In dimineata urmatoare, in timpul ce luau micul dejun, Nic ii comunica lui Olivia faptul ca se vor intoarce in Roma. Olivia interpreta acea decizie ca fiind finalul lunii de miere. Incepea sa banuiasca ca , Nic incerca sa ridice un zid intre ei. O banuiala care se confirma de indata ce ajunsera in Roma. Desi se culcase in acea noapte cu ea si facura dragoste cu aceiasi pasiune dintodeauna, Nic fusese foarte tacut, si nu vru sa discute nimic din cea avea legatura cu ei ca si cuplu.
Isi petrecea majoritatea timpului lucrand. Tot timpul statea inchis in biroul lui lucrand la proiectele pe care le avea pentru noile hoteluri. Nic angajase si o noua menajera sa ca macar sa se consulte cu ea. Era o femeie foarte amabila si serviabila, care inclusiv ii lauda Oliviei schitele pe care le aduce in fiecare dupa-amiaza dupa ce strabatuse toata ziua orasul in cautarea de noi peisaje.
Olivia pierdea notiunea timpului, hoinarind pe stazile pietruite si mergand in locurile cele mai turistice si faimoase. Isi petrecea ore intregi la Vatican, admirand tavanul de la Capela Sixtina pana cand anuntau ora de inchidere. Facu schite ale Vaticanului, a Bazilici San Paolo, si a unei parti din Vila Borghese , incercand sa capteze esenta Orasului Etern.
Vineri isi petrecu dimineata la Coliseum, apoi dupa-amiaza din nou la Vatican. Cand iesise de la Vatican , decise sa merga la cumparaturi prin oras. Se opri in fata unui magazin cu haine pentru bebelusi, privind emotionata acele hainute micute in vitrina. Dorinta ei de a deveni mama creste cu fiecare zi care trecea. Stia ca un copil nu intra in planurile lui Nic, desi nu ajungea sa inteleaga de ce era atat de reticient la ideea de a avea un copil, cand se arata atat de iubitor cu nepotii lui. Ii vizitasera pe Rafael si pe Blair de cateva ori, si vazuse cum Nic se jucase cu micuta Eve foarte entuziasmat. Contemplase acea scena de familie plina de tandrete, dar stand pe margine, ca o simpla spectatoare.
Intra in magazin si lua o pijamaluta de culoare roz cu stelute. Mangaie tesatura moale, imaginandu-si cu speranta ca intr-o zi va putea fi si ea ca Maya si Blair. Ele erau indragostite de sotii lor, si ei, Giorgio si Rafael le corespundeau. Nu stiu ce o facu sa isi ridice in acel moment privirea. Poate un al saselea simt. Vazu un paparazi care avea aparatul de fotografiat intreptat spre ea. Puse pijamaluta inapoi pe umeras si iesi din magazin.
- Signiora, asteptati pe noul mostenitor al familiei Sabbatini? Este bucuros sotul dumneavoastra de faptul ca in curand va avea un copil?
Olivia isi facu loc printe multimea de turisti care venisera acolo atrasi de curiozitate, si coti pe o straduta laterala, incercand sa scape de acel paparazi, dar nu reusi.
- Putem sa vorbim despre un copil rezultatul lunii de miere?
Olivia reusi intr-un final sa scape, amestecandu-se printr-un grup de turisti. Dupa ce se asigurase ca nu mai era urmarita se indrepta catre vila. Era la mijlocul drumului cand auzi telefonul mobil sunand. Il scoase din geanta cu rapiditate.
- Da?
- Olivia, unde esti? - intreba Nic. - Tocmai ce am ajuns acasa. E trecut de orase sase. de ce nu mi-ai lasat un bilet ca sa stiu unde esti?
- Am fost de am facut niste schite , apoi am mers la cumparaturi - raspunse ea.
- Ai fi putut macar sa imi trimiti un mesaj.
- Nu voiam sa te deranjez. Pari foarte ocupat in ultima vreme.
- Te-ai simtit abandonata , iubito?
- Nu- minti ea. Stiu ca ai multe lucruri de facut. Si eu de asemenea.
- Nu am fost ocupat doar cu afacerile mele. Am reusit sa stabilesc o intanire cu patronul unei faimoase galeri de arta. Va veni in jur de ora sapte pentru a-ti vedea lucrarile.