Talha'ya Borçlu bu gönlüm

91 2 2
                                    

Serhat ve sapık arkadaşları yanımdan gittikten sonra bende üstüme çeki-düzen verip okula doğru ilerledim.Okulun bahçesinde Serhat pislik arkadaşları ve Talha durup bir şeylere bakıyorlardı.Talha hariç hepsi gülüyordu.Okulun bahçesine girdim.Bir çocuk bana seslendi"Yenge bi gelsene sana bir şey gösterecegiz"dedi.Ben yanlarına gittim.Ve "Bana bir daha yenge dersen seni yìrtarım"dedim.Sonra elime bir kaç tane fotoğraf tutuşturdular bu sırada Talha suratıma bakıyordu.Ve fotoğraflarda Serhatın beni öperkenki halimiz vardı.Talha'nın gözlerine bakıp kolunu tuttum ve "Gerçekten açıklayabilirim"dedim.Talha"Neyi açıklayacaksın Sude sokağın ortasında nasıl öpüştüğünü mü?"dedi.Benim vücudum ayakta duramaz hale gelmişti.Sonra bayıldım ,kafamın dibinde bana sesleniyorlardı.Yüzüme bir şişe soğuk suyu yememle ayıldım.

Talha belimden tutup beni kucağına aldı.Nereye götürdüğünü bilmediğim halde içim çok rahattı.Başımı göğsüne yasladım ve "İyi ki varsın"dedim.Hiçbir şey demedi.Bana halâ kızgındı.Onun yerinde olsam bende inanmazdım ama gerçekler bambaşka.Bilmediğimiz boş bir evin arkasına girdik.Dışarısı gözükmüyordu.Talha beni yere bıraktı ve kendiside karşıma oturdu.

Talha iki elimden tutup konuşmaya başladı"Şimdi bana her şeyi doğru bir şekilde anlatır mısın?"dedi.Ben de kafamı salladım.Sonra "Ben okula doğru geliyordum, Serhat ve arkadaşları karşıma çıktı sonra Serhat üzerime geldi ve ben duvara yapıştım.Serhat beni boğazımdan öptü.Kollarından kurtulamadım.Özür dilerim..." talha inanmıştı.Ve beni yere yatırdı.Ne yaptığını kestiremiyordum.Sonra üzerime çıktı ve tam da Serhatın beni öptüğü yerden birkaç kere öptü.Elimden tutup beni kaldırdığında "Sen bir kızla çıkmıyormuydun niye yaptın bunu " dedim.Talha "Senin için ayrıldım"dedi.Ve biz birlikte okula döndük.Özel dersten çıktığımızda Talha'nìn abisi geldi.Ve "Sude bu akşam bizde kalacaksın ailenden izin aldìk .Talha evde yalnız kalmasın diye.Biz bir haftalığına Çorum'a gidicez"dedi.Talha gözlerimin içine bakıp "Hadi gidelim "dedi.Ve elimi tutup yanına yaklaştìrdı.Eve geldik.Akşam yemeğini yedikten sonra film izlemeye karar verdik.Filmin adı "Not : Seni Seviyorum"du.Filmi izlerken Talha birden bana döndù ve "Sude seni seviyorum "dedi.Aman Allah'ım bugünkü anı bir daha mı yaşayacaktık.Talha beni koltuğa yatìrdı ve üstüme çıkıp T-shirt'ünü çıkardı.Soyunuyordu.Ben kalkmaya çalışıyordum ama beni tutuyordu.Soyunmayı bitirdikten sonra çıplak gövdesiyle kulağıma eğildi ve "Seni istiyorum hemde çok bu gece benim ol"dedi.Talha'ya "Biz daha liseye gidiyoruz Talha yapma bırak beni biz evli bile değiliz "dedim.Çırpınıyordum.Talha şimdi de beni soymaya çalışıyordu.Bir çığlık attım ve Talha'nın altından kurtuldum.Kendimi Talha'nın odasına kilitledim.Ama balkonun camının açık oldugunu farkedemedim.Balkondan odaya girdi.Ve "Benden kaçamazsın benim olucaksın"dedi.Ben yalvarmaya başladım.Ama Talha beni bırakmıyordu.Talha beni kendi yatağına yatırdı.Odanın kilidi düşmüştü ve Serhat odaya girdi.Bana bakarak "Şimdi de kardeşine mi veriyorsun yuh sana " dedi.

Her şey planlanmıştı.Serhat'ı Talha cagırmıstı.Talha'nın üzerinde sadece baksırı vardı.Benimse südyen ve külot.Ben üstüme yorganı alıp Talhaya döndüm ve "Biz kardestik her seyi sen planladın Serhatıda sen cagırdın dimi?"serhat bana dönüp "Sude bana sen mesaj atmışsın dedi.Bende "Hayır ben mesaj atmadım "dedim.Talha atmıştı.Serhat kapìyı cekip gitti.Ben yataktan çıkıp üstümü giyinmeye başladım.üstùmü giyinirken Talha yataktan beni izliyordu.Bir de gülüyordu pislik.Sonra ayağa kalkıp "bu gece burda kal gerçekten bir daha bir sey olmayacak" dedi.Ben de mecburen kaldım

Ve sabah olunca hemen evden çıkıp ilaydalara gittim.İlayda sanki bir şeyler biliyormuş gibisine ve kızgınca suratıma baktı.Ve içeri gelde bir faceye girelim dedi.Ben merak edip iceri girdim

Bir AN ÇIKAGELDİN HAYATIMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin