Yorumlarınızı bekliyorum kitabımın eksiklerini öğrenmek isterim lütfen yorum atın....♥♥♥
Talha donup kalmıştı.Gözlerini benden hiç ayırmıyordu.
Ama vazgeçmicem.Kararımda kesinim bu sefer çok ama çok eminim!Talha şaşkınlıkla "Sude nerden çıktı bu şimdi sebep ne?"dedi.Bense sanki her şeyi önceden planlamış bir şekilde "Talha bebeğimi düşürdüm senin pesinden koşarken ben buna katlanamazken sen başka kızlarla beni ..." gerisini getiremedim.Talha "Sude yapma beni bırakamazsın" dedi.Kendinden çok emindi.Ben sinirle ayağa kalktım ve odama gidip eşyalarımı topladım.Talha içeri girdi beni durdurmaya çalışıyordu.Ama onu dinleyecek vaktim yoktu.İlaydalara gitmeyi aklımdan geçiriyorum.Valizime bazı önemli eşyalarımı attım.Ve fermuarını kapattım.Talha odanın kapısına dikildi "Sude beni bırakma her şeyi yanlış biliyorsun"dedi.Gözlerine sinirli bir bakış attım ve dışarı doğru ittim Talha'yı.
Evin kapısından çıkıp bir taksi çağırdım ve İlaydaların evinin önünde soluğumu aldım.İlayda'ya gider gitmez ne yaptığımı anlattım.Her ne kadar sevinmese de beni anlayışla dinledi.Yemek yemeden misafir odasına geçtim.Kapıyı kapattım.Yatağa uzandım ama uyuyamıyordum.Yani ben Talha'ya bu kadar emek harcamışken senelerimi ona feda etmişken bunu bir anda yıkabilir miyim? Emeklerime ve sevgime çok yazık olacak biliyorum ama bunu yapmak zorundayım.Telefonum titremeye başlamıştı.Arayan Talha'ydı normal olarak.Açmamam için bi sebep yoktu sanki.Son birkaç kez kendini savunmasına izin vermeliydim.Telefonu açtım
"Alo Sude..."dedi.Umursamaz bir tavırla "Efendim Talha"dedim."Sude bak beni dinle ben seni aldatmıyorum aldatmam da evet o mesaj attığını gördüğün kız beni seviyor ama ben EVLİYİM VE KARIMI ÇOK SEVİYORUM"demişti.Ama artık ne olursa olsun doğruluğuna inanmak istemiyorum."Talha ben kararımı verdim.Yarın avukata gidicem ve artık gerekli işlemler başlıcak tamam mı"dedim sert bir ses tonuyla."Peki Sude" dedi.Anlamıyorum ama karşı çıkmasını bekliyordum ama dediği tek şey peki oldu.Neyse hem işleri zorlaştırmamış oluruz böylelikle.
Yatakta uyumuştum.Sabah güneş yeni doğarken İlayda başımda beni uyandırmaya çalışıyordu.
En sonunda yatakta doğruldum.Ve telefonuma uzandım cevapsız arama ya da mesaj yoktu.İlayda odadan çıktıktan sonra üstümü giyindim.Kahvaltımızı yaptıktan sonra okula doğru yürümeye başladık.İlayda ayrılmamı istemediği için pek konuşmuyordu.Okulun kapısından girecektik ki karşımıza Berke çıktı.Berke ile aynı sınıftaydık ve gayet yakışıklı bir çocuktu.Okulun kızları onun peşinden koşuyordu."Selam"dedi nazik bir ses tonuyla.Bizde İlaydayla birlikte selam verdik.Sonra "Sude bugün öğleden sonra beraber yemek yiyelim mi?" dedi.Bense neden olmasın tarzında "Tabi ki "dedim.Sonra birlikte sınıfa çıktık.
Dersleri dinleyememiştim.Öğle arası gelmişti.Berke yanıma gelip "Hadi gidiyoruz"dedi.Bense tebessüm edip "Peki beyefendi ben hazırım "dedim ve eşyalarımı topladım.Pizzacıya gittik.Siparişlerimizin gelmesini bekliyorduk ben dışarıyı izliyordum."Onu seviyorsun değil mi?"dedi Berke birden.Başımı ona çevirdim.Ve anlamadım diye bir kere daha"Talha..."dedi.Masaya daldı gözlerim.Ve "Ben onu çok seviyordum ama o bana ihanet etti."dedim.Berke şaşkın gözlerle bana bakıyordu."Seni aldattı mı"dedi.Ve benim gözlerimden yaşlar inmeye başladı."Seni kırdıysam özür dilerim bir daha bu konuyu açmam "dedi Berke korkmuş bir ses tonuyla.İkimizde pizzamızı hızlı hızlı yedik.Ve pizzacıdan çıktık.Okula yaklaşmıştık ki karşımızda onu gördüm bu cidden o muydu? Yok artık ya olamaz bütün gördüklerim bir hayal olmalı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir AN ÇIKAGELDİN HAYATIMA
RomansİMKANSİZ OLDUGUN İCİN CESARET EDEMEDİGİMİ SANMİSTİM MEGER CESARET EDEMEDİGİM İCİN İMKANSİZ OLMUSSUN Bir çocuğu cok sevdim.O bunu bilmiyor.Ve sonsuza kadar da soylemicem.Belki yillar sonra karsilasiriz iste belki mesafeler koyar o zaman söylerim belk...