CAPITOLUL 21

9.2K 669 64
                                    


Londra era rece si umeda asa cu Nic prezise, dar Olivia avea alte lucruri de care sa se preocupe. Merse sa o vada pe Julianne. Presupuse ca nu va dori sa o primeasca insa se inselase . Fusese o intalnire foarte emotionanta. Julianne descoperise cu doar cateva zile in urma ca sotul ei avea o aventura cu o colega de munca. Un mesaj pe telefonul lui Richard fusese cel care il descospirase. Dupa o discutie cu sotul ei, rezultase ca el o folosise pe Olivia ca tap ispasitor pentru a-si acoperi aventurile amoroase. Olivia ii explica de ce nu se aparase de acele calomni, marturisind pentru prima data unei persoane problema dilexiei sale. Julianne se arata foarte amabila si intelegatoare, ceea ce o facu pe Olivia sa se intrebe daca ar trebui sa aiba acelasi curaj pentru ai marturisi si lui Nic. Stia ca relatia lor nu va avea nici o posibilitate de a merge mai departe daca nu era sincera cu el.

Nic o suna de cateva ori pe zi si ii timitea o duzina de trandafiri rosii, impreuna cu un cadou diferit in fiecare zi. In prima zi ii trimise un colier de perle , impreuna cu niste cercei tot din perle, in urmatoarea zi ii trimise o rochie a unui creator faimos, si in a treia zi ii trimise o bratara incrustata in diamante. Impreuna cu acea bratara venise si un bilet, dar Olivia putu doar sa distinga numele sau. Isi trecu degetele peste acel biletel, intrebandu-se daca el chiar ii duce lipsa asa cum ii spusese. Ei chiar ca ii lipsea. Simtea patul gol in fiecare seara, fara sa aiba caldura si siguranta corpului sau langa ea.

Nic o suna in acea zi la scurt timp dupa ce primise bratara si ea ii multumi.

- E foarte frumoasa, Nic. Dar nu trebuia sa cheltuiesti atatia bani pe mine.

- Ai primit si biletelul de la mine? - o intreba el.

Olivia isi musca buza si privi biletul.

- Da...

- L-ai citit? - o intreba dupa o scurta pauza.

Olivia ar fi vrut sa ii spuna totul in acel moment, dar nu i se paru un bun moment pentru ai spune prin telefon. Voia sa fie fata in fata cu el, pentru a fi sigura ca nu isi va bate joc de ea.

- Eram prea incantata de bratara - incerca ea sa se scuze.

- O sa vin sa te vad la hotel in jur de sase. Am o reuniune dupa-amiaza, dar nu cred ca o sa se prelungeasca prea mult.

- Foarte bine - spuse ea. Pe curand.

Cu cateva minute inainte de ora sase , tatal lui Olivia se prezenta la hotel pentru a o felicita pe Olivia de ziua ei in prealabil. Venise in cel mai prost moment, dar nu putea sa se astepte la altceva din partea tatalui sau. Keith Sommerville bause deja doua pahare, si era la al treilea cand Nic ajunse. Olivia se ridica de pe canapea si il saluta.

- Buna - spuse ea, plina de nervi. Tatal meu a venit sa ma vada cand a aflat ca sunt in Londra. Sper ca nu te deranjeaza.

Nic o saruta. Fusese un sarut prelung care ii trezi dorinta letargica din acele zile.

- Bineinteles ca nu, iubito - spuse Nic , zambind cordial. Ce mai faceti, domnule Sommerville?

- Haide Nic , nu ma mai domni atat, doar esti ginerele meu. Incepand de acum, ar fi mai bine sa imi spui Keith - spuse barbatul foarte jovial, ridicand paharul de whisky. Noroc! In cinstea voastra!

Nic isi trecu bratul dupa talia lui Olivia si se indrepta spre canapea. El se aseza pe un scaun langa ea. Observa ca Olivia era nervoasa. Banui ca era din cauza prezentei tatalui sau si nu a lui. Avuse niste zile oribile fara ea. Aproape ca nu putuse sa doarma, gandindu-se ca ea va dori sa puna capat casniciei si sa plece in Australia pentru as reface viata. Nu putea suporta ideea de a fi fara ea. Fusese un prost in tot acest timp pentru ca nu isi daduse seama. Dar asa era el, nu era obisnuit sa isi recunoasca emotiile si sentimentele. Traise inchis in el , asta pana cand Olivia intrase in viata lui si ii deschise lactul inimii.

Nunta pentru doiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum