Presa plecase deja cand ei iesisera din restaurant. Olivia ofta usurata si se indrepta alaturi de Nic inapoi spre hotel. In general, nu o deranja sa vorbeasca cu presa, dar existau insa dati cand prefera sa treaca neobservata. Vestea iminentei sale casatori va aparea a doua zi pe prima pagina a tururor revistelor. Asta avea latura ei pozitiva: ii va fi mai greu lui Nic sa rupa acordul. Nu ii va face o prea mare placere sa dezvaluie conditiile din testamentul bunicului sau. La fel ca toti din familia Sabbatini, era orgolios, si pentru un playboy ca si el, sa fie tarat in fata alarului, impotriva vointei lui, va insemna o umilinta in toata regula.
Nic isi petrecu bratul dupa talia ei intr-un gest protectiv, si isi facura loc printre multimea de turisti care umpleu straziile si pietele care inconjurau Marele Canal. La contactul bratului lui Nic cu talia ei, Olivia simti o caldura care era capabila sa provoace un incediu. Simti ca ii tremura muschii cand intra in hotel, cu Nic lipit de ea. Intrara in lift. El nu o atinse in nici un moment, dar se aseza destul de aproape pentru ca ea sa simta forta si vigarea picioarelor lui.
Nic isi scoase telefonul si incepu sa isi verifice agenda de contacte in timp ce liftul urca etajele.
- Ce ciudat! Nu te am in agenda - spuse el, privind-o cu coada ochiului. - Am doar telefonul tau fix. Imi dai numarul tau?
Olivia isi stranse buzele o clipa.
- Mmm... pai vezi... chestia e ca... nu am telefon mobil.
- Ce vrei sa spui? L-ai pierdut? - spuse el , privind-o cu expresie mirata.
- Pai... odata am avut unul, dar l-am pierdut, si apoi mi-a fost lene sa mai caut unul asemanator.
Nic continua sa o priveasca surprins, ca si cum ar fi o fiinta venita din secolul XVIII, printr-un tunel al timpului.
- Nu pot sa cred! Glumesti. Intr-adevar nu ai telefon mobil?
Olivia nega din cap, in timp ce liftul ajungea la ultimul etaj, si se deschideau usile.
- O sa iti fac rost de unul maine - spuse Nic, punandu-si la loc telefonul mobil si dandu-se la o parte ca ea sa poata iesi.
- Nu te deranja - replica ea, muscandu-si buza de jos, in timp ce el continua sa o priveasca cu o expresie de curiozitate. Imi este rusine sa recunosc , dar sunt un tic tehnofoba. Incepeam deja sa inteleg functionalitatea telefonului pe care il aveam atunci cand l-am pierdut. Nu vreau sa trec din nou prin acea plictisitoare invatare din nou.
- Olivia - spuse el , privind-o cu acea privire care o facea sa se simta ca o fetita rusinata. Noile modele de telefoane sunt foarte usor de manevrat. Pana la urma un telefon nu este decat o tastatura si un ecran, la fel ca si un laptop. Pana si un copil mic stie sa il foloseasca. Nepoata mea Eve, care inca nu are trei ani, manevreaza la perfectie jocurile pe care le am instalate pe telefon.
Olivia facu un semn vag de aprobare si iesi din lift fara sa mai spuna un cuvant.
- Da-mi atunci mail-ul tau - spuse el in timp ce intrau in apartament.
Olivia simti ca si cum i-ar suna o alarma in gura stomacului. Incerca sa gaseasca o scuza buna pentru nu ai spune ca nu are mail.
- Mmm.. Asa dintr-odata nu as sti sa ti-l spun... L-am schimbat de putin timp. Primeam prea multe mail-uri... neplacute. Tehnicianul care a venit a crezut ca este mai bine sa il schimb. Inca nu l-am invatat pe de rost noul mail. E putin mai lung si mai complicat decat anteriorul.
- Bine , trimite-mi un mail cand poti si o sa te adaug la lista mea de contacte - spuse el intinzandu-i o carte de vizita unde erau inscripitionate toate datele lui.