Nikah Masası

50 2 0
                                    

Talha çok sevinmişti.Ben ağlamaya başladım.Omzuna yasladım başımı.Talha benim hıçkırıklarımı duyunca başımı kaldırdı.İki eliyle yüzümü tutuyordu"Şişşt ahu gözlùmmm yapma tamam her şey geçti..." gözlerine bakıp "Talha sakın bi daha beni bırakma "dedim.Talha gözyaşlarımı siliyordu.Annemler gelmişti.Abim "Ooo çiftekumrular barışmış anne"dedi.Yanımıza geldiler abim Talha'yla tokalaştıktan sonra bana dönüp "Gel benim odama bi konuşalım"dedi.Bende "Tamam abi"dedim.Talha annemlerle oturuyordu bense bu gıcık yaratıkla odaya çıkıyordum.Abim odasının kapısını açtığında hiç şaşırmayacağım bir dağınıklık vardı.Abim sandalyesini karşıma aldı beni de yatağa oturtturdu.Sonra konuşmaya başladı"Biliyorsun cadı aslında seni pek sevmiyorum yani sen üzülme diye de sana söyleyemedik sen evlatlıksın"gülerek devam etti"Eh yani evlatlık olmana rağmen bunu sana hiç hissettirmediğim için òncelikle kendimi tebrik ediyorum..."sinirlendim"Abiiiiiii ne söyliceksen hadi"dedim."Tamam kız amma da sabırsız çıktın.Sude işin şakası bir yana sen bu çocuğu gerçekten seviyormusun yani zorlamadı dimi seni bak kardeşim şimdi çocuğa yazık olmasın diye söylüyorum senin gibi bir piskopatla evlenicekte"dedi."Abi tabi ki de yok ama sana şunu söyliyim ben elimi sallasam ellisi de sen evde kaldın evdeeee"dedim.Sinirlendiiii."Sudeee biliyorsun iki senedir nişanlıyımmm"dedi.Tam lafı sokma sırası."Abicim Zehra seninle evlenmek için can atıyordu zatende biz sana söylemedik.Abi bak gerçekten senden önce evleniyorum farkındaysannn"dedim.Abim "Neyse ya boşver beni hadi Talha aşağıda bekletme daha düğün alışverişi yapılcak"dedi.Bende koşa koşa aşağı indim.Talha'yla alışverişi yaptık.Her şey hazırdı.Nikah bi gelse!!!

Talha beni arabasıyla evimin önüne getirdi tam inecekken "Sude sana bir şey sorcam ama kızmak yok tmm?"dedi.Bende "Söylee"dedim.Talha devam etti"Erkekler bekarlığa veda partisi yapalım diyor sen izin verir misin?"dedi.Bende sinirle "kimler gelicek bu partiye kızlar olucak mı dans eden kızlar falan?"dedim.

Talha"Kesinlikle bu yaşadığımız olayda sonra olmaz zaten"dedi.

Bende"Tamam o zaman yapın bakalım"dedim.Talha'yı da sınırlayıp kendimden uzaklaştırmak istemiyordum.Arabadan indim.O kadar yorgundum ki akşam yemeği ben uyurken geçmiş.Uyandığımda güneş yeni doğuyordu.Yatağımda doğruldum.Güneşi izliyordum.O sırada saat kaç merak etmiştim.Telefonuma uzandım.48 yeni mesaj.Talha'dan yuhh.Çok merak ettimmm.Hemen başından okumaya başladım."Günaydın...Sabah güneşim...Şimdi üşenmeden oku...Ama o kadar uzun ki ben senin yerinde olsaydım okumazdım:)Çok uzun...Seni seviyorum...Aslında bu sana olan iki kelimem için sayfalar kitaplar gerekir...Ama ben senle evlenmeden yaşlanmak istemiyorum...Birlikte yaşlanalım...Ellerini ellerimden ayırma...Gözlerini gözlerimden kaçırma...Sakın beni bir daha bırakma!!! <3<3<3" ve daha da devam ediyor.Mesaj yazıp uğraşmak yerine aradım.Bi kaç kere çaldıktan sonra yetişti damat.Telefonu açınca heyecanla adını ezberliyormuşum gibi "Talha"dedim.Salak kafam.Talha da doğal olarak "Sude?" diye yanıt verdi SORUMA:)"Senden nefret ediyorum ama seni çoook da seviyorum.Yani anlayacağın nefretimin iki katı kalbimdesin damat bey"dedim gülerek.Talha şaşkın bir vaziyetle "Demek benden nefret ediyorsun GELİN ADAYI"dedi.Bunu sevmediğimi bile bile ! Ben bi off çektim.Sonra Talha devam etti."Bugün bişeyler yapalım.Canım çok sıkılıyor"dedi.Bende "Tamam"dediğim andan itibaren hazırlanmaya başladım.Saat dokuza gelirken hazırdım.Sonra odamın balkonuna çıktım ve Talha'nın korna sesiyle irkildim.Hızlı adımlarla aşağı indim.Arabaya bindiğimde Talha'nın kaşının kenarı bantlıydı.Ben korkarak "Talhaa noldu?"dedim.Talha "Kaza işte boşver"dedi.Ben sinirlenip"Talhaaa"dedim.Sonra anlatmaya başladı "Serhat evleneceğimizi öğrenmiş"dedi.O an başımdan kaynar sular boşaldı.Devam ettim"Ee sonra?".Talha sıkıcı bir ses tonuyla "Dün bizim tayfayla gezerken geldi yanıma Sude benim evlenemezsin onla falan dedi.Bende git başkalarıyla uğraş ya dedim.Daha sonra işte kaşım patladı.Onun da burnunda çatlak ve dudağında patlak var öyle yani"dedi.Talha arabayı kullanırken ben halâ şoktaydım.Talha elimi tuttu ve "Sude sen iyi misin?"dedi.Ben camdan dışarı bakarak"Çok korkuyorum"dedim.Evet ondan çok korkuyorum.Yaptıkları aklımı almıyor.Talha "Heyy kimse bizim mutluluğumuzu bozamayacak tamam mı  buna asla izin vermem"dedi.Bense susuyordum diyecek hiçbir şeyim yoktu.Gün boyunca eğlendik.Ama ben bir yandan da çok korkuyorum...

Nikah+Evlilik+Düğün+Serhat=Talha ve ben...

Kuaförde o kadar çok kişi vardı ki sayamıyordum.Deniz İlayda Buse bu olanları biliyordu.Saçımı yapıyorlardı.Buse ise bana moral vermeye çalışıyordu.Ama dayanamıyorum."Talha arıyor"dedi Deniz telefonumu bana uzatarak.Açtım "Sakın kuaförden çıkma Sude kızlar da sende asla. her ne lazım olursa bana söyleyin ben kapıdayım"dedi o da benim kadar korkuyordu.Sonra aşağı indim ama dışarı değil.Talha saçımı inceliyordu ve "Gelinlik nerde niye giymedin?"dedi.Bende"Daha makyajımı yapmadılar rahat edemem de"dedim.Talha daha takım elbisesini giymemişti.Sonra "Talha düğün salonunda seninle bir şey konuşucam"dedim.Talha korkuyla "Vazgeçmeyeceksin dimi"dedi.Bende "Hayır öyle bir şey değil"dedim.Biz tam konuşacakken İlayda geldi"Sude makyaj için seni bekliyorlar "dedi.Talha 'ya döndü "Ooo damat bey siz de gidin artık bencee"dedi.Talha tebessüm edip gitti.Bir saat sonra hazırdımm.Artık herkes hazırdı.Talha kuaförün önünde beni bekliyordu.Arabanın kapısını açtı ve "Gözlerim kamaştı "ormantik ama yerim ben bunu.Gülerek arabaya bindim.Sonra Selma abla önden"Çok güzel olmuşsun kızım"dedi.Benim artık anne deme zamanım gelmişti."Sizde annecim"dedim

Talha bana baktı ve gülümsedi.Sonra Talha'nın kulağına fısıldadım "Sorun yok dimi gelmedi o gerzek yanına?"dedim.Talha "Hallettim ben o konuyu boşver"dedi.Düğünümüz kır düğünü olacaktı.Biz hemen Talha'yla gelin odasına geçtik.Talha karşıma oturdu"Seni dinliyorum"dedi.Nasıl söyleyecektim bilmiyorum.Hani anlarsınız ya ben Talha'dan çok utanıyorum.Talha gözlerimin içine bakıyordu."Talha ben çok utanıyorum"dedim.Talha anlamadan"Neyden"dedi.Ben gözlerinin içine baktım sonra "Hee o konu Sudem sen istemeden hiçbir şey olmayacak tamam mı asla seni zorlamam bunu bil"dedi.İçim rahatlamıştı."Sagol Talha"dedim.Nikah başlıyordu.Deniz bizi çağırdı.Off nikah masası.Kalbim küt küt atıyor.Klasik laflarda sonra nikah memuru bana sordu "Talha Demir'i eşliğe kabul ediyor musun?"dedi.Heyecanla"ölene kadar evet"dedim.Büyük bir alkış...Sıra Talha da."Talha bey Sude Kardeş'i eşliğe kabul ediyor musun?"off cok heyecanlıyım.Talha bana bakarak "Ölene kadar değil mezara kadar evet!"dedi.Düğünde çocukları olan çiftleri Talha çok izlemişti.Bunu farkettirmemeye çalışıyordu ama ben anlıyorum.Çocuk istiyor...

Bir AN ÇIKAGELDİN HAYATIMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin