CAPITOLUL10

7.4K 651 42
                                    

Cand Olivia cobori din camera in dmineata urmatoare, Nic inota in piscina. Il privi de la geamul din salonul unde se servea micul dejun. Corpul lui bronzat brazda apa ca un atlet olimpic. Ea, cu greu reusea cateodata sa se mentina la suprafata. Acesta era inca un esec la vietii ei. Niciodata nu reusise sa invete bine sa inoate. Se intoarse cu un oftat si se indrepta spre bucatarie. Farfuriile si tacmurile din care servise aseara cina erau inca pe blatul de bucatarie, unde ea le lasase. Mai exista de asemenea un pahar din care nic bause suc de portocale inainte sa mearga sa inoate. Ridica din umeri si iesi din bucatarie.

Nic intra in acel moment pe usa terasei. Era dezbracat de la brau in sus, si avea un prosop legat in jurul taliei.

- E gata micul dejun? - intreba el, dadusi parul ud pe spate.

- Scuza-ma? - spuse ea cu o spranceana ridicata.

- Da, cafea, fructe si cateva tarte proaspat scoase din cuptor - raspunse el. Sper sa fie totul gata pana ies eu de la dus.

- Astepti cumva sa fac eu toate astea pentru tine - spuse ea facand ochii mari de surprindere.

- Pai, menajera mea a plecat din cauza unei izbucniri de ale tale - ii reaminti el. Mi se pare corect ca tu sa iti asumi acest rol pana gasesc pe cineva care sa o inlocuiasca.

- Nu am de gand sa fac asa ceva - spuse ea foarte indignata. Tu sa iti faci micul dejun.

Nic o privi cu atentie pana cand ea incepu sa simta un fel de furnicaturi prin tot corpul.

- Micul dejum, Olivia! Si grabeste-te! Am o reuniune foarte importanta in biroul meu in aceasta dimineata.

Olivia isi stranse buzele si il privi fix. Se simtea o tensiune in ambient. Era socul intre doua persoane obisnuite sa isi impuna propia vointa. Ea nu era dispusa sa devina sclava lui, si nici sa ii accepte ordinele ca si cum ar fi o angajata. Zambi in sinea ei gandindu-se la ce urma sa faca pentru ai demonstra.

Nic se apropie de ea si ii arunca o privire sfidatoare.

- Trebuie cumva sa iti mai repet? - intreba el.

- O sa fie gata in cinci minute - raspunse ea foarte ascultatoare.

- Ce fata buna - spuse el mangaindu-i obrazul inainte de a iesi.

Olivia pregati cafeaua, taie   fructe si le aseza pe o farfurie. Gasi paine proaspata intr-o punga pe blatul de bucatarie. Presupuse ca cineva o aduse in acea dimineata de la brutarie. Pse totul pe o tava si o aseza pe masuta care dadea spre terasa. Nic ajunse si el dupa cateva minute, ajustandu-si nodul de la cravata.

- Ai facut o treaba buna - spuse el de indata ce intra. Stiam ca poti sa faci daca iti propui.

- Cum bei cafeaua? - intreba Olivia, fortandu-se sa se arata amabila si seviabila.

- Cu lapte si doua  lingurite de zahar - raspunse el asezandu-se la masa.

Olivia ii servi o ceasca de cafea, puse cu mare grija doua ligurite de zahar. Apoi lua cana cu laptele cald.

- Tu spui  - spuse Olivia in timp ce varsa toata cana cu lapte fierbinte pe pantalonii lui.

Nic sari de pe scaun ca impins de un resort, incercand sa isi curete cu greu pantalonii cu un servetel.

- Esti o... - exclama el , furios.

- Nu mi-ai spus pana cand - raspunse ea cu o privire inocenta.

Nic arunca servetelul pe jos, si se apropie de ea. Olivia nu se astepta sa reactioneze cu asa rapiditate. O prinse de umeri si o privi cu niste ochi de foc.

Timpul paru sa se opreasca cateva secinde. Apoi, dupa ce scoase o injuratura, se apleca si o saruta.

Olivia pierduse deja sirul datilor in care se sarutasera. In unele dati se bucurase de el , iar in unele simtise scarba. Dar sarutul acesta era diferit fata de toate. Gura lui Nic era ca o flacara care imbratisa carnea moale ale buzelor ei, si alimentand un incendiu inauntrul ei, un foc furios necontrolat care se extindea pe toata pielea ei. Sarutul lui ii lasa semne insa pe ea nu o interesa. Ii placea savoarea lui proaspata si barbateasca.

Nic ii prinse fata intre palmele lui si o saruta cu mai multa intensitate, indroducandu-si limba in gura ei, intr-un gest plin de erotism si senzualitate.

Sarutul continua si continua.

Olivia simti gustul sangelui in gura, dar nu era sigura daca este al ei sau a lui. Ea il muscase de buze cu atata impetuozitate ca si el pe ea. Dintii lor se infruntasera intr-un duel senzual, concurand pentru a castiga suprematia. Simti ca si cum ar fi asteptat toata viata acest moment. Era o mare placere sa ii simta gura peste a ei si membrul lui dur si cald intre coapse.

Dar asa cum incepuse asa se si terminase. Dintr-odata.

Nic se indeparta de ea, stergandu-si buzele cu dosul mainii, si cu respiratia intretaiata ca si a lui Olivia.

- Ar fi mai bine sa pleci de aici. Sunt atat de furios incat nu stiu de ce sunt capabil sa fac cu tine in acest moment.

Olivia isi trecu limba peste buzele inflamate, facand un gest de durere cand simti mica rana de la buza. Il privi atunci in ochi si crezu sa vada in ei un gest de remuscare.

- La naiba, Olivia, - spuse el apropiindu-se de ea, trecandu-si incet buricul degetului peste rana de la buza. Te doare?

- Nu - raspunse ea soptit.

- Imi pare rau - spuse el, mangaindu-i gatul cu mana.

- Si mie imi pare rau.

- Ma tem ca nu am timp pentru a te ajuta sa strangi totul - spuse el, lasandu-si mana in jos , si indepartandu-se cativa pasi de ea. Sunt in intarzierea si mai trebuie sa ma si schimb.

- La ce ora te intorci?

- O sa te sun cand stiu. Poate ca trebuie sa ma intorc la Rio de Janeiro. Daca este asa, ne vedem  in Bellagio, exact asa cum am planuit.

- Nic?

- Da?

- Imi pare rau ca a plecat menajera.

- Uita - replica el cu un zambet. Oricum ma gandeam sa o concediez. cred ca imi fura vinul din crama.

- Oh!

- De ce nu te uiti peste cererile de angajare din ziar? - spuse el. Asa vei putea sa le iei un interviu candidatelor si sa o alegi pe cea care ti se pare mai buna.

Olivia simti din nou acea senzatie de panica pe care o simtise  in ultima perioada.

- Oh, nu, nu pot sa fac asta.

- De ce nu? Bineinteles ca poti - spuse el cam mirat. Doar trebuie sa le suni si sa stabilesti o intalnire pentru a vorbi cu ele.

- Dar nu inteleg italiana.

- Poti sa o faci de asemenea in engkeza, pe internet - spuse el. Este un laptop in biroul meu. Sunt o gramada de pagini cu agentii pentru angajare.

- Poate sa mai astepte pana ne intoarcem din Bellagio? - intreba ea.

Nic o privi ganditor cateva clipe.

- Bineinteles ca da - spuse el, intreptandu-se intr-un final catre usa, dar inainte de a o deschide, ramase ganditor cu mana pe clanta si se intoarse spre ea ca si cum s-ar fi intamplat ceva. Apropo, sti sa folosesti un laptop, nu?

- Ce prostii spui! - raspunse Olivia, cu o aparenta indignare. Cine crezi ca sunt? Una dintre acele femei care au creierul cat o musca si care obisnuiesri sa iesi?

- Nu, Olivia, din contra. Cred ca esti una dintre cele mai inteligente persoane pe care le-am cunoscut. Putina lumea m-a surprins cu garda jos, si tu nu ai facut-o doar o data, ci de trei ori. Ma intreb cate surprize o sa imi mai pregatesti de-a lungul anului.

- Trebuie sa astepti ca sa vezi - replica ea, in timp ce el iesea pe usa.

Nunta pentru doiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum