Külahları değişiriz

94 2 2
                                    

Biz Denizle yürümeye devam ediyorduk.Serhat kolumdan iki tutup kendine doğru cevirdi beni.Ve"eğer birisi daha duyarsa seni herkesin ortasında s......"dedi.Terbiyesiz sey .Bende "Terbiyesizleşme bana hiçbirşey yapamazsın."dedim.Talha lafa atıldı "Serhat adileşme. bir kızla konuştugunu farkìna varırsan sevinirim"dedi.Beyefendi erkeklik yapıyordu.Şuan bu bile umrumda değildi.

Deniz kolumdan tutup beni götürdü.Sinirlenmistim.Okulda Talha yanıma geldi"Korkma Sude bir sey olmayacak ben senin yanında olucam kardeşim"al işte yine kardeşim demisti.Ne yapıyım ben ya ...Ben "Ondan korkmuyorum zaten hem sanada inanamıyorum aferin sana"dedim.Talha "Bir daha olmayacak söz"dedi.

Ve bugün hoca kızlar kavga etti diye yerleri değiştirdi.Erkeklerle kızlar oturuyordu.Ben doğal olarak Talha'yı düşùnüyordum.Hoca :"Sude sen Serhatla oturacaksın "

dedi.Neee inanamıyorum hayır yaa.Yerimize geçtik.Talha'nın yanında Merve oturuyordu.En azından yangözle bakmaz Merve ona.İçim rahattı.Fakat ben Serhatla ne yapacaktım.Offf ya.Serhat elimi tutup"Başlıyoruz sevgilim " dedi.Ne diyor bu salak ya " Yürü git gerzek"dedim.Ve elimi çektim.

okul bitmişti.Bizim bugün özel dersimiz vardi.Artık özel derslere Serhat da geliyordu.Allah kahretsin.Eve gittim.Hava sıcak olduğu icin mini etekli sırtì yarıya kadar açık olan bir elbise giydim.Okula yaklaşmıştım,karşımda Serhat duruyordu ve yanında tanımadığìm  bir kac erkek arkadaşı vardı.Serhat üzerime geldi.Evin duvarìna yapışmak zorunda kaldìm ve Serhat boğazımdan öptü.Pislik şey sapìkkk."Ne yapıyorsun bırak beniii !!!" dedim.Serhat "Bu kimseye söylememen için bir uyarì "dedi.Ve beni belimden tutup öpmeye devam etti.Çìrpındım ama onun kaslì kollarından kurtulamıyordum işte.Bir arkadaşı yaklaştı ve "Serhat bu kadar zevk yeter "dedi.Pislikler ya sapıklar ...Serhst beni bıraktı bende omzundan ittirdim.Eğilip kulağıma "Bir daha ne zaman verirsin " dedi.Öküz şeyyy!!!!

Bir AN ÇIKAGELDİN HAYATIMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin