11. Rész

241 11 0
                                    

- Amúgy... béke?- kérdezte félve Justin-
- Béke.- mosolygott Victoria, és megölelte Justint.-

- Oké. Segítsetek még egy kicsit. Be kéne még szerezni a kaját és az italokat.- mondta Justin.-
- Rendben Sandrával megvesszük. Elég holnap vagy ma vegyük meg?- kérdezte Victoria.-
- Jó holnap.-
- És van valami kritérium, mit vegyünk?- tette fel a kérdést Sandra.-
- Igazából nincs. Tudjátok olyan kaja, amiket partikon esznek. Azon gondolkodom, van-e valaki, aki allergiás valamire?-
- Hmmm.. szerintem nincs. Gondolom vegyünk sós mogyit Ginának. A kedvence-vetette fel az ötletet Victoria.-
- Igen, persze, jó ötlet. Shhh.. Gina jön.- suttogta Justin.-
Sziasztok srácok! Miről beszélgettek?
- Csak... Sandra mondott egy viccet, és azt próbáljuk megfejteni Justinnal, mert Sandra nem mondja meg, mi a vicces benne.- mondta Victoria.-
Ú, tényleg? És mi a vicc? Hátha én tudom!
- Hát ööö.. megy a nyuszika az erdőbe, egyszercsak kék!- rögtönzött Sandra.-
- Látod, értelmetlen!- felelte Justin.-
Igen, ez értelmetlen. Szóval ebben az a vicces, hogy az egész hülyeség!
- Igen Gina, ez a válasz!- bólogatott Sandra.-
- Jézusom, erre nem jöttem volna rá..- akadt ki Victoria.-
Mondtam, hogy megfejtem!
- Igen, ügyes vagy! Nem vagy éhes? A hűtőben biztosan találsz valamit! Menj egyél!- ajánlotta fel Justin.-
Oké!
(Gina): Evés előtt kicsit körbejárom a házat.. régen voltam itt.. Kicsit kimegyek az udvarra. A virágok ugyanolyan szépek, mint voltak. Gondolom Sandra öntözte őket. A zöld gyep lágyan szállt a gyenge szél miatt. A bejárattól balra található magas fűzfa tetején éppen egy madár csicsergett. A fára erősített hintán mindig is szerettem ülni.. olyankor szabadnak éreztem magam. Jobbra a fából barkácsolt asztal és székek, és egy grillező helység. Emlékszem, pár hónapja itt ünnepeltük Sandra szülinapját. A székeken ültünk Kevinékkel, beszélgettünk, nevettünk... jó emlék. A szembeszomszéd kutyája éppen ugat, egy arra sétáló ember miatt. Most inkább bemegyek. Az előszobában szép rendben sorakoznak a cipők. A cipősszekrényben a sok lábbeli le van tisztítva. A fogason csak pár kardigán lóg. Az üvegajtón bemenve balra van a konyha és az étkező. A hűtőt kinyitva rögtön megláttam a gofrit. Megvan a kajám! De még először körbemegyek a házban. A nappaliban éppen ki van kapcsolva a Tv. A bézs bőrgarnitúrán frissen kimosott lepedő volt. A kedvenc öblítőm illata megcsapta az orromat. A könyvespolcon sorakoztak a jobbnál jobb könyvek. Lol sorozat, szakácskönyvek (?), mindenféle szakkönyv. A folyosón végighaladva előszőr van a WC, utána Justin szobája. Hallom, ahogy Justin beszél. Inkább nem zavarok. A következő szoba az enyém volt. Az ágyneműm a kék-fehér csillagos volt. Az éjjeliszekrényen ott volt egy magazin. Azt még több mint 1 hete olvastam az ágyban lefekvés előtt. Az asztalomon a laptopom, és pár jegyzet található. Éppen írtam a következő dalomhoz a szöveget. Egy másik papíron Victoria kézírását véltem felfedezni. Ő a dalszövegíróm. Elovastam. Egy szerelmes dal. Az amit Kevin már 2 hete kért. Aranyos dal, gitárszólóval. Nagyszerű.. A ruhásszekrényemben ott vannak a kivasalt ruhák. Kimentem a szobámból. Ezután Sandra szobája következett. A pónis ágyán volt egy cetli. Az volt ráírva 'Hiányzol ♥️'. Milyen aranyos.. A rózsaszínes asztalán sok-sok post-it volt a munkával kapcsolatban. Megbeszélés, parti, fellépés, dátumok.. A polcon rendetlenül hevertek az ékszerek. A következő a fürdőszoba volt. Szépen kipucolt kád, zuhanyzó, és mosdó. Asszem Victoria sokat takarított. Felmentem az emeletre. Újra egy fürdőszoba következett, és egy WC. Mellette volt Victoria szobája. A komor sötétkék falak egy kicsit megijesztettek. Gyönyörű tisztaság és rend volt. Hát igen.. Victoria maximalista. Ezután jött a vendégszoba. Beágyazott franciaágy, üres szekrény, és egy asztal. Utána volt a zeneszobám, mellette pedig Sandra növényes szobája. Mindenféle virág, mini fák. Az utolsó előtti helyiség volt az erkély. Innen nagyon szépen lehetett látni a naplementét. Sokszor ültem itt Justinnal. Amellett volt a kazánház a mosógéppel. Mostmár korog a gyomrom. Lemegyek, és megeszem a gofrim.
- Na szóval arra gondoltam.. még a buli előtt... megkérdezném... hogy lenne-e a barátnőm..- akadozott Justin.-
- Óóó.. de romantikus! Szerintem jó ötlet!- mosolygott Sandra.-
- Tényleg jó ötlet.- bólogatott Victoria.-
- Oké, akkor majd megkérdezem.- könnyebült meg Justin.-
- És milyen ajándékot vettél neki?- kérdezte Sandra.-
- Basszus! Elfelejtettem!- csapott a homlokára Justin.-
- Nyugi! Holnap megvesszük a kajával!- mondta Victoria.-
- Huh. Oké, akkor holnap!- nyugodott meg Justin.-
Hmm.. srácok, nagyon finom ez a gofri!
- Igen? Örülök. Sandra csinálta.- mondta Justin.-

ElrabolvaWhere stories live. Discover now