuture pana cand o faceau sa naufragieze.
Olivia nu isi putu retine un pic stigat cand simti convulsiile orgasmului, lasandu-i mintea in ceata ca si cu ar fi fost victima unei amnezii. Nic se ridica pentru a se bucura de imaginea corpului ei, si atunci Olivia ii observa excitarea, ii prinse menbrul in mana si incepu sa il stimuleze pana simti batai muschiului intre degetele ei. Nic scoase un geamat cand ea incepu sa isi miste mana cu mai multa forta si rapiditate.
Atunci se indeparta si cauta orbeste acea micuta deschizatura umeda si calda, intrand intr-un final in ea dintr-o singura impingere, inca Olivia crezu sa vada o ploaie de artificii.
Nic incepu incet, dar putin cate putin impuse un ritm mai alert. Ea il urma, miscandu-si pelvisul in acelasi ritm, simtind o mare placere. Il auzi gemand intr-un mod necontrolat si simti imediat o explozie de caldura si viata scurgandu-se inauntrul ei intre convulsiile de placere. Ramase tremurand sub corpul lui in timp ce se stingeau incet ultimele spasme.
- Sunt prea greu? - intreba el
- Nu - spuse ea zambind, simtindu-i greutatea corpului strivind-o putin de salteaua patului.
Ii placea sa se simta asa, simtindu-i toata greutatea corpului deasupra ei si cu membrul viril inchis in bolta secreta a corpului ei.
Nic se sprijini in coate si o saruta cu blandete.
- Esti foarte frumoasa, stiai?
Lui Olivia nu ii placea sa vorbeasca despre acele lucruri. Stia ca mostenise de la mama ei pomenii inalti, un nas drept, usor in vant, un par putetnic si matasos, si niste ochi incredibili de verzi. Nu se gandise prea mult la aspectul ei fizic. Existau lucruri mai importante pentru ea. Poate ca frumusetea si inteligenta nu mergeau mana in mana, gandi ea.
- Olivia - spuse Nic, prinzandu-i barbia intre degete. De ce ma privesti atat de serioasa?
- Ma gandeam ca o sa imi lipsesti foarte mult atunci cand se va termina totul.
Nic respira profund, se ridica de pe ea si se aseza pe spate privind tavanul.
- Stiu - spuse el cu o voce stinsa.
Olivia astepta cateva secunde si se cuibari langa el.
- Si tu? O sa iti lipsesc atunci cand o sa ne separam? - spuse ea privindu-l cu atentie. Eu poate o sa plec sa locuiesc in Londra sau poate in Australia. Intodeauna am vrut sa merg acolo. Ai fost vreodata acolo?
Nic se dadu jos din pat, si isi imbraca pantalonii si o privi in ochi.
- Da, e un loc foarte frumos. Mi-as fi dorit sa am mai mult timp pentru a vizita Australia cand am fost acolo. e un loc bun pentru a trai. Acolo presa nu te va deranja si vei avea oportunitatea de a-ti reface viata.
Chipul lui Nic era inexpresiv, ca o masca, iar vocea lui era neutra, lipsita de orice emotie. Parea sa nu mai doreasca sa continue cu acea conversatie.
- Nic?
- Ce?
Olivia isi musca buza de jos din cauza modului in care ii raspunse atat de sec.
- Nimic - replica ea.
- Uite, Olvia - spuse el, mangaindu-i parul. Stii deja ceea ce gandesc. Am fost foarte sincer cu tine despre intentiile mele si nu am de gand sa schimb regulile. De acord?
- Nu am de gand sa schimb regulile - spuse ea, lasandu-si privirea in jos. Ti-am spus doar ca o sa iti iti duc lipsa atunci cand o sa ne separam.
- Pentru numele lui Dumnezeu! Ce vrei sa iti spun? Ca si eu o sa iti duc lipsa ?
- Intr-adevar? O sa imi duci lipsa? - spuse ea din privindu-l din nou in ochi.
- Nu m-am gandit inca la asta - spuse el.
Si fara sa mai spuna altceva iesi din camera terminand conversatia.