-52-

2.1K 272 52
                                    

-Защо ме гледате така... -срамежливото момче бе забило поглед в снежно белите си крака, покрити единствено с плата на черната пола, която бе облякъл. Дрехата очертаваше извивките му повече от добре, което бе доста задоволително най-вече за очите на Техюнг.

-Защото си по-красив дори и от най-великото произведение на изкуството, мъниче. -Внезапният отговор на Техюнг стъписа и двете момчета. Прякорът, бързо подбраните думи, но най-вече ниската и нежна интонация, с която бяха изречени, накара Чонгкук да се изчерви, а това изобщо не се хареса на Джимин.

-Б-благодаря ти. -усмихвайки се свенливо момчето отвърна.

Точно в този миг дойде и един от сервитьорите, който с идването си постави една доста изненадана гримаса на лицето си.

-Господин Техюнг!-усмивката на момчето се промени коренно и от една доста обичайна и само за маскиране на това колко му бе скучно се превърна в приятелска, искрена и красива.- Господи, измина толкова много време! Виждам, че сте порастнал много. А това приятелката Ви ли е?

-За жалост не, Бекхюн. -Техюнг изцъка с език, като за секунда погледна към Чонгкук, който все още се червеше.- Но виждам, че и ти доста си се променил. Косата ти беше руса последния път, когато бях тук.

-Реших да си върна естествения цвят-момчето се засмя.- но, въпреки че искам да си говорим, трябва да взема поръчката Ви, за това кажете какво ще желаете.

-За мен е обичайното, Бек. -самодоволната гримаса не напускаше Техюнг. Бе му повече от очевидно какво искаше да направи Джимин с посещебието им в това кафене, където той самият се водеше редовен клиент, но това пък улесняваше всичко.

-За мен двойно експресо, а за нея едно виенско кафе, нямаш против, нали, мила? -нежният глас на Джимин подразни брюнета, но начинът, по който хвана ръката "й" след думите си, го изкара извън релси.

-Неп. -отвърна му Куки и се усмихна широко.

-Ще бъдат готови след малко. -изрече бързо сервитьорът и ги остави.

-От къде се познавате? -отново попита Джимин, ала този път въпросът бе отправен към Техюнг.

-Редовен клиент съм тук. -с един поглед той му отговори. Наистина бе раздразнен, но пък всичко тепърва започваше и нямаше намерение да оставя Чонгкук в ръцете на това момче. Не го харесваше дори въобще, а нещо в поведението му караше Техюнг изобщо да му няма доверие.

***
След 3 дни A.C.E имат comeback А ДЖУН ПАК МЕ СЛЕЙВА КМС


deputy daddy ||vkookTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang