...pár slov na úvod...

1.4K 61 14
                                    

Krásný páteční večer...

Jak jsem slíbila, oprášila jsem jednu ze starších povídek, kterou jsem kdysi házela na Facebook, trochu ji upravila, leccos dopsala a konečně ji zařazuji do zdejší knihovny. Abych ovšem byla upřímná, dlouho jsem se k tomu odhodlávala. A tak dřív, než uveřejním první část, dovolte mi pár slov.

Je to zhruba pět-šest let, co jsem tento příběh napsala. Bylo mi tehdy kolem dvaceti, svět se mi měnil před očima a narážela jsem na spoustu věcí, s nimiž se nedokázala má dušička smířit. Jednou z nich bylo i přesvědčení, že jsem nedokonalá, moc obyčejná, že všechny dívky na světě jsou lepší než já a že pro mě zkrátka neexistuje princ, pro něhož bych představovala tu jedinou a definitivní volbu. Strašně mě to trápilo, ačkoli jsem se v tom nikdy (zaplať Bůh) neplácala, no ten hlodavý červík uvnitř mysli i srdce stačil. A tak jsem jednoho dne napsala tento PŘÍBĚH. Ne, nic takového jsem neprožila, je to čistá fikce, ale uvědomila jsem si, že s podobnými strašáky jistě bojuje i spousta dalších slečen. Že se podívají do zrcadla a nepřipadají si dost dobré. Že si vyjdou do kavárny a uvažují, jestli si ten dort mají dát, nebo ne. Že v létě chodí v dlouhých kalhotách a skrývají se pod několika vrstvami oblečení, jen aby co nejlépe zamaskovaly své křivky. Že na sebe patlají tuny make-upu, jelikož si myslí, že bez něj nebudou pro tento svět dost dobré. 

VŠEM TAKOVÝM CHCI VZKÁZAT JEDNO: JSTE KRÁSNÉ. Každá do jednoho. Královnu nedělá koruna či titul, ale její srdce a duše. A to vše z vás vyzařuje. Svět je pestrý, svět je barevný. Každý jsme nějaký. A dokonalost neexistuje, jelikož dokonalost je definována těma očima, co se dívají ♥ Proto držte hlavu vzhůru, usmívejte si, užívejte si každé maličkosti ve svém životě! Nikdy nevíte, kolik času je vám v osudu vyměřeno. 

Ne, nejsem sebelítostivá a zakomplexovaná holka, jak mě kdysi "obvinila" jedna ze čtenářek pod částí I wanna be with you. Jenom si uvědomuji jeden z problémů, které s sebou nese dnešní společnost. Vím, co je zklamání. Šikana. Co jsou pocity zmaru. Zároveň ale znám štěstí, nadšení, vděk, umím si užívat všemi doušky toho, co je mi nabízeno. A pouze se snažím trošku povzbudit ty z vás, které s něčím podobným bojovaly či bojují.

Tak... Snad mi prominete tento článek, potřebovala jsem jej napsat. Nemusím být každému sympatická. Nemůže mě mít každý rád... Ale berte tohle jako můj úhel pohledu, mé přesvědčení.

Mám vás ráda. Moc. A když vám bude smutno, vzpomeňte si na slova z tohoto článku. Buďte sami sebou. A nenechte se rozházet ignoranty, o něž případně zakopnete. Váš život za vás nikdo neodžije, proto nikdo nemá právo mluvit vám do toho, jak si jej zařídíte...

PROTO VÁM TYTO ČTYŘI DÍLY CHCI VĚNOVAT. TĚM Z VÁS, CO NEVĚŘÍ VE ŠTĚSTÍ. V LÁSKU. V TU JASNOU VOLBU.
VĚŘTE.
HEZKÉ VĚCI SE NEDAJÍ USPĚCHAT... 

Vaše Petí ♥

Vaše Petí ♥

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Can I believe you? // Louis Tomlinson czech FF // DOKONČENO ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat