-2-

3.3K 369 38
                                    

Jungcutie: Ох, предполагам, че и ти не си ми разгледал профила...

Taedaddy: Значи ти си момче?

Jungcutie: Да

Jungcutie: Това проблем ли е?

Техюнг бе сякаш ударен от гръм. Не можеше да осмисли случващото се и не знаеше как да повярва, че това момиче реално погледнато беше момче. Веднага отвори профила му. В описанието пишеше, че той бе "bi-gendered", а това направи особено впечатление на Техюнг, защото нямаше представа какво значи.

В горната част на екрана на устройството се показваха известия, че получаваше съобщения от момчето, ала той дори и не ги забелязваше. Бе твърде зает да се рови из снимките на Куки. Макар и все още да бе повече от учуден, Техюнг бе сигурен в едно - Куки или каквото бе името му бе красив и като момиче, и като момче.

В продължение на час Те разглеждаше акаунта на момчето. Имаше негови снимки, изображения с цитати и клипчета, на някои от които показваше как се гримира и "трансформира" в момиче, но в последствие стигна до края на профила и чак тогава усети, че е получил съобщения.

Jungcutie: Ясно... предполагам, че и ти като останалите ще ме игнорираш...

Jungcutie: Или пък ще ми пишеш след известно време и ще започнеш да ме обиждаш

Jungcutie: Защо ли си помислих, че може да си различен...

deputy daddy ||vkookWhere stories live. Discover now