Hastaneden çıkmamla acımı daha iyi hissediyordum artık...Ve Talhayla aramız daha da kötüye gidiyordu.Son günlerde tanımadığım kız arkadaşları oluşmuştu.Beni aldatıyor olma düşüncesi içime sinmiyordu.Haftasonunun tadını bile çıkaramıyordum.Talha evden arkadaşlarıyla buluşmak için çıkmıştı.Bense kızları eve davet ettim.Mutfakta hazırlıkları tamamladıktan sonra kapıya yöneldim.Bizimkiler gelmiş.Deniz"Ooo canım görüşmeyeli nasılsın"demişti.Bense gülerek"Manyak biz üniversitedede aynı sınıftayız"dedim.İlayda nişanlandı.Denizi haftaya istemeye geliyorlar.Buse yeni sevgili yaptı.Ohooo ben!Kızlar salondaki koltuklara yayıldılar.Ben"Ee ne var ne yok"dedim.İlayda "Biz bildiğin gibiyiz de sen pek iyi değilsin galiba"dedi.Bu kız var ya içimi biliyor benim .Ben ilk önce başımı başka bir yöne çevirdim sonra tekrar İlayda'nın meraklı bakışlarına döndüm.Ve konuşmaya başladım"Kızlar biliyorsunuz ben bebeğimi düşürdüm.Talhayla zaten bu yüzden aramız bozuk.Konuşmuyoruz.Ve bu aralar başka kızlarla buluşuyor.Telefonuna mesajlar geliyor.Anlarsınız işte.Ve ben Talha'yla konuşucam"dedim.Buse "Peki ne konuşucaksın?"dedi.Evet güzel bir soru."Talha'ya boşanmak istediğimi söylicem"dedim.Der demez Deniz lafa atıldı "Kızım saçmalama ya siz ne zorluklar geçirdiniz çok zor kavuştunuz eminim bir uyarı yaparsan hatasını anlayacaktır ama boşanma fikrini aklından çıkar."İlaydaysa daha başka yönden bakıyordu olaya"Kızım sen demedin mi bebek düştükten sonra Talhayla aramızda bir şey geçti diye. bu demek oluyorki Talha halâ seni seviyor"
Ben "Kızlar ben kararımdan eminim vazgeçmicem .O bana ihanet ediyor bunu görmezden gelemem"dedim.Kızlarla birkaç saat lafladık.Sonra dışarı çıkıp alışveriş yaptık.
Eve döndüğümde Talha evdeydi.Yeni yeni akşam oluyordu.Salona geçtiğimde Talha "Bugùn film izleyelim mi?"dedi.Ben"Talha seninle konuşmak istiyorum."dedim kesin ve net bir ses tonuyla.
Talha"Seni dinliyorum"dedi.
Zorda olsa "Talha ben boşanmak istiyorum"dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir AN ÇIKAGELDİN HAYATIMA
RomansaİMKANSİZ OLDUGUN İCİN CESARET EDEMEDİGİMİ SANMİSTİM MEGER CESARET EDEMEDİGİM İCİN İMKANSİZ OLMUSSUN Bir çocuğu cok sevdim.O bunu bilmiyor.Ve sonsuza kadar da soylemicem.Belki yillar sonra karsilasiriz iste belki mesafeler koyar o zaman söylerim belk...