EPILOG

10.3K 871 120
                                    

La sase luni dupa ce Nic si Olivia isi marurisisera dragostea unul pentru celalalt, avu loc o expozitie, intr-o prestigioasa galerie de arta, cu un succes impresionant. Toate tablourile Oliviei aveau atasate indicativul ca fusesera vandute. Nic zambea cu gura pana la urechi vazand cum toate privirile , cat si camerele de luat vederi ale reporterilor care erau prezenti la eveniment erau indreptate spre o frumoasa femeie insarcinata care conversa foarte entuziasmata cu cei prezenti la expozitie. Olivia era mai radianta ca niciodata si Nic inca nu putea sa creada ca va deveni tata in doua trei luni. Inca isi amintea ziua in care Olivia ii marurisise ca vor avea un copil. Fusese cea mai frumoasa zi din viata lui, si pentru prima data nu isi mai putu retine lacrimile de fericire. I-ar pentru aceasta minune ii multumea in fiecare zi bunicului sau. In fiecare seara mangaia pantecul Oliviei pentru a simti bataile acelui copil pe care in curand il va strange la pieptul lui.

Maya si Giorgio se apropiara de el. Bineinteles ca erau tot timpul lipiti unul de altul ca siamezii. Maya parea foarte fericita. Era insarcinata, desi inca nu comunicase nimic oficial.

- Cred ca esti foarte mandru de ea, eh, Nic? - ii spuse fratele sau zambind.

- Sunt foarte mandru - replica Nic cu pieptul umflat de satisfactie, nescapandu-si nici o clipa sotia din ochi.

Rafael si Blair tocmai o imbratisau pe Olivia in acel moment, felicitand-o pentru succesul ei. Nic contempla acea scena mandru de a vedea cum Olivia se integrase in sanul familiei. Mama lui se lauda tot timpul de cum reusise Olivia sa il aduca pe fiul ei pe drumul cel bun si sa intre in rand cu fratii lui.

Olivia il privi din cealalta parte a galeriei, cu minunatii ei ochi verzi stralucindu-i de fericire. Nic se apropie de ea si isi petrecu un brat dupa talia ei.

- Ai stat mult timp in picioare ,iubito, nu esti obosita?

- Inca nu - spuse ea, cuibarindu-se la pieptul lui. Ai citit ce a scris criticul de arta in brosura de la expozitiei?

- De ce nu imi citesti tu? - spuse el cu un zambet indulgent.

Olivia deschise brosura si incepu sa citeasca cu atentie cuvintele in timp ce le urmarea cu degetul.

- Olivia Sabbatini este noul talent care  aduce un aer proaspat in lumea artei. Impr - impresio- impresionanta sa colectie intitulata Indragostita de Roma a trezit un interes dincolo de fro - frontierele noastre. - Olivia facu o pauza si il privi pe nic zambitoare. - Esti mandru de mine, iubitule?

Nic o trase spre el si o imbratisa.

- Mai mult decat mandru. Intodeauna ma mai surprinzi cu ceva. Sunt barbatul cel mai norocos din aceasta lume pentru ca am o sotie atat de speciala ca si tine.

Olivia isi puse mainile in jurul gatului sau, lipindu-se de el. Baiaiile inimii copilului rasunand intre corpurile parintilor sai pareau sa ii uneasca si mai mult.

- Te iubesc , Nic Sabbatini - spuse ea. Te iubesc cu tot sufletul meu.

- Stii ceva , iubito? - spuse Nic in timp ce un nor de paparazi se adunara in jurul lor pentru a capta momentul. Si eu te iubesc cu tot sufletul meu... si cu tot trupul meu.

SFARSIT.

Nunta pentru doiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum