Senden gidemem ben

85 2 1
                                    

Senden gidemem bitanem...Seni sevdiğim kadar kimseyi sevemem...Yapamam ...Unutamam...Kalbime gömemem seni...Senin hiç tutmadığın ellerim yokluğunda üşüyor anla...Geri dön ...Acım yayılìyor vücuduma...ölüyorum her geçen gün...Neydi suçum söyler misin?...Ben sadece seni sevdim..

Sense intikam almak için beni kullandın...Güzeller seviliyor,SEVENLER üzülüyor.Tamam kabul ettim...Suçluyum...Hadi o zaman kalbinin hapishanesine kilitle beni...Bir daha açma kapıyı...Sessizce sev beni ...Hadi kimse duymasìn ama ben biliyim beni sevdiğini...Kulağıma söyleyeceğin iki kelime...Bekliyorum...

Sen gittiğinden beri bekliyorum...Ama günden güne eriyorum...Geri dön...Uzanıp tutuver elimi bir gün...

Acılarıma tuz serpmis bekliyorum.Talha... GERİ DÖN ...

Kızlar gezdikten sonra yanıma geldi.Bense onların geldiğini görünce gözyaşlarımı sildim.Koşa koşa yanıma geldiler.İlayda "knkiiii biliyo musun Talhayla Ezgi tekrar çıkmaya başlamışşş..."ben hiçbir tepki veremedim.Ağlayamadım.O sırada Talha Ezgi ile yanìmıza geldi.Denizle konuşmaya başladı.Bense hiç Talha'nın olduğu tarafa bakmadan yanlarından geçtim ve uzaklaştım.Sessizleşmiştim.Artık konuşmuyorduk.Sessiz Aşk oynuyorduk.Elveda Talha ...Elveda Mutluluğumda yanımda olan insan..

Elveda ağlamamda gözyaşlarıma tanık olan omuz ...ELVEDA

Bir AN ÇIKAGELDİN HAYATIMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin