3 AY SONRA YALNIZLIK KAPIDA

83 2 1
                                    

Aradan tam 3 ay geçmişti.Bomboş geçen 3 ay.Talhayla konuşmayalı 3 ay.Talhayla Ezgi çıkalı üç ay olmuştu.Bense yalnızdım.Gülşah faceden tanıştığı bir çocukla bir aydır çıkıyordu.Deniz, iki buçuk aydır Burak adında bir çocukla çıkıyordu.İlayda 3 ayda tam. yedi tane sevgili değiştirdi.İsimlerini aklımda bile tutamıyordum.Hatta bir çok kere yeni sevgilisinin ismini karıştırıp öncekinin ismini söylemişimdir...Bense derslerime ağırlaşmıştım.Unutmasam da herşeyi unutmuş gibi davranıyordum.Ezgi ile Talha gözümün önünde sarılırken kalbim artık eskisi gibi acımıyordu.Gözyaşlarına boğulmuyordum artık.Bitmişti galiba acılar.Ama sanki düzenim yine bozulacaktı.Birisi gelip kalbimin içini yağmalayacaktı.Bittimi yüreğim geçti mi dersin acılar?

Üç ay sonra kızlarla ilk kez buluşacaktık.Aslında sadece kızlar degil bütün sınıf yazın pikniğe gidiyorduk.Kızlar dışardan bir kaç kisi çağırmak için hocada izin istemişlerdi. Ve bende kuzenimi getirdim.Benle aynı yaşta ve güzeldi.Talha da Ezgiyi getirdi.Başka kim olabilirdi ki...Ama araları biraz bozuktu sanki.Hiç konuşmuyorlardı.Umrumda değilmiş gibi davranıp eğlenmeye çalışıyordum.Sonra yanìma Ezgi geldi ve "Sude biz Talhayla ayrıldık,Ben şuan Dorukla çıkıyorum .Senden özür dilerim.Kardesini Talhanı senden aldım.Ha bu arada beni buraya Doruk çağìrdı Talha değil."dedi.Bense "Önemli değil Talhayı benden sen almadın o gitti.Doruğa gelince biliyor musun bilmiyorum ama onla da aramızda bir şeyler oldu ama bende o da unuttuk bunları başkasından öğrenme bizden öğren böylesi daha iyi "dedi.Kendimi aşk doktoru gibi hissediyordum.Sonra Ezgi tebessüm edip yanımdan ayrìldı.Talha da bana bakıyordu bunu farkedebiliyordum.Sonra "Sude..."dedi.Bense konuşmasına izin vermeden elimi dudağıma götürüp sus işareti yaptım.

Eğer sesini duysaydım onu daha çok özleyecektim.Talha önùme bir kağıt koydu "Seni özledim geri dön lütfen yapma bana bunu kalbim acıyor yapma affet beni tam üç ay oldu bitir hasreti"

Bir AN ÇIKAGELDİN HAYATIMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin