~27. Rész~

94 6 1
                                    

- Miért nem nézed meg a garázsban, vagy az udvaron? Hátha ott van és javít valamit.- vetette fel az ötletet Victoria.-
- Oké, megyek.- indultam ki.-
Elhagyva a házat, nem hallottam semmi olyan hangot a garázsból, ami arra utalhat, hogy Justin bent van. De azért persze benéztem, hátha mégis ott van. A garázsban nem Justint, hanem..

Hanem azzal kellett szembesülnöm, hogy Justin elment valahova, ugyanis az autója nem volt a helyén. De miért nem szólt? Milyen 'titkos' programja lehet, amiről nem beszélt nekem, vagy nekünk? Azért átnéztem a garázst, de nem találtam semmit, ezért berohantam a házba, hogy elmondjam a 'híreket' Sandrának és Victoriának.
- Lányok! Justin elment! Nem tudom hova mehetett és miért nem szólt??- hadartam el.-
- Gina, Gina.. nyugi! Biztosan valamit el kellett intéznie, nem kell mindenről tudnod!- nyugtatott Victoria, de sikertelenül.-
- Nem kell mindenről tudnom?? Igenis tudnom kell mindenről! A barátnője vagyok, és szeretném tudni, hogy mi van vele!-keltem ki teljesen magamból-
- Hát, akkor miért nem hívod fel?- mutatta fel a telefonomat Victoria.-
- .. oké..- vettem el tőle és bementem a szobámba. Gyorsan bepötyögtem a számokat, és már hívtam is Justint. Kicsengett, de Justin nem vette fel. Egyre idegesebb lettem.. miért nem veszi fel?? Hol lehet? Mi van, ha valami baja van??
- Nem vette fel!- rohantam a konyhába Victoriához, és Sandrához.-
- Jó, nyugi. Nem kell pánikolni. Tud magára vigyázni, nem?- kérdezte Victoria.-
- De.. de azért mégis aggódom érte..-
- Biztos vagyok benne, hogy jól van. Inkább gyere ebédelj meg!- tette le a tálat az asztalra Victoria.-
- Oké..- ültem le a székre, és elkezdtem enni. A kaja mindig megnyugtat, főleg ha Victoria készíti. Közben a telefonomat néztem, vártam, hátha Justin hívni fog. De nem hívott vissza. Ebéd után felmentem a zeneszobámba, és énekeltem egy kicsit.
- Victoria..- kezdte el mondandóját Sandra.-
- Igen?- nézett fel a mosogatásból Victoria.-
- Te tudod hol van Justin, ugye?- kérdezte félve Sandra.-
Victoria erre megvonta a vállát.
- Szóval igen.. de hova ment?-
Victoria nem szólalt meg.
- De ugye nincs semmi baja? Gina tisztára kivan miatta.. legalább ennyit mondj el nekem és neki..-
- Nem mondok semmit, oké? Az ígéret szép szó..- válaszolta Victoria.-
- Najó..- indult el Sandra.-
- El ne mondd Ginának, amit beszéltünk, jó?- figyelmeztette Victoria Sandrát.-
- Oké, oké.. megértettem..- ment el Sandra.-
(Victoria): Pontosan tudtam, hogy Justin hol van, mit csinál. Direkt nem mondtam el se Sandrának, se Ginának a dolgot, amit Justin elmondott nekem. Nem szerette volna, hogy Gina aggódjon érte, főleg azt nem, hogy utánamenjen. Bár így is Gina totál kész van, szóval mindegy lenne, ha tudná. A titkot nem fogom senkinek se elmondani, addig, amíg Justin nem jön haza. Legszívesebben én is utánamennék, de 'megtiltotta' nekem. Nem mintha nekem parancsolgathatna, de muszáj ittmaradnom Ginával és Sandrával. Remélem Sandra nem fogja elmondani Ginának, amit beszéltünk, mert akkor ugrana az egész dolog, és Gina állandóan üldözne, és kérdezgetne, amit nagyon nem szeretnék. Sandrán áll a dolog, bízok benne, hogy nem kotyogja ki Ginának a titkot. Ha mégis, akkor nagyon csalódott leszek.. de remélem nem kell csalódottnak lennem.
Hallom Gina éppen énekel, Sandra meg nem tudom mit csinálhat. A szobámba indultam, de előtte benéztem Justin szobája. A cuccai össze-vissza hevertek a földön, rossz volt ránézni. Gondoltam inkább nem rakok rendet helyette, majd ő megcsinálja, ha akarja. Következőnek benéztem Gina szobájába. Szerencsére ott minden szépen rendben volt, nem volt még nagyon ideje szétpakolni.
Sandra szobájának ajtaja be volt zárva, gondolom, bent van, ezért bekopogtam. Hallottam Sandra hangját, ami jót jelentett, mivel nem mondhatta el Ginának a beszélgetésünket. Benyitottam, és Sandra az asztalánál ült.
- Mit rajzolsz?- kérdeztem tőle.-
- Semmi érdekes..- húzta el a lapot, úgy hogy ne lássam.-
- Egy másik unikornis?- kérdeztem tőle.-
- Igen, persze.- mondta.-
- Akkor én most megyek..- indultam ki az ajtón.-
Kicsit fura volt Sandra viselkedése, szerintem nem unikornist rajzolt, hanem valami mást, mindegy, majd kiderítem...
Felmentem a szobámba. A telefonom az asztalon volt, és pont akkor villant fel amikor odanéztem. Egy üzenetet kaptam...

Csekkoljátok a másik sztorimat is! 😊

ElrabolvaWhere stories live. Discover now