Talha bana sarılınca kendimi güvende hissediyordum.Gülşahla daha önce hiç yüz yüze gelmemiştik.Çünkü kavgalarda hep birbirimizin yanında olmuştuk.Ve döveceğimiz her kimse yerle bir olmuştu.Ama bu sefer biz karşı karşıya kalmıştık.Ona ağzının payını vermiştim fakat Talha'dan intikam almasından çok korkuyorum.Talha her ne kadar erkek olsada gururuna dokunacak bir şey yapmasì Talha'yı güçsüzleştirebilir.Talha kollarını çekti o anda telefonu çaldı.Doruk arıyordu.Doruk Talha'nın en iyi dostudur.Ama işte bu kızlar her şeyi mahvedebiliyor.Buna bende dahilim,Ezgi de ...
Talha telefonla konuştuktan sonra"Sude benim gitmem lazım sende kızların yanından ayrılmıyorsun tamam mı???"dedi.Çocukmuşum gibi davranıyordu.Ama bu hoşuma gidiyordu."Tamam ayrılmam ama sende başka kızlara bakmıyorsun yoksa o çakıyla gözlerini oyarım senin "dedim.Kıskançlığım tutmuştu.Talha gülerek"Sana aşık olduğum gün bütün kadınların cenaze namazını kıldım ben"dedi.Tam sarılacaktık ki İlayda geldi ve "Offf ya bugün çok sarıldınız indirimler tükenicek diye çok korkuyorum amaaa"dedi.Talha İlayda'ya dònüp "Tamam baldız al kardeşini "dedi.Biz mutluluğu yaşıyorduk mağazalarda ki telefonum çaldı.Arayan Talhaydı.Sevgilim beni arıyordu.Uzak kalamadı herhalde:)Telefonu açtım .Ama konuşan başka bir erkekti.Kişi "Talha bey trafik kazası yaptı.Yakınlarına haber verir misiniz?"dediği an yere yığıldım ve "Efendim orada mısınız Talha beyin ailesine haber verirmisiniz?" ben "Tamam"diyip telefonu kızlara verdim.Kızlar şaşkınlığımın arasında Talha'nın annesini ve babasını aradì.Bende kızlarla hastaneye gittim.Ameliyathaneye almışlardì.Ve durumu kritik diyorlardı.Benim bir anda göğsüm ağrımaya başladı.Daha küçükken bu şekilde kalp krizi geçirmiştim.Yere yığıldìm.Talha bu dünyada ellerimiz kavuşmadı belki orda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir AN ÇIKAGELDİN HAYATIMA
RomantizmİMKANSİZ OLDUGUN İCİN CESARET EDEMEDİGİMİ SANMİSTİM MEGER CESARET EDEMEDİGİM İCİN İMKANSİZ OLMUSSUN Bir çocuğu cok sevdim.O bunu bilmiyor.Ve sonsuza kadar da soylemicem.Belki yillar sonra karsilasiriz iste belki mesafeler koyar o zaman söylerim belk...