Bir AN ÇIKAGELDİN HAYATIMA

425 4 2
                                    

Sabahın daha 6:19'uydu.Uykum vardı.Fakat onu görme heyecanı sarmıştı vücudumu.Sabah ilk aklıma gelen yine o oluyordu."Talha".Onu gördüğüm her zaman benim için bayramdı.Ama en kötüsü "En yakın dostumun eski sevgilisi "olmasıydı.Gülşah'a ihanet edemezdim.Ki Talha da beni sevmezdi zaten.Ne yapacağını bilmeyen bir bebek gibi okulun yolunu tuttum.Okulun kapısında onu bekledim.Bekledim beklemesine ama o "Günaydın"deyip geçti yanımdan.Ben neden bundan daha fazlasını bekliyordum ki.Başka ne olacaktı .Biraz sonra Talha eski sevgilim Serhatla beraber yanıma geldi.Yüzleri asıktı(Sebebini merak ettim ama hiçte belli etmedim).Sonra Serhat: "Sanada günaydın."dedi.Aklı sırasınca tirip atıyordu.Ama ben tek bir kelime bile etmedim.Talha suratıma tip tip bakıp:"Sude sende bugünlerde bir şey var, küsmüyüz kanka?"dedi.Bu son kelime her zaman olduğu gibi içimi yakmıştı.Ben : " Yok hayır yani şey sizle ilgili değil yorgunum sadece hem ben sana hiç küsermiyim?"tabi ki de küsemem senden ayrı kalmaya dayanabilir mi bu gönül...

***************************

Okulun çıkış zili çaldığına tek üzülen bendim.Onu en azından daha çok görmüş oluyordum.Bu ders saatleri çok kısa bence.Eve gittim.Üstümü değiştirip hemen kulaklığı taktım kulağıma.Ve ardından efkârlı bir şarkı ve yanımda olmasını istediğim kişi.Gözlerine baktıkça yanıyor kalbim.Bir an aklıma Gülşahla Talha çıkarken küstüğü zaman Serhatla benim onları barıştırma çabalarım aklıma geldi.O günlerde Talhayı sevmiyordum.Birbirimize sürekli kardeşim, bacım ,abim diye sesleniyorduk.Ne kadar saçma

Bir AN ÇIKAGELDİN HAYATIMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin