Kötü Haber

62 2 1
                                    

Talha böyle konuşurken yüzümdeki gülümsemeyi hiç eksik etmedim.Hastaneden çıkıp bir taksiye bindik.Talhaların evine gidiyorduk.Ben "Bu arada annemler hiç aramadı niye bizim eve gitmiyoruz ki?"dedim.Sahi annemler neredeydi ya niye aramamışlardı?

Talha "Sude annenleri aradım onlar Amerika'ya amcanın yanına gitmişler aksine o seni hergün sordu.Neden gittiklerini sormadım yani sonuçta benim bir ilgim yok konuyla"dedi.Ben de acaba ne olmuş diye düşünürken babama mesaj attım."Baba ben hastaneden çıktım.Siz niye amcamın yanına gittiniz kötü bir şey mi oldu.Lütfen bana acele cevap ver baba.seni seviyorum." yazdım.Ne zaman cevap vericekler derken mesaj geldi"Kìzım abin ben annen Amerikadayız amcan iflaz etti.İşlerini düzeltmeye gittik.Sen bizi merak etme istersen arkadaşlarìnda kal istersen evde yalnız başına keyfine bak tatlım" .Babam iyi olduğunu söyleyince rahatladım.Talha'nın evine gelmiştik.Selma abla beni öyle bir sıkı sardı ki pestim çıkacak diye çok korktum.Sonra beraber kahvaltı yaptık.Kahvaltì yaparken Talha beni izliyordu.Selma abla da Talha'nın bakışlarını...Talhayla gòz göze gelmemeye çalıştım.Ondan halâ çok utanıyorum.Talha saat 12'ye geldiğinde Talha beraber dışarı çıkıp gezmek istedi.Bende kabul ettim.Talha garaja inip arabasını çıkarttı.Kapının önüne gelip beni aldı.Ve "Nereye gidelim ?"dedi.Ben"Bilmiyorum ki nereye istersen ben seninle gelirim sonuçta"dedim gülerek.Talha "Tamam o zaman sana biraz tatil lazım"dedi.Whattt yok artık Talhayla bennn!! E bide tatil..."Nasıl yaniiii"dedim.Talha "Bodruma gidiyoruz canım"dedi.Bense hiçbir şey diyemedim.Ama bi an aklìma eskiden olanlar geldi.Talha gerçekten değişti mi acaba?Yine aynı şeyleri yaparsa?Off ben ne yapıyorum ya?Talha'ya tekrar güvenmeli miyim?...Talha benim ne düşündüğümü merak etmişçesine "Sude iyi misin n'oldu?"dedi.Ben"Babamlar ne yaptı acaba ne zaman döncekler bilmiyorum"dedim.

Talha'ya yalan söylemiştim.Ama gerçeği de söyleyemezdim.Mola verdik Bodrum'a çok yaklaşmıştık.Mağazalara girdik.Tatil için bir kaç bir şey aldık.Alışverişten sonra hızla yola devam ettik.Hava biraz kararmıştı.Otele geldik.Talhayla beraber mağazadan aldığımız valizi indirdik.Oda ayarlamak için Talha'nın yanına gittim.

Talha "Sude ayrı odalar mı alıyım?"dedi.Talha ona güvenimden şüphe etmemeliydi.Ben"Yok canım beraber kalalım"dedim.Talhayla beraber odamıza çıktık.Ben eşyalarımızı yerleştiyordum.Talha da yatağa uzanmış beni izliyordu.Yerleştirme işini bitirdikten sonra Talha'nın yanına uzandım.Birbirimize sarıldık ve öylece uyuyakalmıştık.

Uyandığımda saat 24.46'ydı.Su içip tekrar Talha'nın yanına yattım.Sabah Talha'nın beni öpmesiyle uyandım.Talha" Kahvaltımızı yaptıktan sonra denize gidicez hazırlan"dedi.Bende "Tamam aşağı inip kahvaltımızı yapalım"dedim.Beraber kahvaltımızı yaptık.Sonra odamıza çıktık.Talha odada bende odanın banyosunda bikinilerimi giydim.Çıktığımda Talha'nın baklavaları ile karşı karşıya kaldım.O da beni süzüyordu.En sonunda göz göze gelmiştik.Birden ikimizde gülmeye başladık.Benim suratım kızarmıştı.

Neyse bu utanç verici karşılaşmadan sonra aşağı indik.Otelin kapısından çıktık.Birbirimize bakıp bakıp gülüyorduk. Artık denizin suyu ayaklarımıza vuruyordu.Denizin ortalarına geldik.Talha birden kayboldu.Korkuyorum nerde derken Talha altımdan çıkıp beni omuzlarına aldı.Sonra tekrar denize bıraktı.Talhayla karşı karşiya duruyorduk.Birden kıyıdan bir ses geldi"Bey efendi telefonunuz çalıyorrr".Talha hemen kıyıya vardı.Bense halâ denizin ortasındaydım.Birden ayağıma kıramp girdi.Ayağım çok acıyor ve hareket edemiyordum.Çığlık atmaya başladım.Talha hızla yüzüyordu.Bense nefes alamıyordum.Gözlerimi açtığımda etrafımda bir sürü insan üzerimdeyse Talha vardı.Yok artık sunitenefüs yapmamıştır inşaallah! Hadi yalnızken neyse de herkesin önünde beni öptü mü yoksa ?Talha ben bunları düşünürken beni kucağına alıp otele doğru götürüyordu.Talha kulağıma eğilip "Dudaklarının tadı halâ eskisi gibi bebeğim"dedi.Yuh ama!!!

Bir AN ÇIKAGELDİN HAYATIMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin