Ben sevinçle ellerimi yüzüme götürdüm.Ve "Evet"dedim.Talha ayağa kalktı.Sarılırken beni döndürüyordu.Ve"Seni seviyorum "dedi.Beni bir uçak gibi yere indirdikten sonra "Bende seni seviyorum"dedim.Sonra devam ettim ve "Annemler çok sevinecek haber veriyim"dedim.Talha gülümseyerek"Onların zaten haberi var"dedi.Nasıl ya her seyi sadece ben mi bilmiyordum.Şakacı bir tavırla "Vay pislik beni kandırırsın he "dedim.O da gülüyordu.Dansı falan boşverdik.Odamıza çıktık ve yatağımıza oturup konuşmaya başladık.Talha bana dönüp"Sude mezuniyetten bir hafta sonra evlenicez olur dimi"dedi.Ben"Benim için farketmez ama ben çabucak biricik kocam ol istiyorum"dedim.Talha elimi tuttu ve "Peki gelin adayı çabuk oluruz"dedi.Bu gelin adayı da ne demek!Sanki başka aday vardı."Talha seni gebertirim tek gelin adayı var o da benim"dedim.Beni yatağa yatırdı.Bense altından kalkıp "nikahtan önce bir şey yok canım"dedim.Talha "Tamam öyle olsun canım "dedi.Yatağımızı açtık.Talha uyumuştu ama ben uyuyamamıştım.Çok heyecanlıydım.Güneş yeni doğarken Talha beni uyandırıyordu."Sude hadi erken çıkmamız lazım"dedi.Ben kalkıp hazırlandım.Eşyalarımızı topladık.Arabamıza bindik.Talha sol eliyle araba kullanıyordu sağ eliyleyse benim elimi tutuyordu.Bu şekilde İstanbul'a vardık.Talha beni evime bıraktı.Kızlarla bir saat sonra buluşacaktık.Ve şu yüzüğü göstermenin vaktiydi.
Kızlar kapıyı çaldı.İçeri girip koltuklara yayıldılar.Ben "Deniz İlayda Buse size çooook güzel bir haberim var"dedim.İlayda hemen"Ne ne kızzz???"dedi.Ben elimi gösterdim.Hepsi birden çığlık attı.Buse "Ne yani Talha mı yok artık vay vay ilerlemişsiniz siz"dedi.Ben de "Kızlar mezuniyetten bir hafta sonra evleniyoruz"dedim.Deniz"Off daha çooooook işimiz var desene e biz halâ oturuyoruz kalkalım da mezuniyet kıyafetlerimizi alalım"dedi.Deniz konuşmasını yaptıktan sonra hepimiz evden çıkıp kıyafet almaya gittik.Bir kaç saat aradıktan sonra hepimiz elbiselerimizi almıştık.
1 Hafta Sonra Mezuniyet Günü....
Hepimiz çok heyecanlıydık.Talha'yı göremedim.Bu beni endişelendiriyordu.Sonra erkek tayfasının yanına gittim.Ben daha ağzımı açmadan Mehmet "Ooo yengecim hoşgeldiniz"dedi.Ben kızarmıştım.Ve "Sağol da Talha nerde?"dedim.Aralarından biri "Talha lavobaya gitti korkma ya kaçacak değil ya beyefendi sana güzel gözükmek için iki saattir tuvalette"dedi.Ben derin bir ohh çektim.Ve "Geldiğimi söylersiniz"dedim.Mezuniyet balosu başlamıştı.Tüm 12.sınıflarla beraber şarkı söylüyorduk.Talha yanımda başka kızlara bakıyordu.Bunu anladığımı görünce başını önüne eğdi.Ve "Sude özür dilerim"dedi.Benim gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı.Bir tokat geçirdim.Ve oradan uzaklaşıyordum.Talha arkamdan koşuyordu."Sude Sude yapma"dedi.Ben tereddüt etmeden eve gittim.
Odamın kapısını kilitledim.Talha annemi aramış,annemse bana onu savunuyordu.Bir kaç dakika sonra annem telefonu kapının altından bana yolladı Talha konuşuyordu "Sude gerçekten özür dilerim ben seni seviyorum lütfen lütfen bana bunu yapmaa"diyordu boş boş konuşuyordu.Ben kararlı bir şekilde "Ben seninle evlenemem"dedim.Ve Talha'nın konuşmasına izin vermeden telefonu kapattım.Ve uykuya daldım.Sabah olmuştu.Kalkıp kapımın kilidini açtım.Çok susamıştım.Dün akşamdan beri hiçbir şey yememiştim.Mutfağa inerken salona doğru kafamı çevirdim.Talha oturuyordu.Sinirli bir şekilde "Niye geldin!"dedim.Talha ayağa kalktı.Gözleri şişmiş ama ben hiçbir şey demedim.Talha "Sude gerçekten özür dilerim biliyorum bunun bir açıklaması yok ama..." bu kadar konuştuğu bile fazlaydı.Söze girdim "Talha sen şimdi bunu yapabiliyorsan evlendikten sonra da beni aldatırsın "dedim.Talha bana yaklaşarak "Asla Sude asla"dedi.Ve devam etti "Bak Sude ben seni çok seviyorum ve kimsenin seni sevemeyeceği kadar...Lütfen bana bir şans daha ver lütfen"
Arkamı döndüm.Eğer gözlerine bakarsam dayanamayacaktım."Talha yapma bunu lütfen ben ihanete uğramak istemiyorum"dedim.Talha iki kolumdan tutup beni kendine çevirdi ve "Sude son bir şans ! "dedi.Ben başımı önüme eğdim ve "Tamam"dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir AN ÇIKAGELDİN HAYATIMA
RomanceİMKANSİZ OLDUGUN İCİN CESARET EDEMEDİGİMİ SANMİSTİM MEGER CESARET EDEMEDİGİM İCİN İMKANSİZ OLMUSSUN Bir çocuğu cok sevdim.O bunu bilmiyor.Ve sonsuza kadar da soylemicem.Belki yillar sonra karsilasiriz iste belki mesafeler koyar o zaman söylerim belk...