Nic se intreba cu ce fel de barbat i-ar placea Oliviei sa isi imparta viata sau daca prefera , din contra, sa ramana singura. Adevarul era ca, daca nu ar fi fost manevrele bunicului sau , si clauzele pe care le puse in testamentul sau, ar fi trebuit sa se casatoreasca cat mai repede cu un barbat cu o pozitie economica buna. Ea nu ar fi muncit nici o zi in viata ei. Era o persoana din societatea buna, care se nascuse in sanul unei famili instarite, la fel cum altii se nascusera intr-un ambiant al saraciei si al nevoilor. Pana cand tatal ei ii spuse ca ii va retrage ajutorul economic, ea niciodata nu ii mentionase nimic lui Nic despre testament. El incercase sa vorbeasca cu ea cu calm aceasta problema , dar cand ii propuse dupa inmormantarea bunicului sau, ea il privi oarecum mirata si se facuse nevazuta printre oameni lasandu-l balta. Nic era constient ca niciodata nu va ajunge sa fie un sot ideal dar, daca ea se comporta intr-un mod responsabil, era dispus sa suporte cat mai bine putea cele douasprazece luni de casnicie. Asa va reusi sa isi puna la adapost partea sa de mostenire, si in aceleas timp interesele fratilor sai si a companiei. Casatoria cu Olivia avea de asemenea compensatiile ei. Pentru inceput, era o adevarata incantare pentru ochii lui. Niciodata nu vazuse niste ochi atat de mari si atat de frumosi ca si ai Oliviei. Erau de un verde smarald, si aveau forma de migdala. Genele ei erau negre ca si carbunele, lungi si stufoase ca si cum ar fi din matase. Parul , usor ondulat, ii cadea pana apoape de mijlocul spatelui. Ograjii ei erau ca din portelan , iar buzele erau carnoase si pline de sensualitate. Ar fi putut lucra ca si model daca ar fi vrut. O faiomasa agentie ii oferise aceasta oportunitate pe cand avea nouasprazece ani, dar ea dintr-un anumit motiv, respinse acea propunere. Probabil , preferase sa continuie sa traiasca din averea tatalui ei, sperand sa mosteneasca totul intr-o buna zi. Da, in maniera ei, Olivia era de asemenea o femeie ambitioasa, gandi Nic. Doar poate ca ea era mai sincera, inclusiv mai nerusinata decat majoritatea femeilor. Va fi o expeienta interesanta sa fie cu ea in pat. Cu cat se gandea mai mult la asta, cu atat ii venea sa se apuce cat mai repede de treaba. Ea incerca sa para rece si distanta, dar el putea sa simta acea dorinta arzatoare si pasionala firband la foc incet, sub acea masca rece. Era o femeie seducatoare si cocheta. Asta o facea si mai atractiva. Era ca o pisica salbatica, o tigroaica care trebuia domesticita, iar el va fi mai mult decat incantat sa o faca, si cu cat mare repede , cu atat mai bine. Stia ca totul era un joc de-al ei. Ea il dorise inca decand era o adolescenta de saisprazece ani in plina pubertate, si cum atunci o refuzase, incerca acum sa se faca demna de el.
- Stii ca va trebui sa locuim impreuna cea mai mare partea a anului in Roma, nu? - spuse el dupa o lunga pauza. Si ca va trebui sa calatorim cu o anumita frecventa.
- Sa calatorim? - exclama ea. - Te astepti ca eu sa te insotesc in calatoriile tale?
- Bineinteles. Asta obisnuieste ca faca in mod normal o sotie buna.
- Da, dar cu siguranta asta nu va fi necesar in cazul nostru - replica ea. Tu esti un barbat foarte ocupat. Pentru tine va fi o piedica sa trebuiasca sa iti duci sotioara agatata de brat prin jumatate de lume. In plus, si eu am lucruri de facut.
- Cum ar fi? - intreba el arcuindu-si o spranceana, si cu o expresie de mirare. Sa bei o vodca cu lamaie de dimineata si sa iti faci unghiile si parul ?
Olivia stranse cu atata putere de piciorul paharului, incat Nic se temu ca o sa se sparga in mii de bucati.
- Nu. Doar ca mi-ar placea sa dor in propiul meu pat.
- Nu asta spuneau despre tine revistele de scandal cu cateva luni in urma - puncta el cu ironie. Din cate se parea erai in patul lui Richard McCromack, atunci cand sotia lui nu era acasa.
Olivia il privi cu ochii plini de ura.
- Dai cumva credit la tot ce presa scrie despre fratii tai si despre tine?