~23. Rész~

122 7 0
                                    

Gináék lassan ki is értek az épületből. Amikor Justin autójához értek, egy sárga cetlit találtak a szélvédőn. A levél Victoriának volt címezve. Ez állt rajta...

Ez állt rajta:
"Jó volt téged újra látni Victoria 😏"
- Úristen...- gyűrte össze a papírdarabot Victoria, és szó nélkül beült az autó hátsó ülésére.-
- Victoria..- ült be Justin is, és nézett hátra.-
- Nincs semmi baj!- erőltetett egy mosolyt az arcára.-
(Gina): Én és Sandra is beszálltunk a kocsiba, és elindultunk. Senki se szólalt meg, mindenki a történteken gondolkodott. Zoe hirtelen halála, a harc a Sötét Kémmel az övért, és ami Victoriával történt.. mondhatom mozgalmas napunk volt, pedig tegnap lelkesen buliztunk.. Ki lehet a Sötét Kém? James? Mert már régen látta? Biztosan ő írta az üzenetet Victoriának, amit még mindig a keze között tart.. Mást nem is ismerek, aki kapcsolatban állna Victoriával.. bár ki tudja.. Lehet, hogy még nem is ismerem teljesen őt? Ameddig elmélkedtem, haza is értünk. Szótlanul kiszálltunk az autóból, és a házba indultunk. Egy gyors kézmosás után mindenki a szobájába indult, és bezárta maga mögött az ajtót. Teljesen magunk alatt voltunk. Szegény Zoe.. Egyszerűen nem tudtam semmi másra gondolni.. Próbáltam lekötni magam egy kis zenehallgatással, de nem jött össze. Elkezdtem válaszolni a rajongói kérdésekre, ez már egy kicsit kikapcsolt. Közben azon kezdtem el gondolkozni, Justin éppen mit csinál?
(Justin): Ez a mai nap.. nem gondoltam volna, hogy az első látogatásunkon ilyen dolgok történnek.. A Sötét Kém.. bárhogy gondolkozom, csak Jameset tudom elképzelni az ő szerepében.. de vajon még kivel találkozhatott régen Victoria? Milyen titkokat hordoz még magával? Mit nem tudok én még róla? Muszáj lefoglalnom magam valamivel.. esetleg telefonozás? Megteszi egy kis időre. Közben azon kezdtem gondolkozni, Victoria éppen mit csinál?
(Victoria): Amik történnek velem mostanában, azt igazából nem lehet megmagyarázni. A bulin történt események, a múltam felidézése, amit leginkább kitörölnék az emlékezetemből, ami történt Zoeval, a Sötét Kémmel való találkozásom, ahogy hirtelen eltűnt, és az üzenet az autón.. hihetetlen.. Mivel tudnám lekötni magam? A gardróbszekrényem kipakolása..? Remek! Közben azon kezdtem el gondolkozni, Sandra éppen mit csinál?
(Sandra): Uhh, ez az egész... el se tudom hinni.. Biztos mind az én hibám volt.. nem a Peace-s felsőmet vettem fel, az új, fehér cipőmmel.. ez lehetett a baj? Vagy talán az, hogy nem vittem magammal a plüss unikornisomat? Valamelyik a kettő közül, tuti.. Annyira unatkozom!! Mindenki elzárkózik előlem! Büdös vagyok? Nem, hiszen a rágógumi illatú parfümmel fújtam be magam indulás előtt. Mivel tudhatnám elütni a szabadidőm? Úú! Bekapcsolom a laptopom, és keresek egy nyereményjátékot!! Nyerni akarok! Még sose nyertem, de lehet, hogy ma van a szerencsenapom! Miután beindult a gépem, rákerestem a nyereményjáték értesítőre. Régen néztem már, lehet azóta vannak újak is és olyanok is amik nemsokára lezáródnak. Áhá! Azzal a keksszel lehet nyerni, amit nem rég vettünk. Észre se vettem, hogy lehet győzni vele valamit. Gyorsan rákerestem a keksz honlapjára, és meg is találtam a játék nyereményeit. Fődíj: egy egy hétre szóló páros utazás Balira! Wow! Ezt meg kell nyernem. Ezen kívűl lehetett nyerni minden héten 3 órát és 5 biciklit, és volt pár napi nyeremény is. A játék vége: július 27. Úristeen! Holnap hirdetik ki!! Gyorsan leszaladtam a konyhába, és megkerestem a kekszet. A csomagoláson belül található kódot kellett megadnom, és pár adatot magamról. Miután végeztem, már 6 órát ütött az óra. Gondoltam beindítok egy zenét a laptopomról, és naplót írok. Megkerestem a naplóm, és elkezdtem írni, amikor kopogtak az ajtómon.

ElrabolvaWhere stories live. Discover now