~36. Rész~

74 5 0
                                    

- Ha jó kedve van, akkor szívesen benne van a hülyeségekben. De mostanában nincs ilyenre alkalom...- szomorodott el Sandra.-
- Akkor most lesz rá alkalom! Ez lesz életetek vagy inkább életünk legjobb myaralása!- kiáltott fel Cole, mire Sandra és Victoria is elmosolyodott.-
Tényleg ez lesz a legszuperebb kiruccanás?

Eközben Gináéknál:
10:23
(Gina): A lányok már majdnem fél órája repülnek. Remélem jól fogják magukat érezni, és kipihenhetik a sok fáradalmat. Nem tudom, Justin tervez-e valami programot mára, de meglepetést említett még tegnap este. Bármi is ez, biztosan tetszeni, hiszen Justin mindig a legjobbat választja. Egy gyertyafényes vacsora étteremben vagy akár otthon is tökéletes, mivel Justinnal lehetek.
- Min gondolkozol?- zavarta meg elmélkedésem Justin.-
- Semmi érdekes..- néztem fel rá, mivel éppen az erkélyen ültem.-
- Estére van programod- jelentette ki Justin nyugodtan.-
- Micsoda?- csillant fel szemem.-
- Titok!- majd elment, mielőtt kérdezősködni kezdtem volna.-
És ottmaradtam egyedül milliónyi gondolatommal. Hova megyünk? Mit fogunk csinálni? És a lányok mit csinálnak, és mit fognak?

Izgatottan vártam az estét, ami nem nagyon akart eljönni. Még mindig csak dél van, és nem tudom, addig mit kezdjek magammal. Elkezdtem nyomkodni a telefonom, válaszolgattam Instán a rajongóknak, akik remélhetőleg nagyon boldogok lesznek, amikor meglátják, amit írtam nekik. Körülbelül 50 embernek pötyögtem vissza, amikor már ezt a tevékenységet is meguntam. Fél órámba tellett, mire nekik válaszoltam, de így is maradt még vagy ezer várakozó rajongó, akiknek mindenképp egyszer visszaírok. Folyamatosan jönnek az üzenetek, és a felkérések, hogy szeretünk, és te vagy a példaképem, meg minden, ami mindig mosolyt csal az arcomra. Nem vagyok egyedül, ezt jó tudni. Leraktam a telefonom, és kémleltem a ragyogó napot, ahogy süt, és a gyenge szél néha belekapott a hajamba. Rákönyököltem a kis asztalra, és néztem a kilátást. Távolról látszódott a tenger hullámzása, és a hangya méretű emberek mozgolódása. Szemben a szomszéd néni most húzza fel a redőnyt, ami kissé nyikorog. A néninek sokszor segítettünk Justinnal, szegény kicsit idős már. A mellette lévő házban egy középkorú pár lakott, akik azt hiszem most nyaralnak, ezért az összes redőny le van húzva, nem lehet belátni a házba. A néni másik oldalán szintén áll egy épület, ami már régóta eladó, és  úgy tudom, a tulaj el is költözött, mert nem sikerült eladni. Szép kis ház, de lehet túl drágán adta. Az erkélyről az udvarunkra is le lehet nézni. A fűzfa lengedezett a lágy szellőben, a fa asztalon egy madár ugrált, és próbálta kicsipegetni az ott lévő, zacskós madáreleségből a magokat, de nem járt sikerrel, ezért elrepült. A gondosan ápolt virágok szépen virítottak az ágyásokban, cserepekben. Néhány autó suhant el az utcán, de amúgy csendes szokott lenni a környék.
Nem akartam az egész hetet végigunatkozni, és ráadásul a jövő héten nincs a stúdió, gyakorolni meg amúgy sincs kedvem, ezért gondoltam, írok pár régi és új barátnőmnek, hátha ráérnek, és valamikor összefuthatunk. Először Chloe számát kerestem meg, vele utoljára Sandra szülinapján találkoztam. Régi osztálytársam volt még általánosban, legjobb barátnők voltunk, és azóta tartjuk a kapcsolatot. Neki sikeresen beindult a tánckarrierje, híres énekesek háttértáncosaként lép fel, és saját klubot is alapított, ahol kisebb nagyobb gyerekeket tanít táncolni. Elindítottam a hívást, ki is csengett. Chloe felvette, de alig lehetett hallani, mert úgy ordított a zene.
G: Chloe! Szia, én vagyok az, Gina!
Lehalkította a zenét, és beleszólt a telefonba.
C: Gina! Milyen régen beszéltünk! Mi újság? Jól vagy?
G: Igen, igen, megvagyok, és te? Most is éppen táncolsz?
C: Nekem nyáron sem áll le a munka!
G: És esetleg nincs valamikor szabadidőd? Elég régen találkoztunk.
C: Rendben, jó ötlet! Ma meg holnap nem jó.. hétfőn szabadnapot vettem ki.. és nincs programom.. akkor megfelel neked?
G: Igen, ráérek.
C: Egyeztessünk hétfőn, mert ki tudja, mik jönnek még közbe..
G: Rendben, akkor hétfőn!
C: Igen, puszi!
G: Szia!
Letettem a telefont. Chloenak mindig vidám hangja van, olyan energikus, de most valahogy másként hangzott.. szomorú, lehangolt. Csak nem történt vele valami rossz?

ElrabolvaWhere stories live. Discover now