İşler yolunda gitmediği zaman

100 1 1
                                    

Ben ne yapıcaktım şimdi.Hayır ya olamaz bu olamaz.Talha " Sude herhalde sevinmedin"dedi.Ben ne desem inanır şeklinde cevap vermeye hazırlanıyordum ki Serhat"Adı Ezgi"dedi.Serhat ne konuştuğumuzu nerden biliyordu.Hem Serhat'ın özel derste ne işi vardı.Ben"Sen bizi mi dinliyorsun" dedim.İstediğim kadar çıkışabilirdim.Ama uğrasmakta istemiyordum.Talha lafa karıştì "Kumral"dedi.Ve gözlerimin içine baktı.Ben de " Bana ne ya ben ne yapıyım güzelse kendime mi yanıyım evde kaldım diye ?"dedim.Serhat"Merak etme ben seni alırım"dedi.Ben gözlerimi devirerek"Ay sen eksik kal senle evleniceksem yaşamıyım zaten ben yine terkedersin filan dimi!!!"lafì sokmuştum işte oh olsun.Talha gözlerimin içine baktı ve sanki benim yaptigimi bilmiyorsun gibi bir bakış attı.Ben de o bakışlardan kaçarak Denizlere gittim.İki gün denizlerde kalacaktìm.Güya proje yapacaktik.Off sabaha kadar denizle dertleştik.Ama artık Denize Talha'yı söylemem gerekiyordu."Deniz sana bir şey söylemem lazım"dedim.Deniz "Bekliyorum"dedi.Tabi yatakta uykusu gelmiş bir vaziyette yatıyordu."Deniz ben Talha'dan hoşlanıyorum"dedim.Deniz öyle bir çığlık attı ki ablası idaya geldi.Böcek var dedik.Galiba inandı.Ama Deniz hala şoku atlatamamıştı.Sabah olup uyandığımızda ikimizde hìzlı hızlı hazırlandìk.Okula doğru yol alırken bir de ne görelim!!! Talha ile Serhat harabe bir evin altında gizli gizli sigara içiyorlardı.Iyyyy bir de sabah sabah ya nasıl olur...Denizle yanlarına gittik .Ben "Yuh ama ya nasıl yaparsınız böyle bir şeyi hem de bu yaşta"dedim.Serhat normal bir tavır takınarak "Sude bundan kimseye bahsetmiyeceksiniz yoksa bitiririm sizi " dedi.Gerizekalı ne yapabilirdi ki ."Görüşücez"dedim.Ve devam ettirdim"Talha sesini çìkarmadìğı için ona kimseden bahsetmicem ama sen bittin " dedim.

Bir AN ÇIKAGELDİN HAYATIMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin