Ve Kızı Benzetme olayı

116 1 2
                                    

Koşup yanlarına gittim.Talha bizi tanıştırmak istercesine"Bu Eda kuzenim"bana dönüp "Bu da Sude "dedi.Az kalsın kuzenim dedikten sonra sevinçten ağlayacaktım.Talha yanìmızdan ayrılırken en yakın arkadaşlarım olan Deniz ve İlayda geldiler.Deniz lafa atılıp"Sude bizi arkadaşınla tanıştırmayacak mısın ?" dedi. Deniz her zamanki meraklılığıyla gözlerimin içine baktı.Bende "Bu Eda Talhanın kuzeni"dedim.Bizim kızlara dönüp "Bunlarda Deniz ve İlayda " dedim.Bu tanışma merasimi bittikten sonra eve gittim.Akşama kadar uyumuşum.Ayağa kalktığımda kendimi survivor mücadelesi veren açlara benzettim.Su içerken camdan dışarı bakıyordum .Bir de kimi göreyim!Talha ile Serhat bizim evin önünde geziniyorlardı.Seslenicektim vazgeçtim.Acaba neden buraya geldiler diye düşünürken içeriye abim girdi."Sude bana Su ver "dedi.Pislik şey, yani insan bir kibar olur.Beyefendinin suyunu verdikten sonra odama geçip tekrar uyudum.Uyandığımda sabah olmuştu.Yebi bir günün heyecanıyla hazırlanıp okula gittim.Sınıfın kapısını açtığımda Talha benim sıramda oturuyordu.Ve bana eliyle "Gel" işareti yaptı.Karşısına oturdum.Konuşmaya başladı" Sude buz seninle iki seneden beri kardeşiz çok iyi arkadaşız ve bu yüzden aramızda sırlara yer yok. Lütfen şimdi bana bugüne kadar sevdiğin ve şuanda sevdigin çocugun adını söyle"dedi ben daha lafa baslamadan "Eğer sevdiğim yok diyeceksen inanmıyorum Sude çünkü bu aralar Mecnunu kaybetmiş Leyla gibi davranıyorsun " dedi ve sözü bana bıraktı.Bende "Nasıl yani senden sakladığım bir sìrrım yok ki Zaten Serhatı biliyorsun daha kimi söyleyeyim ki ve ben şuanda ne Serhatı ne de bir başkasını seviyorum zaten sevdiğim olsaydı ilk senin haberin olurdu " dedim .Çok inandırıcı oldu be! Talha bu sözümün ardından bana sarıldı saçlarımı okşamaya başladı sonra da konuşmasını sürdürdü"Seni seviyorum bunu biliyorsun değil mi?" Bende "Evet biliyorum ama ben seni senin beni sevdiğinden daha çok seviyorum."dedim.Sanki içimi dökmüştüm.Sonra yine İlaydayla Deniz geldi ve İlayda " Lan napıyonuz burda",Talhaya döndü ve "Hey askere mi gidiyon lan ?" dedi.Ortamı bozmuştu cadı yaa.Talha da " Evet askere gidiyorum Sude de benim turşumu kurucak yolumu gòzleyecek" dedi.Sonra hep bir anda gülmeye başladık.Biz Talhayla sarmaş dolaş gülüşürken Serhat " Ne oluyor kan burda " diye Talha'nın üstüne yürüdü ve omzuna yumruk attı.Talha beni arkasına almış " Sanane bu kız senin hiç bir şeyin "dedikten sonra Serhatın gözüne yumruk attı.Olaylar iyice karışmıştı.Talha beni kolumdan tutup erkekler lavobasının önüne götürdü ve "Onunla mı olacaksın benimle mi kalacaksın " dedi.

Bir AN ÇIKAGELDİN HAYATIMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin