Ben Talha'nın gözlerinde umut ararken konuşmaya başladım" Talha sen benim en değerlimsin sanki seni seçeceğimi bilmiyorsun.Ve şuanda Serhat benim için sadece güzel anılar yaşadığım kişi"biz bu konuşmayı yaptıktan sonra Serhat ile Talha konusmak icin dışarıya gitti.Beş dakika bile geçmeden el ele kol kola geldiler.Barışmışlardı.Buna sevinmiştim.Okul bitmişti.Ben eve gittikten sonra hemen düşüncelere daldım.Bundan bir sene öncesini hatìrladım.Ben Gùlşaha yardım ediyordum,Talha ile barìşması için.Talha da aynı iyiligi Serhat'a yapıyordu.O zaman Talhayla kardeştik.Enişte baldız gibi.Asla ona yangözle bakmıyordum ona.Şimdi kendimi ihanetin tam da ortasında hissediyorum.Neden aşık olmuştum ki ona.Neden yüreğim başka birisini seçmedi ki.Hiç mi erkek yoktu etrafımda.Serhat benden niye vazgeçti ki . Değerim yokmuydu ki benim .Şimdi çok mu geçti geri dönmek için.Zamanı geri alamazmıydım...
Ben bu sorularla kafamı meşgul ederken zil çaldı.Camdan baktığımda Deniz kapıyı açmamı bekliyordu.Kapıyı açtığımda heyecanlı heyecanlı içeriye girdi.Biraz oturduktan sonra artık sıra gelme sebebini sormaya gelmişti,"Ee nedir bu heyecanının sebebi?"dedim.
Deniz"Talha'yı gördüm,beni yanına çağırdı sonra Sude bu sıralar kimi seviyor bana söyle" dedi.Ben de heyecanla "Söylemedin dimi ?"dedim.
Deniz umutsuzca gözlerimin içine baktı.Ve "Söylemek zorunda kaldım Sude özür dilerim" o anda gözlerimden yaşlar boşaldı.Bende "Peki sen kimi sevdiğimi söyledin"dedim.Deniz de normal bir tavır takınarak "Serhat"dedi.Ben ayağa kalktım."Ben Serhat'ı sevmiyorum ki ama..."dedim.Deniz şaşırarak "E peki ya kimi seviyorsun?"dedi.Bende "Ya ben hiçkimseyi sevmiyorum.Anlayın artık ya yok sevdiğim bir kişi yok"dedim.Biraz sinirlenmiştim.Deniz de o gece bizde kaldı.Ertesi gün Talha'dan kaçma planları üretmeye çalıştım ama nafile biz aynı sìnıftayìz .Talha beni görùnce kolumdan tuttu ve"Benden niye sakladın Sude?,Bizim aramızda hani sır olmayacaktı..." bende açıklama yapmak istercesine gözlerinin içine baktım ve "Talha ben Serhat'ı sevmiyorum ve başka bir kişiyi de sevmiyorum sevdiğimin olmaması çok mu garip ?"dedim.Talha sanki alınmış gibi davranıyordu.Bende elimden bir şey gelmeyeceği için uğraşmadım.Sonra okuldan eve gitmeden özel derse girdim.Talha'da çoktan gelmişti.Bana "Küsmüyüz"dedi.Bende "Ben sana kırgın değilim ama sen öyle davranıyorsun "dedim.Talha'da "Artık senden sakladığım şeyleri ortaya dökme vakti geldi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir AN ÇIKAGELDİN HAYATIMA
RomanceİMKANSİZ OLDUGUN İCİN CESARET EDEMEDİGİMİ SANMİSTİM MEGER CESARET EDEMEDİGİM İCİN İMKANSİZ OLMUSSUN Bir çocuğu cok sevdim.O bunu bilmiyor.Ve sonsuza kadar da soylemicem.Belki yillar sonra karsilasiriz iste belki mesafeler koyar o zaman söylerim belk...