Bense ne yapacağımı bilmiyorum.Onu kıramam.Düğün yavaş yavaş bitiyor biz davetlileri uğurluyorduk.Birde yanıma Deniz geldi "Kızım sen salak mısınnn Talha seni inciteceğinden korktuğu için öğlen lavobada ağlamış.Bizimkiler zor susturmuş ya.Bunu söylemene gerek yoktu.Çocuğun kırılacağını hiç düşünmedin mi ! Ama artık yeter Sude...Herkesi ezmenden bıktık" ben ne diyeceğimi bilemeden gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı.Talha gözyaşlarımı görünce yanıma geldi."Sude..." daha fazla konuşmasına izin vermeden salonun kapısından koşarak dışarı çıktım.Nefesim gitmişti.Nefes alamıyorum.Ama halâ koşuyorum.Sonu olmayan bir yola koşuyorum.Talha arkamdan sesleniyor ama duramıyorum.Onu kırdığıma inanamıyorum.Nasıl farkedemedim.Nasıl da bu kadar bencil oldum.Nefesim bitti.Artık ayaklarımda tutmuyordu.Yere yığıldım.Dizlerimin acısını önemsemiyordum.Ki Talha da gelmişti.Talha da çok korkmuş yüzündeki ifade acınası bir ifadeydi çünkü.Yılgın bir sesle "Sude"dedi.Ağlamam artık hıçkırıklara dönüşmüştü."Talha beni affet"dedim.Talha ne olduğunu anlamıştı.Bu cümle ağzımdan çıktığı an gözleri dolmuştu."Ben seni kırmak istememiştim.Ben sadece" talha daha fazla konuşmama izin vermedi.Dudaklarıma yapıştı.Talha ateşime su dökmüştü.Beni yerden kaldırıp kolunun altına aldı. Yürütmeye çalışıyordu.Ama ayaklarım tutmuyor.Talha beni salonun kapısına otutturdu.Selma ablalara haber verdi.Sonra hemen beni arabaya bindirdi .Korkuyorum.Arabayı çok hızlı kullanıyordu.En sonunda "Talha biraz yavaş"dedim.Talha bana döndü."Sakın bir daha ben üzüldüm diye. benden kaçma Sude sakın"
Talha'dan korkmaya başlamıştım.Ne yapmak istiyordu kestiremiyorum.Gece olduğu için nereye geldiğimiz belli olmuyordu.Talha arabadan indi ve kapımı açtı "İn Sude " dedi.Talha giderek kalbimi kırmaya başlıyordu.Ben bunları düşünürken Talha "Bak burayì hatırladın mı seninle ilk öpüştüğümüz yer"
İnanamıyorum.Bu o harabe evin arka tarafı.Talha'nın beni kucaklayıp getirdiği yer.Talha'ya dönüp "Peki neden buraya geldik"dedim.Talha daha önceden hazırlanmış gibi" O zaman öpüştüğümüzde arkadaştık.Şimdi karı kocayız bu farkı anlaman ve kolay kolay kaçmaman için"dedi.Talha'nın elinden tutup"Peki kocacım bir daha kaçmam ama sende kırıldığında bana söyle başka arkadaşlarına ve arkadaşlarıma özelimizi açma"dedim.Talha'yla sarmaş dolaş evimize gittik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir AN ÇIKAGELDİN HAYATIMA
RomanceİMKANSİZ OLDUGUN İCİN CESARET EDEMEDİGİMİ SANMİSTİM MEGER CESARET EDEMEDİGİM İCİN İMKANSİZ OLMUSSUN Bir çocuğu cok sevdim.O bunu bilmiyor.Ve sonsuza kadar da soylemicem.Belki yillar sonra karsilasiriz iste belki mesafeler koyar o zaman söylerim belk...