Hayalim 3 kelime

62 2 2
                                    

Otelin kapısından girmiştik.İkimiz tek kelime dahi etmiyorduk.Asansöre binip odamıza çıktık.Tam odanın kapısından girecekken Talha"Ben eşyalarımızı alıp geliyorum"dedi.Ben de "tamam" dedim.Sonra yorgunluğumu üzerimden atmak için duşa girdim.O kadar çok yorulmuşum ki çok mayıştım.Duştan çıktığımda Talha yatağın üzerinde uyuyordu.Havlumdan suların akmasını önemsemeden yatağa uzandım.Telefonuma ne zamandan beri bakmıyordum derken telefonuma mesaj geldi.Deniz'dendi.

"Sude sen yaşıyor musun canısı.Bir hafta sonra 12. sınıfların mezuniyeti var.Yani bizim mezuniyetimiz oluyor dimi.Talhayla sen nerdesin kızım yha ikiniz de evde yoksunuz.Selma ablaya sordum o da hiçbir şey bilmiyor.Bana acilen cevap ver..." Ben şimdi mezuniyetimizi unutmuştum.Talha da.Hemen Denize mesaj yazdım.

"Deniz biz Talha'yla bodrumdayız.Tamam yarın döneriz.Hazırlıklara başlarız". yazdım.Neyse ki üniversite sınavlarımız iyi geçmişti.Ben böyle havluyla yatakta yatarken gözüm bir an valizin üstüne kaydı.Bugün Talha'yla ilk akşam yemeğimizi yiyecektik.O sımokin bense elbise giyecektim.Talha öküz gibi uyuyordu.Ben hazırlansam mı karar veremedim.Ama böyle havluyla yatakta bi de Talha'nın yanında yatmak hiç iyi fikir değildi.Talha gözlerini açtı.Sonunda uyanmıştı.Beni havluyla görünce şaşırdı.Tebessüm etti.Sonra üstüme çıkıp öpmeye çalıştı ama ben lafa atıldım"Talha yarın geri dönmemiz gerek.Mezuniyete bir hafta kaldı.Hazırlıklar uzun sürer."dedim.Talha beni öpmeyi bırakmış tekrar yanıma uzanmıştı.Garip bir ses tonuyla "Tamam döneriz"dedi.Sonra bana dönüp "Akşam yemeği yaklaşıyor hazırlansak iyi olur"dedi.Ben de kafamı sallayıp ayağa kalktım.Valizin üzerinden elbisemi alıp banyoya girdim.Üzerimi değiştirdikten sonra saçlarımı kuruttum.Ve maşa ile su dalgası yaptım.Banyodan çıktım,Talha elinde kıyafetleri giyinmek için beni bekliyordu.Ben çıktıktan sonra banyoya girdi.Ben telefonuma baktım.Otelin akşam yemeği saatine az kalmıştı.Banyonun kapısını tıklayarak"Talha hadi canım yemek saati yaklaşıyor"dedim.Talha kapıyı açtı.Allah'ım çok tatlı olmuş...

Ben Talha'yı süzerken Talha konuşuyordu"Sude ben hazırım hadi çıkalım"dedi.Bense onun tatlılığına dalıp gitmiştim.Birlikte otelin restarontına indik.Bizim masamız rezerve edilmişti.Ama bunu bilniyordum ben! Talha'yla bakışarak yemeğimizi yiyorduk.Bir an durup ikimizde birbirimizin gözlerinin içine baktık.Romantik bir müzik çalıyordu.Talha yanıma gelip "dans edelim mi"dedi.Bende kabul ettim.Daha dansa başlamamıştık.Talha önümde eğilmişti.Ve ceketinden kırmızı bir kutu çıkarttı-yok artık-

Talha gözlerimin içine bakıyordu.

"Benimle evlenir misin Sude ?"dedi

Bir AN ÇIKAGELDİN HAYATIMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin